Ylipainoiset naiset, onko teillä monipuolista seksiä?
Olen ollut suuren osan aikuisikääni normipainoinen. Vaatekoko ollut 36-38. Seksi oli tuolloin monipuolista. Suuseksiä puolin ja toisin, käsiseksiä, pikapanoja jne.
Viime vuosina painoa on tullu lisää. Vaatekoko on jo 46, paino lähellä 90 kiloa.
Seksi on haalistunut hirmuisesti. Suuseksissä kelpaa vain antajaksi, asennot laskettavissa kahdella sormella, mies ei koskaan ehdota seksiä.
Nuorempana oli eri miehet kuin nykyisin. Nyt on vakisuhde, ollut jo pitkään. Mies sanoo että paino ei haittaa.
Itse yhdistän joka tapauksessa seksin huonontumisen ylipainoon.
Siksi haluan kysyä toisilta pullukoilta, että millaista seksiä teillä on? Missä vaiheessa suuseksi on loppunut? Onko seksiä joka viikko?
Jos haluat seksissä jotain uutta, uskallatko ottaa asian puheeksi vai ajatteletko että kun on tällainen läski, niin mitä suotta?
Kommentit (15)
Meillä ainakin kun vaimo on lihonut koko suhteen ajan niin siinä samalla on seksi laimentunut. En osaa sanoa johtuuko siitä, että lapsiluku on täynnä eikä sen puoleen tarvitse miettiä seksiä vai viekö ylipaino halut.
Alkaa ne omatkin halut hiljalleen hiipumaan kun näkee, että seksi on toiselle pakollista pahaa. Aivan sama mitä erilaista ehdottaa niin vastaus on ei, ei jaksa tai joskus myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ainakin kun vaimo on lihonut koko suhteen ajan niin siinä samalla on seksi laimentunut. En osaa sanoa johtuuko siitä, että lapsiluku on täynnä eikä sen puoleen tarvitse miettiä seksiä vai viekö ylipaino halut.
Alkaa ne omatkin halut hiljalleen hiipumaan kun näkee, että seksi on toiselle pakollista pahaa. Aivan sama mitä erilaista ehdottaa niin vastaus on ei, ei jaksa tai joskus myöhemmin.
Johtuu siitä että lapsiluku on täynnä. Se on suurin tekijä. Sen lisäksi iän mukana tulee ylipainoa, joka aiheuttaa kaikenlaista fyysisen kunnon huononemista joka suhteessa, myös seksissä, ja sitä mukaa halujen hiipumista.
Erittäin yleistä, perusmeininkiä jopa. Valmistaudu siihen että seksi loppuu suhteessanne kokonaan muutaman vuoden sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa ne omatkin halut hiljalleen hiipumaan kun näkee, että seksi on toiselle pakollista pahaa. Aivan sama mitä erilaista ehdottaa niin vastaus on ei, ei jaksa tai joskus myöhemmin.Johtuu siitä että lapsiluku on täynnä. Se on suurin tekijä. Sen lisäksi iän mukana tulee ylipainoa, joka aiheuttaa kaikenlaista fyysisen kunnon huononemista joka suhteessa, myös seksissä, ja sitä mukaa halujen hiipumista.
Erittäin yleistä, perusmeininkiä jopa. Valmistaudu siihen että seksi loppuu suhteessanne kokonaan muutaman vuoden sisällä.
Todennäköisesti juuri siitä johtuu. Voihan se tietysti olla, että tässä tehdään ns. hiljaista avioeroa eli minua yritetään saada tajuamaan lähteä suhteesta, jolloin minä olisin se paha suhteen rikkoja. Olen alkanut valmistautua myös siihen, että seksi loppuu kokonaan. Sitten kyllä viimeistään tämä suhde on myös loppu.
No laihduttaminen voisi auttaa moneen muuhunkin asiaan. Voi olla ettei mies uskalla sitä kuitenkaan suoraan sanoa, koska ei halua loukata sinua.
Meillä mies lopulta myönsi, että minun painonnousuni vaikutti halujensa vähenemiseen. (Syitä oli kyllä muitakin.) Kuvittelin yli 100-kiloisena olevani lopullisesti ei-haluttava.
Nyt olen ollut puoli vuotta sinkkuna, ja harrastanut seksiä yhteensä kolmen miehen kanssa. Kaikki ovat olleet hulluna minuun myös fyysisesti. Olen saanut seksuaalisen itseluottamukseni takaisin. Seksiä on ollut ties missä asennoissa ja kaiken laista. Lisäksi kuvioihin on tullut nänniorkut, peppuorkut, double penetration ja lelut, sekä kevyt piiskaus ja läpsiminen, ja ties mitä vielä. Tuntuu, että kaikki omat ja muiden fantasiat, joista olen täältä lukenut, on tullut täytettyä niin moneen kertaan. Lisäksi seksisessiot usein kestävät pari - kolme tuntia. Saatan tulla kymmenenkin kertaa. En tiennyt, että tällaista voi yli nelikymppisenä lihavana kokea!!! Nautin täysin rinnoin -ja niin ovat tuntuneet miehetkin nauttineen, kun olen aina valmiina kaikkeen. Ovat saaneet toteuttaa omia fantasioitaan, ja nähneet samalla minun nauttivan suunnattomasti!
Tottakai ylipaino vaikuttaa monella tapaa molempiin. Yksi keskeisimmistä jutuista on mielestäni yleinen jaksaminen ja energisyys. Tämä siis vaikuttaa sukupuolesta riippumatta. Energisyyden ja aktiivisuuden kautta tulee myös itsevarmuutta. Itsevarmuus on mielestäni vain niin pirun seksikästä. Kohtuullisen painonhallinnan myötä monet asennot tulevat helpommiksi. Enkä nyt välttämättä tarkoita mitään akrobaattijuttuja, vaan ihan kehon hallintaa. Se tuo myös s tilanteisiin kaivattua vaihtelua.
Ei toki pelkkä paino ole se juttu, vaikka esim sylissä kannatellen on hiukan eri juttu kannatella 60 kg naista, kuin vaikka 90 kg.
Koittakaa yhdessä löytää keino, kuinka vois tehdä painonhallinnan kannalta parempia vaihtoehtoja. Yleensä jos molemmat lähtevät mukaan siihen, niin saadaan yhteistä tekemistä ja sillä on vain positiivisia vaikutuksia makkarinkin puolelle.
Itse oon aina ollut pullukka, mutta seksi kyllä maittaa ja on kumppanikin löytynyt. Täällä saa vähän erilaisen käsityksen ihmisyydestä, kuin mitä se oikeasti on. Todellisuudessa isoa osaa miehistä ei haittaa naisen ylipaino, tai jopa kiihottaa.
Seksiä on joka viikko, uusia juttuja kokeillaan jos jotain sattuu mieleen juolahtamaan. Suuseksiä on myös viikoittain.
Omassa itsetunnossakaan ei ole mitään vikaa, rakastan itseäni tälläisenä kuin olen. Jotkut ihmiset on suoraan sanoneet, että eivät ymmärrä miten ylipainoisella voi olla noin hyvä itsetunto. Mielestäni se ei liity ulkoisiin tekijöihin ollenkaan, vaan kykyyn hyväksyä ja rakastaa itseään.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai ylipaino vaikuttaa monella tapaa molempiin. Yksi keskeisimmistä jutuista on mielestäni yleinen jaksaminen ja energisyys. Tämä siis vaikuttaa sukupuolesta riippumatta. Energisyyden ja aktiivisuuden kautta tulee myös itsevarmuutta. Itsevarmuus on mielestäni vain niin pirun seksikästä. Kohtuullisen painonhallinnan myötä monet asennot tulevat helpommiksi.
Allekirjoitan tämän täysin. Näin ylipainoisen puolisona huomannut sellaisen, että kun se paino on koko suhteen ajan pikkuhiljaa noussut, niin jatkuvasti mielessä on vain nukkuminen. Jos vähänkään seksiin viittaavaa sanot tai teet niin aina väsyttää niin ettei mitään järkeä. Sitten kun joskus päästään oikein panohommiin niin silloinkin pitää vähän väliä muistuttaa kuinka väsyttää.
Ja se itsesäälissä vellominen ei lisää mitään haluja kummallekkaan.
Ja kun väsyttää aina niin tekee mieli sitten mässäillä millon milläkin sokerisella ja rasvaisella. Oravanpyörä on valmis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai ylipaino vaikuttaa monella tapaa molempiin. Yksi keskeisimmistä jutuista on mielestäni yleinen jaksaminen ja energisyys. Tämä siis vaikuttaa sukupuolesta riippumatta. Energisyyden ja aktiivisuuden kautta tulee myös itsevarmuutta. Itsevarmuus on mielestäni vain niin pirun seksikästä. Kohtuullisen painonhallinnan myötä monet asennot tulevat helpommiksi.
Allekirjoitan tämän täysin. Näin ylipainoisen puolisona huomannut sellaisen, että kun se paino on koko suhteen ajan pikkuhiljaa noussut, niin jatkuvasti mielessä on vain nukkuminen. Jos vähänkään seksiin viittaavaa sanot tai teet niin aina väsyttää niin ettei mitään järkeä. Sitten kun joskus päästään oikein panohommiin niin silloinkin pitää vähän väliä muistuttaa kuinka väsyttää.
Ja kun väsyttää aina niin tekee mieli sitten mässäillä millon milläkin sokerisella ja rasvaisella. Oravanpyörä on valmis.
Allekirjoitus myös täältä. Mutu- tuntumalla arvelen että valtaosalle miehistä ei vaimon lihominen ole sinällään mikään ehdoton turn- off. Edesmenneessä avioliitossani vaimolleni tuli lisäkiloja kuten tuli vuosien ja vuosikymmenien mittaan itsellenikin. Silti pidin vaimoani oikein kauniina ja haluttavana. Se, mikä oli ongelma niin juuri tuo yllä kuvattu väsymys ja nukkuminen. En tiedä oliko jotain raudan puutetta tai mitä mikä vei halut, vaiko ihan se perinteinen "nyt minulla on perhe, seksille ei ole enää tarvetta eikä minun puoleltani haluakaan".
Kun ikää tulee, niin aineenvaihdunta muuttuu ja kiloja kertyy herkemmin kuin nuorena. Nuorena sai syödä mitä vain, milloin vain mutta urheiluharrastuksen vuoksi kaloreja myös kului.
Yhteenvetona, miehen haluja ei tapa kertynyt ylipaino, vaan "en jaksa, nyt nukutaan!". Joitakin vuosia tuota tyyliä, niin silloin aviosängyssä todellakin vain nukutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kun väsyttää aina niin tekee mieli sitten mässäillä millon milläkin sokerisella ja rasvaisella. Oravanpyörä on valmis.Allekirjoitus myös täältä. Mutu- tuntumalla arvelen että valtaosalle miehistä ei vaimon lihominen ole sinällään mikään ehdoton turn- off. Edesmenneessä avioliitossani vaimolleni tuli lisäkiloja kuten tuli vuosien ja vuosikymmenien mittaan itsellenikin. Silti pidin vaimoani oikein kauniina ja haluttavana. Se, mikä oli ongelma niin juuri tuo yllä kuvattu väsymys ja nukkuminen. En tiedä oliko jotain raudan puutetta tai mitä mikä vei halut, vaiko ihan se perinteinen "nyt minulla on perhe, seksille ei ole enää tarvetta eikä minun puoleltani haluakaan".
Kun ikää tulee, niin aineenvaihdunta muuttuu ja kiloja kertyy herkemmin kuin nuorena. Nuorena sai syödä mitä vain, milloin vain mutta urheiluharrastuksen vuoksi kaloreja myös kului.
Yhteenvetona, miehen haluja ei tapa kertynyt ylipaino, vaan "en jaksa, nyt nukutaan!". Joitakin vuosia tuota tyyliä, niin silloin aviosängyssä todellakin vain nukutaan.
Miksi erositte? Monet näyttelee ulospäin pehmoeroa.
Meillä mies alkoi vaatimaan bdsm alistusleikkejä kun painoni nousi lähelle 90kg (kun aloimme seukkaamaan painoin 65-68kg). Eli nykyään en kelpaa ilman seksihepeneitä ja kahleita ollenkaan. Eli pakko suostua että seksiä ylipäätään saa. Pylly piiskauksesta kipeänä on sitten kiva mennä aamulla töihin ja hän on kyllä sanonut että tätä jatkuu kunnes paino on taas alle 70kg.
Minusta tämä on henkistä väkivaltaa, mutta minkäs teet, kun on yhteinen talo ja lapsia.
kg45 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kun väsyttää aina niin tekee mieli sitten mässäillä millon milläkin sokerisella ja rasvaisella. Oravanpyörä on valmis.Allekirjoitus myös täältä. Mutu- tuntumalla arvelen että valtaosalle miehistä ei vaimon lihominen ole sinällään mikään ehdoton turn- off. Edesmenneessä avioliitossani vaimolleni tuli lisäkiloja kuten tuli vuosien ja vuosikymmenien mittaan itsellenikin. Silti pidin vaimoani oikein kauniina ja haluttavana. Se, mikä oli ongelma niin juuri tuo yllä kuvattu väsymys ja nukkuminen. En tiedä oliko jotain raudan puutetta tai mitä mikä vei halut, vaiko ihan se perinteinen "nyt minulla on perhe, seksille ei ole enää tarvetta eikä minun puoleltani haluakaan".
Miksi erositte? Monet näyttelee ulospäin pehmoeroa.
Miksi erositte? Hyvä kysymys, jota on tullut vuosien myötä mietittyä. Yksittäistä syytä en osaa sanoa. Osasyitä paljonkin.
Rouva sitä eroa alunperin alkoi puhumaan. Aluksi en ottanut todesta, mutta kun huono olo lisääntyi ja seksi väheni siitä olemattomastakin, niin ajatus alkoi tuntua varteenotettavalta.
En ole syytön eroon, olin suhteesta 50% ja samat 50% myös erosta. Olen "tyypillinen mies" hyvine ja huonoine puolineni, mutta kolmea en tehnyt: En ollut väkivaltainen, en ryypännyt enkä laukannut vieraissa.
Pehmoero se ei ollut. Varsinkin kun eron jälkeen tapasin naisen jonka kanssa aloitin suhteen. Kun ex- rouva sai tämän selville oli piru merrassa ja kaksi katiskassa. Sen jälkeen mikään ennalta sopimamme asiat sopuisasta erosta ei enää pätenyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toistaiseksi olen vielä jaksanut koittaa pitää seksiä yllä yrittämällä ehdotella vaikka suurin osa niistä ei johda mihinkään. Kyllä meilläkin kohta sängyssä vain nukutaan. Tai sen mitä hän pystyy nukkumaan kaikkien ylipainon tuomien vaivojen.
Heidän omasta mielestään kyllä. Kumppanin mielestä kuitenkaan ei.