Vanha Kivilahti syö joka päivä monta fazerinaa sekä puoli litraa jäätelöä
Lisäksi usein hampurilaisia.
Ollut 30 v samankokoinen.
Iltapäivälehdessä juttu.
Kommentit (39)
Itse olen normaalipainoinen 190-senttinen mies ja syön JOKA päivä asioita joita te käppänät kutsutte herkuiksi. Ja niitä menee paljon. Mutta harrastankin enemmän kuin kirjojen lukemista.
Ystäväni mies on poliitikko ja ystäväni kävi vuosia Kaarina K ssa asiakkaana.
Kävi jo, kun seurusteli ja heidän suhde ei ollut tiedossa.
Aina saanut asiallista palvelua.
Kaarina lopetti uransa tavattuaan miehensä. Ikävää on miehen ja lasten välien viileminen.
Päinvastoin, tosi mies hoitaa kaikki lapsien asiat ensimmäiseksi.
Kaarinan oikeudenköynti tulee aina ensimmäisenä mieleen ja motiivina on raha. Hänellä sitä on tarpeeksi
Surullista
Laiha, saisi syödä kunnon aterioita.
minulla on samaa tyyliä olevat silmälasit,
Kehuskelee suklaan ja jäätelön syönnillä. Oksentaa varmaan pois. On niin laiha ettei voi mättää sitä määrää.
Vierailija kirjoitti:
Voin vahvistaa. Kääkkä käy työpaikassani ruokakaupassa ostamassa näitä. Myös dacapo-patukoita joskus. Tosi törkeä asiakas btw..
Tietääkö työnantajasi, että kerrot asiakkaista ånetissä? Vaikka olisit mitä mieltä tahansa, sinun pitäisi pitää suusi kiinni.
Oikeasti olisi potkujen paikka!
Mäkin herkuttelen päivittäin ja myös kävelen paljon. En todellakaan sairasta mitään bulimiaa vaan pidän annoskoot kohtuullisina. Bmi19
Vierailija kirjoitti:
Voin vahvistaa. Kääkkä käy työpaikassani ruokakaupassa ostamassa näitä. Myös dacapo-patukoita joskus. Tosi törkeä asiakas btw..
Voin vain kuvitella, hänestä oikein huokuu kylmyys ja v*ttumaisuus. Varmasti nauttii traumatisoidessaan asiakaspalvelijoita.
Ja minä kävelevä, uiva ja salilla käyvä, useimmiten itse tehtyä normi kotiruokaa syövä ja paljon vähemmän herkutteleva painan 120 kiloa.
Tasan eivät mene elämässä nallekarkit. Tai jos menevät, niin toinen paskoo ne läpi saman tien ja toinen lihoo jo niiden katsomisesta.
Vierailija kirjoitti:
Älä silti hauku häntä.
Vierailija kirjoitti:
No mitä sitten?
Nii-i, mitä sitten? Kuitenkin oikein uutinen on pitänyt tehdä ko. aiheesta...
Vierailija kirjoitti:
Kehuskelee suklaan ja jäätelön syönnillä. Oksentaa varmaan pois. On niin laiha ettei voi mättää sitä määrää.
Voi olla vaik joku imeytymishäiriö. Tai jos ei syö muuta, mikä nyt ei tietty olisi jörkevää.
Vierailija kirjoitti:
Viehättävä otsikointi toisesta ihmisestä, näppyläinen ja lihava aloittaja.
Hänen tyttärensä on kohtelias ja erittäin miellyttävä.
Toinen tyttäristä ei ainakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Viehättävä otsikointi toisesta ihmisestä, näppyläinen ja lihava aloittaja.
Hänen tyttärensä on kohtelias ja erittäin miellyttävä.
Usein ilkeiden ihmisten lapset ovat.
Ikävän oloinen noita-akka, kylmä.
Persjalkaiset savolaisakat kateellisia kun joku pystyy syömään normaalisti turpoamatta 🤣
Vanha Kivilahti? Menettääkö ihminen vanhetessaan jo etunimensäkin ja aletaan kutsua vaan yleisesti Vanhaksi? Mitä helvettiä?