Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on päämotiivisi roikkua palstalla enemmän kuin kehtaat kenellekään tunnustaa?

Vierailija
05.05.2023 |

Nyt katse peiliin ja rehellinen vastaus. Vaikka sattuisikin. Kerro kommenteissa kolmen kärki omalla kohdalla tai täysin muut syysi.

Mikä on päämotiivisi roikkua palstalla enemmän kuin kehtaat kenellekään tunnustaa?

Vaihtoehdot

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikkia paitsi ihan tietoista trollausta tai kiusaamista. Ehkä hukassa....

Vierailija
2/14 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä mukana jonkinlaista henkistä exhibiotinismia ja myös sanon "ääneen" mitä en pysty oikeastaan muissa yhteisössäni sanomaan. Olen niin monessa kaapissa, että voisin perustaa komeroliikkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannan idän trollien valheita.

Vierailija
4/14 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitan poliisille kunnianloukkaajat, rasistit ja rys sän trollit.

Tyhmille anolaisille ja persuille nauran.

Inceleitä vedän v i t u lla päin naamaa.

Vierailija
5/14 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ennen Soneran Ellit/Parisuhteessa-palstalla vittuilemassa feministeille, mutta sitten huomasin, että täällä on parempi vittuiluvaste.

Vierailija
6/14 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein eli prokrastinaatio, suomeksi vetkutus, puuttuu.

Luen aina parhaat vänkäysketjut, ennen kuin saan vaikean sähköpostin lähetettyä tms.

Lisäksi olen vähän addiktoitunut incel-tirkistelijä ja samoin seurailen osaa noista sissisotureista, osalla on kyllä todella syvällä folio päässä. Ja minä sitten heidän juttujaan luen. Joskus provosoinkin.

Olen yksinyrittäjä ja ihan kivasti menee, mistä sen tietää vaikka juuri palstan ansiosta? :D

Vierailija
7/14 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus huomaan selvästi purkavani omaa pahaa oloa ja toki siitäkin tulee sellainen no life olo, kun sen joutuu täällä tekemään.

Vierailija
8/14 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tosi vaikea elämäntilanne ja jota keski useamman vuoden. Tällä palstalla sain ihan muuta mietittävää ja keskityin edes hetkeksi ihan mihin tahansa minua hiukankin kiinnostavaan aiheeseen. Trollit olivat erityisen tärkeitä, koska ne myös sallivat ihan idioottimaisiakin tunteen purkauksia (sanon niitä vapaakentiksi, joissa ei ole vastuussa sanoistaan).

Sitten palsta jäi tavaksi. Addiktio ehkä? Sääntönä minulla, että vain aamuisin.

Vierailija
9/14 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä näkee välillä todellä älykkäitä vetoja ja sivalluksia, ihan huippukamaa vaikka jossain stand up:ssa olisivat. Näitä harvoja kultahippuja jaksaa seuloa joukosta, mutta ei nyt pelkästään.

Vierailija
10/14 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ja toki kaikessa mediassa on hyvä seurata kuinka pitkälle Orwellin luoma maailma on nyt lopulta toteutunut tai jopa jo ylittänyt sen... totalitarismi vallitsee...

1984 on englantilaisen George Orwellin vuosina 1945–1949 kirjoittama romaani, joka julkaistiin vuonna 1949. Sitä on pidetty yhtenä 1900-luvun merkittävimmistä tulevaisuusfiktioista.

Vuonna 1984 sijoittuu dystopiaan, Oseania-nimiseen valtioon. Henkilöpalvonnan kohteena oleva diktaattori nimeltä Isoveli valvoo kansalaisten kaikkia liikkeitä. Päähenkilö Winston Smith on virkamies Totuusministeriössä, joka väärentää historiaa vallanpitäjien haluamaksi. Kirjan maailmasta on tullut totalitaristisen yhteiskunnan vertauskuva. Kirjassa kuvataan valtion tapaa valvoa kansalaisia heidän yksityisyydestään välittämättä ja kykyä muokata yleistä mielipidettä vallanpitäjien kulloistenkin etujen mukaan. Kansalaisten valvonta huipentuu uuskieleen, jota käyttäen on jopa mahdotonta ajatella väärin, koska kielestä puuttuvat Puolueelle vahingollisten ajatusten ilmaisuun tarvittavat sanat.

Vierailija
11/14 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti täällä voi "tutkia" kansakunnan henkistä pulssia ja mielentilaa.

Vierailija
12/14 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on viimeinen, toimiva, anonyymi keskustelupalsta.

Tämä on suosittu ja täälläon ihmisiä laidasta laitaan.

Arki on mennyt yksinäiseksi, en tapaa ihmisiä juurikaan luluunottamatta perhettäni.

En ole liittynyt Facebookiin(liikaa paskaa, johon joudut mukaan omalla nimelläsi), kaikku sosiaalisuus on nykyään siellä.

Tämä on henkireikä, jossa voi mm. keskustella taloudesta, elämän mahdollisuudesta ulkoavaruudessa, politiikasta....

OK, ketjuihin tulee paskakommentteja, mutta asiallisia ketjuja löytyy.

Vierailija
13/14 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty käyttämään somea, jossa ollaan omalla nimellä ja kasvoilla, koska kieli on minulle loputtomien merkitysten suo ja osaan tulkita toista ihmistä edes jotenkin oikein vain kasvotusten ja haluan ilmaista itseäni samoin. Olen herkkänahkainen ja pahinta minulle olisi joutua somemyrskyn silmään, jonkun väärinkäsityksen tms vuoksi vaikka miten pienessä vesilasissa. Näitä kasvotusten tilanteita on aika vähän nykyään elämässäni siten, että ne olisivat merkityksellisiä sisällöltään.  Ehkä siksi täällä tulee oltua liikaa.

Vierailija
14/14 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän seksipalstalta löytää mitä naisten päässä oikeasti liikkuu.