Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on arkisin asia, jota ette ole koskaan itse ostaneet?

Vierailija
04.05.2023 |

Tajusin juuri tiskikonetta tyhjentäessä, että kaikki talouteni lautaset on saatu joltakulta muulta. En siis ole koskaan ostanut lautasia.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiön pienkoneet, kuten mikro, kahvinkeitin ja vedenkeitin, tulivat opiskelijakämppään lapsuudenkodista ja sittemmin lahjoina. En ole myöskään koskaan ostanut mitään hiustenlaittoon liittyviä laitteita, esim. fööniä, suoristusrautaa tai kiharrinta, joita en edes omista. En ole koskaan ostanut arpoja, lottoa tms. rahapelejä. Lentolippuja en ole hankkinut enkä lakanoita, tyynyjä tai peittoja, mutta pyyhkeitä ehkä pari kertaa. Olen kolmekymppinen nainen.

Vierailija
22/33 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talouspaperi. En ole ikinä omassa kodissani sellaista käyttänyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumailmakypsennin ja kahvinkeitin.

M 48

Vierailija
24/33 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautissiteet N28

Vierailija
25/33 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ostanut kahvia missään muodossa. 

Vierailija
26/33 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakastepizza. Olen joskus syönyt sellaista kylässä, ja kokemus oli niin huono, että ei ole tehnyt mieli ostaa. Kaupoissa näkee ostoskärryissä usein pakastepizzoja. Tykkäävätkö useimmat niistä oikeasti? Minusta melkein kaikki pakastetut ruoat ovat kauheita. Raaka-aineiden maut ovat sekoittuneet keskenään mitäänsanomattomaksi mössöksi ja rakenne on vetinen. Kalapuikot ja thaikuutiot tulevat mieleen ainoina syömäkelpoisina valmispakasteruokina.

Lisätäytteillä maistuvia. 

Vierailija
27/33 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakastepizza. Olen joskus syönyt sellaista kylässä, ja kokemus oli niin huono, että ei ole tehnyt mieli ostaa. Kaupoissa näkee ostoskärryissä usein pakastepizzoja. Tykkäävätkö useimmat niistä oikeasti? Minusta melkein kaikki pakastetut ruoat ovat kauheita. Raaka-aineiden maut ovat sekoittuneet keskenään mitäänsanomattomaksi mössöksi ja rakenne on vetinen. Kalapuikot ja thaikuutiot tulevat mieleen ainoina syömäkelpoisina valmispakasteruokina.

Minusta kalapuikoissa ei ole mitään syömäkelpoista. Pakastepizza ihan ok pikaruokaa. 

Vierailija
28/33 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananmunia

Vierailija
29/33 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä myös bensa, ajokortti on ollut yli 20-vuotta, mutta en ole ikinä tankannut. Tulitikkuja jaetaan aina josssin ilmaisena ja niitä en ole ostanut, viimeksi monesta vaalikojusta sai tikut😅

Vierailija
30/33 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kamala. Vaikka ja mitä en ole ostanut. En ole ostanut mikroa, lautasia, aterimia, laseja, kattiloita, mukeja, kippoja ja kuppeja, pyyhkeitä, lakanoita, mattoja, lamppuja, imuria, pyykinpesukonetta tai tv:ta. Kaikki siis olen saanut joko kavereilta, sukulaisilta tai perheeltä. Olen asunut yksin kun täytin 17 ja nyt olen 32. :D

Vierailija
31/33 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä myös bensa, ajokortti on ollut yli 20-vuotta, mutta en ole ikinä tankannut. Tulitikkuja jaetaan aina josssin ilmaisena ja niitä en ole ostanut, viimeksi monesta vaalikojusta sai tikut😅

Tuohon ei kuulu väliviivaa. Väliviiva tulisi, jos kertoisit olevasi 20-vuotias. 

Vierailija
32/33 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi ja tupakka. Kerran tosin äitini pyysi niitä hänelle hakemaan - oli jalka paketissa, eikä itse päässyt Alkoon tai kauppaan :(

Vierailija
33/33 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskikonetta, harkinnassa kyllä on :)