Mikä on arkisin asia, jota ette ole koskaan itse ostaneet?
Tajusin juuri tiskikonetta tyhjentäessä, että kaikki talouteni lautaset on saatu joltakulta muulta. En siis ole koskaan ostanut lautasia.
Kommentit (33)
Talouspaperi. En ole ikinä omassa kodissani sellaista käyttänyt.
Kuumailmakypsennin ja kahvinkeitin.
M 48
En ole koskaan ostanut kahvia missään muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Pakastepizza. Olen joskus syönyt sellaista kylässä, ja kokemus oli niin huono, että ei ole tehnyt mieli ostaa. Kaupoissa näkee ostoskärryissä usein pakastepizzoja. Tykkäävätkö useimmat niistä oikeasti? Minusta melkein kaikki pakastetut ruoat ovat kauheita. Raaka-aineiden maut ovat sekoittuneet keskenään mitäänsanomattomaksi mössöksi ja rakenne on vetinen. Kalapuikot ja thaikuutiot tulevat mieleen ainoina syömäkelpoisina valmispakasteruokina.
Lisätäytteillä maistuvia.
Vierailija kirjoitti:
Pakastepizza. Olen joskus syönyt sellaista kylässä, ja kokemus oli niin huono, että ei ole tehnyt mieli ostaa. Kaupoissa näkee ostoskärryissä usein pakastepizzoja. Tykkäävätkö useimmat niistä oikeasti? Minusta melkein kaikki pakastetut ruoat ovat kauheita. Raaka-aineiden maut ovat sekoittuneet keskenään mitäänsanomattomaksi mössöksi ja rakenne on vetinen. Kalapuikot ja thaikuutiot tulevat mieleen ainoina syömäkelpoisina valmispakasteruokina.
Minusta kalapuikoissa ei ole mitään syömäkelpoista. Pakastepizza ihan ok pikaruokaa.
Itsellä myös bensa, ajokortti on ollut yli 20-vuotta, mutta en ole ikinä tankannut. Tulitikkuja jaetaan aina josssin ilmaisena ja niitä en ole ostanut, viimeksi monesta vaalikojusta sai tikut😅
Oi kamala. Vaikka ja mitä en ole ostanut. En ole ostanut mikroa, lautasia, aterimia, laseja, kattiloita, mukeja, kippoja ja kuppeja, pyyhkeitä, lakanoita, mattoja, lamppuja, imuria, pyykinpesukonetta tai tv:ta. Kaikki siis olen saanut joko kavereilta, sukulaisilta tai perheeltä. Olen asunut yksin kun täytin 17 ja nyt olen 32. :D
Vierailija kirjoitti:
Itsellä myös bensa, ajokortti on ollut yli 20-vuotta, mutta en ole ikinä tankannut. Tulitikkuja jaetaan aina josssin ilmaisena ja niitä en ole ostanut, viimeksi monesta vaalikojusta sai tikut😅
Tuohon ei kuulu väliviivaa. Väliviiva tulisi, jos kertoisit olevasi 20-vuotias.
Alkoholi ja tupakka. Kerran tosin äitini pyysi niitä hänelle hakemaan - oli jalka paketissa, eikä itse päässyt Alkoon tai kauppaan :(
Tiskikonetta, harkinnassa kyllä on :)
Keittiön pienkoneet, kuten mikro, kahvinkeitin ja vedenkeitin, tulivat opiskelijakämppään lapsuudenkodista ja sittemmin lahjoina. En ole myöskään koskaan ostanut mitään hiustenlaittoon liittyviä laitteita, esim. fööniä, suoristusrautaa tai kiharrinta, joita en edes omista. En ole koskaan ostanut arpoja, lottoa tms. rahapelejä. Lentolippuja en ole hankkinut enkä lakanoita, tyynyjä tai peittoja, mutta pyyhkeitä ehkä pari kertaa. Olen kolmekymppinen nainen.