Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kauan menee ennen kuin teillä aletaan mököttää s eksin puutteesta?

Vierailija
04.05.2023 |

Meillä yksi päivä menee hyvin, mutta toisena iltana mielipaha on suuri jos ei mitään tapahdukaan. Mulle riittäisi vähempikin. Ei kohtaa halut ja välillä ahdistaa ja harmittaa. :(

Miten muilla? Vertaistukea? Entäs sinä, joka haluaa enemmän?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehesi tiedä että seksipalvelujen tarjonta on lisääntynyt aivan huimasti ja hinnat halventuneet? Toivottavasti löytää avun pian, seksuaaliterveys on tärkeä asia ja seksin pihtaaminen on henkistä väkivaltaa ja vallankäyttöä.

Vierailija
2/18 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoseksi on yksi niistä syistä, miksi en ole parisuhteessa, enkä sellaiseen mene. Harrastan seksiä vain silloin kuin haluan, en painostettuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä möksötetä asiasta? Jos ei tee mieli, niin sitä kunnioitetaan puolin ja toisin. Jos on pidempi aika, ettei ole haluja, niin silloin yleensä asialle on aika ymmärrettävä syy (yleensä työkiireet) ja niistäkin voi keskustella ihan hyvin. Mököttäminen ei oikein koskaan johda kuitenkaan haluttiin lopputulokseen.

Vierailija
4/18 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökötys loppuu kun mies käy tuuttaamassa jotain nuorta kiinteää opiskelijaneitoa pientä korvausta vastaan.

Vierailija
5/18 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkoseksi on yksi niistä syistä, miksi en ole parisuhteessa, enkä sellaiseen mene. Harrastan seksiä vain silloin kuin haluan, en painostettuna.

Aika hyvin olet saanut päässäsi käännettyä asian. :D

Eli todellisuudessa olet ilman seksiä, koska et löydä miestä.

Vierailija
6/18 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö miehesi tiedä että seksipalvelujen tarjonta on lisääntynyt aivan huimasti ja hinnat halventuneet? Toivottavasti löytää avun pian, seksuaaliterveys on tärkeä asia ja seksin pihtaaminen on henkistä väkivaltaa ja vallankäyttöä.

kyllä se maksullinen, miesten rahoja hyväksikäyttävä seksi on edelleen niin kallista, että duunarin palkalla sellaisesta saa vain haaveilla

Vierailija
7/18 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi on mennyt ja kyllä olen miettinyt etoa vakavasti, kun mies ei halua seksiä. Aluksi olin ärtynyt ja vihainen/katkera, mutta nykyään en niin paljon välitä miehestäkään. Ikävä kyllä on lapsia, niin ero ei ole helppo.

Vierailija
8/18 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mökötetä, minä osaan katsella kattoon miettien kauppalistaa tai jotain töihin liittyvää, huokaisen välillä tai vingahdan sopivassa hetkessä. Helpompi tämä vaihtoehto on kuin jatkuva painostus. Joskus mietin, että oikeastiko tämä riittää toiselle, mutta en ota asiaa puheeksi, koska siitä mies keksisi, että minun tulee olla aktiivisempi. Mitä enemmän tätä huonoa seksiä on, sitä harvemmin itsellä käy edes mielessä olla aloitteellinen.

Vierailija
9/18 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hyvin olet saanut päässäsi käännettyä asian. :D

Eli todellisuudessa olet ilman seksiä, koska et löydä miestä.

Vähänpä ymmärrät naisia.

Minä olin sinkku 38-vuotiaaksi asti, kun en tavannut ketään niin seksikästä miestä, jonka kanssa olisin voinut kuvitella seksiä jatkuvasti. Tämä lienee yksi kaikista yleisimmistä syistä, miksi naiset pysyvät sinkkuina.

Vierailija
10/18 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä vedit johtopäätöksen, että ap on  nainen? 

Vierailija
11/18 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme molemmat aikuisia, järkeviä ihmisiä, jotka eivät ratkaise suhteen ongelmia mököttämällä. Olisi mies saanut lähdöt heti ensimmäisen mökötyksen jälkeen. 

Vierailija
12/18 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole antanut pariin viikkoon. Vastatoimena lopetin pyykinpesun, tiskaamisen ja imuroinnin. Voisin kyllä mielelläni "imuroida" miehen "letkua letkeää".

Vierailija
13/18 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mies ja rakastelen vaimoani aina halutessani, vaikka hän itkisi, tappelisi vastaan ja hokisi, että "En halua". Minusta se on oikeastaan todella kiihottavaa, paljon kiihottavampaa kuin jos hän oikeasti haluaisi siitä. Tunnen olevani tosimies kun pakotan vaimon tahtooni ja osoitan hänelle olevani oikea mies.

Vierailija
14/18 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko menee pitkin hampain ilman seksiä ja sen jälkeen vaimo alkaa aina ihmettelemään miksi olen ärtynyt ja pahantuulinen.

Ei ole liki kahdessa kymmenessä vuodessa oppinut että siihen on yksi ihan helppo lääke olemassa....

Kyllä terve mies tarvitsee säännöllisesti seksiä!

Vierailija
15/18 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en mökötä mutta kyllä jos menee pari vk sanon miestä pihtariks. Vaikka joka päivä haluisin.

Vierailija
16/18 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse taas en ikinä suostu monogamiseen suhteeseen, tuli kokeiltua. En tuomitse myöskään vieraissa piipahtelijaa, maksullisten käyttäjää tms koska taustalla voi juuri olla kaikkea ja vaikka mitä. :O

Vierailija
17/18 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaksi exää mökötti jo parin päivän päästä. Lapsellista, eikä todellakaan saa naista haluamaan lisää. "Ooh, ootpa ihana ja haluttava, kun kiukuttelet! Nyt alkoikin pöksyt kostumaan!"

Onneksi nykyinen on hyvä ja ihana mies, joka ei koskaan mökötä eikä kiukuttele. Hellii ja hoivaa, jos mulla on väsy tai huono olo. Lukee minua kuin avointa kirjaa. Ja tällaista miestä kyllä sitten haluaakin ihan hulluna taas, kun on parempi olo. Toisin kuin sitä, joka mökötti, kun et kyennyt puuhiin. Tämä nykyinen antaa todella paljon pyyteetöntä läheisyyttä. Kaunein ja tasapainoisin parisuhde koskaan.

Vierailija
18/18 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaksi exää mökötti jo parin päivän päästä. Lapsellista, eikä todellakaan saa naista haluamaan lisää. "Ooh, ootpa ihana ja haluttava, kun kiukuttelet! Nyt alkoikin pöksyt kostumaan!"

Onneksi nykyinen on hyvä ja ihana mies, joka ei koskaan mökötä eikä kiukuttele. Hellii ja hoivaa, jos mulla on väsy tai huono olo. Lukee minua kuin avointa kirjaa. Ja tällaista miestä kyllä sitten haluaakin ihan hulluna taas, kun on parempi olo. Toisin kuin sitä, joka mökötti, kun et kyennyt puuhiin. Tämä nykyinen antaa todella paljon pyyteetöntä läheisyyttä. Kaunein ja tasapainoisin parisuhde koskaan.

Kunnes kyllästyy sinun kiukuttelun ja valituksen kuunteluun ja muuttuu samanlaiseksi kuin entiset miehesi.