Kauniit ja Rohkeat nykyään täyttää kuraa
Viikon aikana olen satunnaisesti eksynyt sarjan seuraan. Samat naamat, samat ahdistavat huudot.
Pelkkää huutamista itkua ja raivoa.
Bill joka ei puhu sanaakaan, samat ilmeet illasta toiseen.
Sheila...
Missing Caroline.
Kommentit (14)
Katsoin alusta jonnekin 2007 asti. Sen jälkeen loppui mielenkiinto. Kaikki pitkään jatkuneet sarjat muuttuu lopulta huonoksi kun hahmot ja käsikirjoittajat vaihtuu.
Amerikkalaiset saippuat tosi puuduttavia, tuntuu että niissä ei yhtään etene juoni.
Salatut elämät myös. Joskus huvikseni katson pari minuuttia.. sen jälkeen käyn pesemässä silmät.
Tykkään katsoa. Nyt menee niinkuin pitää. Olen Sheilan ihailija.
Ericin näyttelijä sanoi että oikea muotisuunnittelija tekee töitä eikä sillä ole aikaa tuollaiseen.
Nauraisin, jos viitsisin. Eihän tuon pahempaa kuraa telkkarissa ole. Joskus 25 v sitten katsonut silkasta epäuskosta.
onko jo lapslapsella sama mies, ennen äiti ja tytär henaili saman miehen kanssa, ja naisella taisi lapsi isän ja pojan kanssa
Kuksisivat niin, että edes tissiä ja perää näytettäisiin joskus. Olisi ollut paljon mielenkiintoisempi sarja jo ysärillä katsoa, kun Brooke ottaa poskeen ja Ritkeltä lentää mälli.
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni vuosia, etten katsonut. Kuulin, että Sheila tuli takaisin niin aloin taas katsomaan.
Niin, onhan se hömppää, mutta aika hyödytöntä se on jääkiekkokin katsojalle, ellei ota huomioon mielen nollaamista arjesta ja viihtymistä. Kaiken ei tarvitse aika olla sotaa ja politiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni vuosia, etten katsonut. Kuulin, että Sheila tuli takaisin niin aloin taas katsomaan.
Niin, onhan se hömppää, mutta aika hyödytöntä se on jääkiekkokin katsojalle, ellei ota huomioon mielen nollaamista arjesta ja viihtymistä. Kaiken ei tarvitse aika olla sotaa ja politiikkaa.
Juuri näin. Seuraan myös jääkiekkoa mielelläni, niitä otteluita, joissa Suomi pelaa.
Samaa se oli kymmenen vuotta sitten!