Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen paikka on Härmän kylpylä?

Vierailija
04.05.2023 |

Onko kokemuksia Härmän kylpylästä? Kahden aikuisen ja kahden lapsen voimin oltaisiin menossa. Onko ympäristössä mitään kivaa tekemistä? Onko perhehuoneet millaisia, entä ruoka? Onko totta että ko. paikassa on paljon romaneja? En ole rasisti mutta vähän pelkään ja vierastan isoja romanijoukkoja.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala. Likainen ja huono ruoka. En suosittele lapsille.

Vierailija
2/17 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus käynyt syömässä ja on ollut ihan hyvää ruokaa. Viime kesänä kävin kahvilla eikä ollut valittamista. Kiva kuntopolku siinä lähellä ja myös Anssin Jussin areena, siellä olen ollut kuntoilemassa. Golfiakin voi pelata ja Power Parkiin on lyhyt matka. Kylpylän puolella en ole käynyt, mutta tuttuni eivät ole ainakaan moittineet, kun ovat käyneet uimassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suviseurat Kauhavalla kesäkuun lopulla.

Vierailija
4/17 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Powerparkin ratsastuskeskus, islanninhevosia.

Vierailija
5/17 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen koronaa oltiin Härmän kylpylässä.

Silloin saittui olemaan paikka täynnä eläkeläisiä. Se sinänsä ei haitannut, mutta huone oli helteellä ihan sietämättömän kuuma. Pyynnöstä saatiin sinne joku puhallin.

Ajateltiin mennä aamupalalle ajoissa, mutta niin olivat ajatelleet myös kaikki ne eläkeläisetkin. En suosittele; kulahtaneet huoneet ja kyllähän siellä yönsä nukkui, mutta poistui nopeasti aamulla. 70-luvun fiilis.

Vierailija
6/17 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli viime kesänä ihan hyvä loma. 3 lasta 12v, 9v ja 1.5v. Toki ei enää mikään uusi paikka mutta harva on. Normi huone oli iso mahtui hyvin kaikki. Ruoka kohtuullista. Aamupalalla jo aikaisin kamalasti väkeä. Kylpylä ok.

Vierailija
7/17 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli viime kesänä ihan hyvä loma. 3 lasta 12v, 9v ja 1.5v. Toki ei enää mikään uusi paikka mutta harva on. Normi huone oli iso mahtui hyvin kaikki. Ruoka kohtuullista. Aamupalalla jo aikaisin kamalasti väkeä. Kylpylä ok.

Tämä ei voi olla hyvä loma.

Vierailija
8/17 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen majoittunut pari kertaa, mutta vain talviaikaan. Asiakaspalvelu on ollut näillä kerroilla ehkä hiukan tylyä. Huoneet eivät ole mielestäni kovin viihtyisiä ja hinta on ollut siihen nähden turhan kallis. Paikka on käsittääkseni myös kuntoutuskeskus (ainakin ollut joskus). Tämä ilmeisesti vaikutti siihen, että varatessani yhden hengen huonetta minulle yritettiin puoliväkisin tyrkyttää huonekaveriksi minulle tuntematonta niin ikään yhden hengen huoneen varannutta henkilöä. Kylpylän puolella en ole käynyt. Jos ei ole pakottava tarve mennä juuri tänne, niin käyttäisin ehkä rahan johonkin muuhun kohteeseen. Romaneihin en ole tuolla törmännyt sen enempää kuin muuallakaan. 

Kesällä saattaa olla hienompi paikka kuin talvella.

Vierailija
9/17 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskon että jakaa mielipiteitä, ei niin hieno kuin muutamat  muut, muttei kehnokaan.

suurin puute on ruuan laatu, sopii hyvin varttuvalle väelle, mutta jos haluaa gurmeetason aterioita niin sitten voi tulla pettymyksiä.

tekemistä kyllä löytää lähiympäristöstä, mutta mielikuvitusta saa ja pitää käyttää ja tietysti se mihin on totuttu ratkaisee lasten viihtymisen, kuten aina.

Vierailija
10/17 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka on tuplasti kalliimpaa kun muualla viikonloppuisin ja muulloinkin. Eikä se mitään gourmeeruokaa ole.

Vierailija
11/17 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai yhä osin Kelan kuntoutus paikkakin. Romaaneja ei sen enempää kuin muualla.

Ruoka on ok, ei huippu, mutta kattaa kyllä allergiat yms. Huoneet ovat aika vanhanaikaiset, sänky ok.  Itse olin diabeteskuntoutus päivillä. Iltaisin ohjelmaa ravintolan puolella. Katso sivuiltaan tarkemmin.  Kylpylä on ihan kiva.

Läheltä löytyy iso s-market/ pankki/ bensa asema, pari kahvilaa, Halpa-halli (mini supermarket tyyppinen). Power park. Ympäristössä paljon kävelyreittejä laavut yms. 

Vierailija
12/17 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään kerran vuodessa tai käytiin kunnes muutama vuosi sitten saatiin sieltä norovirus. Kun me saavuttiin se jo jylläsi siellä, kukaan ei vaan viitsinyt sitä meille kertoa. Toisena yönä alkoi oksennusrumba.

Vierailija
13/17 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävimme muutama vuosi sitten ja pidimme. Oli edullinen mutta hintaansa nähden tosi hyvä. Lapset olivat alle 10 v. Ja nimenomaan ystävällinen asiakaspalvelu ja rento tunnelma jäivät erityisesti mieleen.

Voisin hyvin mennä uudestaankin, jos siellä päin liikkuisin. Mistä tulikin kyllä mieleen, että en varta vasten vain sinne kuitenkaan reissua varaisi. Itse liikuimme ja yövyimme eri paikoissa useamman yön. Silloin kriteerit ovat hieman erilaiset.

Vierailija
14/17 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
15/17 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kai yhä osin Kelan kuntoutus paikkakin. Romaaneja ei sen enempää kuin muualla.

Ruoka on ok, ei huippu, mutta kattaa kyllä allergiat yms. Huoneet ovat aika vanhanaikaiset, sänky ok.  Itse olin diabeteskuntoutus päivillä. Iltaisin ohjelmaa ravintolan puolella. Katso sivuiltaan tarkemmin.  Kylpylä on ihan kiva.

Läheltä löytyy iso s-market/ pankki/ bensa asema, pari kahvilaa, Halpa-halli (mini supermarket tyyppinen). Power park. Ympäristössä paljon kävelyreittejä laavut yms. 

Oliko novelleja?

Vierailija
16/17 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähellä on myös Härmän Golf.

Vierailija
17/17 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hesalainen trolli alapeukuttaa kaikkea mikä liityy pohjanmaalle.  Kannattaa lukea sillä silmällä. Helsinki ei ole koko suomi, ja paljon hyvää löytyy myös muualta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan