Tšekistä tuotiin satoja naisia Suomeen seksiorjiksi
13 ihmistä on pidätetty ihmiskaupasta epäiltyinä.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fe0356b2-693b-47d5-afb3-d30c1eb0129a
Kommentit (411)
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko hyväksikäyttäjille rangaistuksia?
Saas nähdä. Muistissa on muutaman vuoden takaa tapaus, jossa tuli ehdollista, koska nainen oli myyty "vain" viisi kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lailliset bordellit Suomeen!! Saadaan talous nousuun.
Ja kannabismyynti auloihin. Itse olen sen verran pragmaattinen, etten yritäkään teeskennellä kykeväni pelastamaan itsetuhoisia ja lyhytnäköisiä ihmisiä.
Olet valmis panemaan itsetuhoista ihmistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies kirjoitti:
Naisten hyväksi käyttö ei tule koskaan loppumaan ellei tule kuolemanrankaistusta niille parittajille jotka tuo naisia suomeen.
kukas tuosta palvelusta joutuu maksamaan, eli ketä tässä loppujenlopuksi hyväksikäytetään?
Riittäiskö sulle pari sataa siitä, että Irma 68v tai Reiska 55v panisi sinua? Joutuisit esittämään, kuinka kovasti nautit seksistä heidän kanssaan? Lopulta et saisikaan kuin 20€, koska parittaja otti välistä.
Voihan 25v miehetki köydä prostituoiduissa. En pahottais mieltä jos 25v nainen harrastais mun kanssa seksiä ja saisin 20€ ja mun pimp 80€
No anna sen 25v miehen panna ja tule kertomaan, kuinka voimaannuit.
Kyllähän se on ns. normaalille ihmiselle selvää, että itseään myyvät ovat vähintään oman mielensä ja mielenterveytensä uhreja. Eipä kiinnosta itseä panna jotain mt-ongelmaista ressua edes maksusta.
Pershäiriöiset saavat nautintoa niiden alistamisesta ja empatiakyvytöntä psykoa ei kiinnosta, kunhan on vain nuorta reikää saatavilla. Päästään terveet eivät edes käy panemassa h u o r i a.
Prostituutio on meidän miesten vastine naisten yhden yön jutuille. Jostain syystä kuitenkaan yhden yön juttuja harrastava nainen ei oo paha.
Miksi vapaaehtoisesti seksiä harrastava nainen olisi paha? Sen sijaan mies, joka panee vastentahtoista ihmiskaupan uhria, on todellakin oikeasti paha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, suomiraiscarit on päässet taas panemaan ja vertailemaan keskenään seksikaupan uhreja, oi onnea. Miltähän tuntuisi olla pershäiriöinen joka saa kiksinsä h u o r i en panemisesta? Varmaan aika tyhjä olo ilman noita hetkellisiä dopamiinipiikkejä, kun pääsee tekemään jotain tuhmaa ja kiellettyä.
Et oo kyllä mies jos et ymmärrä.
Eli yritätkö sanoa että te miehet olette sairaita, viettinne vietävissä olevia elukoita joita ei kiinnosta vaikka panisi pakotettua ihmiskaupan uhria?
Kyllä miesten seksuaalisuutta pitäisi alkaa rajoittaa kun se uhkaa naisten turvallisuutta
On aika valvoa miesten moraalia jämerämmin keinoin. He ovat sellaisia hupakkoja, etteivät selvästi kykene siihen itse. Mitä hyviä keinoja olisi, siveysvyön, pakollisen esiliinan, ulkonaliikkumiskiellon ja kemiallisen kastraation lisäksi? Vai riittäisikö nuo aluksi?
Minkälaisen tulpan sitten niille vapaaehtoisesti seksiä myyville naisille ompelisit? Vai onko esim vuokran vaatiminen jo verrattavissa prostituutioon pakottamiseen?
En minkäänlaista. Riittää kun miehet saadaan pois pelistä. Problem solved.
Niin juuri. Että sä "pelastat" kauppiaat poistamalla asiakkaat? Niiden vapaaehtoisesti itseään kauppaavien ensisijainen ongelma ei ole seksiä ostavat miehet, vaan rahan puute.
En usko, että suomessa rahan puute. Jotain omaa seksuaalitraumaa, yleensä hyväksikäyttöä, sillä usein koetetaan hoitaa.
Varmasti niinkin joissain tapauksissa, mutta totuus se on silti, että montaa yhtä "vaivatonta" tapaa ei ihmisellä ole tehdä rahaa kuin h**raaminen ja se houkuttaa monia.
Mutta jos on itse itsensä laittanut "myyntiin", niin onko se asiakkaan tehtävä murehtia syitä miksi näin on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kannabismyynti auloihin. Itse olen sen verran pragmaattinen, etten yritäkään teeskennellä kykeväni pelastamaan itsetuhoisia ja lyhytnäköisiä ihmisiä.
Koittaisit nyt vähän rauhoittua, kun kuvittelet jo täysin päättömiä. En kykene pelastamaan saati suojelemaan horatsuja, narkkeja, alkoholisteja, peliongelmaisia, väkivallan uhreja tai ketään muutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies kirjoitti:
Naisten hyväksi käyttö ei tule koskaan loppumaan ellei tule kuolemanrankaistusta niille parittajille jotka tuo naisia suomeen.
kukas tuosta palvelusta joutuu maksamaan, eli ketä tässä loppujenlopuksi hyväksikäytetään?
Riittäiskö sulle pari sataa siitä, että Irma 68v tai Reiska 55v panisi sinua? Joutuisit esittämään, kuinka kovasti nautit seksistä heidän kanssaan? Lopulta et saisikaan kuin 20€, koska parittaja otti välistä.
Voihan 25v miehetki köydä prostituoiduissa. En pahottais mieltä jos 25v nainen harrastais mun kanssa seksiä ja saisin 20€ ja mun pimp 80€
Kyllähän se on ns. normaalille ihmiselle selvää, että itseään myyvät ovat vähintään oman mielensä ja mielenterveytensä uhreja. Eipä kiinnosta itseä panna jotain mt-ongelmaista ressua edes maksusta.
Pershäiriöiset saavat nautintoa niiden alistamisesta ja empatiakyvytöntä psykoa ei kiinnosta, kunhan on vain nuorta reikää saatavilla. Päästään terveet eivät edes käy panemassa h u o r i a.
Prostituutio on meidän miesten vastine naisten yhden yön jutuille. Jostain syystä kuitenkaan yhden yön juttuja harrastava nainen ei oo paha.
Miksi vapaaehtoisesti seksiä harrastava nainen olisi paha? Sen sijaan mies, joka panee vastentahtoista ihmiskaupan uhria, on todellakin oikeasti paha
Ei oo ihan yhtä helppoa saada irtoseksiä miehenä ku on naisena. Siihenhän prostituutio perustuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, suomiraiscarit on päässet taas panemaan ja vertailemaan keskenään seksikaupan uhreja, oi onnea. Miltähän tuntuisi olla pershäiriöinen joka saa kiksinsä h u o r i en panemisesta? Varmaan aika tyhjä olo ilman noita hetkellisiä dopamiinipiikkejä, kun pääsee tekemään jotain tuhmaa ja kiellettyä.
Eli yritätkö sanoa että te miehet olette sairaita, viettinne vietävissä olevia elukoita joita ei kiinnosta vaikka panisi pakotettua ihmiskaupan uhria?
Kyllä miesten seksuaalisuutta pitäisi alkaa rajoittaa kun se uhkaa naisten turvallisuutta
On aika valvoa miesten moraalia jämerämmin keinoin. He ovat sellaisia hupakkoja, etteivät selvästi kykene siihen itse. Mitä hyviä keinoja olisi, siveysvyön, pakollisen esiliinan, ulkonaliikkumiskiellon ja kemiallisen kastraation lisäksi? Vai riittäisikö nuo aluksi?
Minkälaisen tulpan sitten niille vapaaehtoisesti seksiä myyville naisille ompelisit? Vai onko esim vuokran vaatiminen jo verrattavissa prostituutioon pakottamiseen?
Niin juuri. Että sä "pelastat" kauppiaat poistamalla asiakkaat? Niiden vapaaehtoisesti itseään kauppaavien ensisijainen ongelma ei ole seksiä ostavat miehet, vaan rahan puute.
En usko, että suomessa rahan puute. Jotain omaa seksuaalitraumaa, yleensä hyväksikäyttöä, sillä usein koetetaan hoitaa.
Varmasti niinkin joissain tapauksissa, mutta totuus se on silti, että montaa yhtä "vaivatonta" tapaa ei ihmisellä ole tehdä rahaa kuin h**raaminen ja se houkuttaa monia.
Mutta jos on itse itsensä laittanut "myyntiin", niin onko se asiakkaan tehtävä murehtia syitä miksi näin on?
Vähintään siinä määrin kuin laki velvoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas on suomimies oikein kunnostautunut hyväksikäyttämällä ihmiskaupan uhreja. Voitte miehet lakata käyttäytymästä kuin eläimet? Oksettaaaaaa.
Suuri osa niistä on eläimiä, johan näiden palstamiesten jututkin sen todistaa
Pitäiskö niiltä siinä tapauksessa ottaa ihmisten oikeudet pois, jos kerran käyttäytyvät kuin elukat? Loppuisi tämä ainainen lasten ja naisten hyväksikäyttäminen.
Se ois varmasti jokasen sosialidemokraatteja ja vihreitä äänestävän naisen tahto.
Toivottavasti jokainen ns. asiakas eli rikollinen jää kiinni ja saa tuomion, samoin kuin ihmiskauppiaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koittaisit nyt vähän rauhoittua, kun kuvittelet jo täysin päättömiä. En kykene pelastamaan saati suojelemaan horatsuja, narkkeja, alkoholisteja, peliongelmaisia, väkivallan uhreja tai ketään muutakaan.
Toivottavasti et koskaan hanki lapsia, ainakaan tytärtä. Miten pystyisit heitäkään suojelemaan kun asenteesi on tuollainen kanssaihmisiä kohtaan?
Tytär on opetettu arvostamaan älyä ja työntekoa ja ei palvomaan materiaa ja oikoteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai se on asiakkaan vastuulla. Koska alaa ei Suomessa säädellä, ovat erilaiset väärinkäytökset enemmän kuin todennäköisiä. Ihan maalaisjärkeä käyttäen voi tämän päätellä. Aiheesta on saatavilla niin paljon ja niin helposti tietoa, että tietämättömyyteen vetoaminen ei ole peruste. Minulla ei ollut prostituoitujen asiakkaista aiemminkaan kovin mairittelevaa kuvaa, mutta ketju on silti yllättänyt minut. Seksin ostamista puolustavat argumentit ovat huonoimpia aikoihin näkemiäni, ja tavat, joilla osa keskustelijoista yrittää oikeuttaa tekojaan, ovat ala-arvoisia.
Vierailija kirjoitti:
Palstamiehillä ei varmaan ole mitään sitä vastaan, että heidän äideistä, siskoista ja tyttäristä tehtäisiin myös seksiorjia? Koska hekin ovat kaikki naisia ja on paljon puutteessa olevia miehiä, joten...
Ihan näiden miesten omaa logiikkaa käyttäen. Jokuhan täällä jo toivoi, että naiset velvoitettaisiin antamaan varusmiehille seksiä
Tässä tuliki kuuma ote joka mainittiin 16.kerran tässä ketjussa.
Minua kiinnostaisi tietää, mitä liikkuu sellaisen asiakkaan mielessä, joka toivoo suhdetta prostituoidun kanssa? Joku miesten vastine naisten vankeihin ihastumiselle, tahdotaan ns. pelastaa toinen ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies kirjoitti:
Et tainnut pärjätä koulussakaan kovin hyvin? Olisikohan noissa tilanteissa sellainen ero että toisessa tilanteessa on kaksi vapaaehtoista henkilöä ja toisessa on yksi vapaaehtoinen ja yksi tilanteeseen pakotettu. Vapaaehtoisessa seksissä ei ole mitään pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Palstamiehillä ei varmaan ole mitään sitä vastaan, että heidän äideistä, siskoista ja tyttäristä tehtäisiin myös seksiorjia? Koska hekin ovat kaikki naisia ja on paljon puutteessa olevia miehiä, joten...
Ihan näiden miesten omaa logiikkaa käyttäen. Jokuhan täällä jo toivoi, että naiset velvoitettaisiin antamaan varusmiehille seksiä
Täysi-ikäistä ei voi kontrolloida, jos hän haluaa h**rata tai vetää hepoa suoneen, niin mitään ei ole tehtävissä. Voi vain yrittää antaa terveempiä arvoja siinä vaiheessa, kun lapsi on vielä lapsi. Viime kädessä hän päättää kuitenkin itse noudattaako niitä vai ei.
Uli slaisethan aina kehuvat näitä tsekkihuoria, liekö näitäkin käyneet nussimassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies kirjoitti:
Et tainnut pärjätä koulussakaan kovin hyvin? Olisikohan noissa tilanteissa sellainen ero että toisessa tilanteessa on kaksi vapaaehtoista henkilöä ja toisessa on yksi vapaaehtoinen ja yksi tilanteeseen pakotettu. Vapaaehtoisessa seksissä ei ole mitään pahaa.
En paras oppilas mut en huonoinkaan. Mun lukion päättotodistuksen keskiarvo on 8.0. Kirjotuksista ceetä ja ämmää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et koskaan hanki lapsia, ainakaan tytärtä. Miten pystyisit heitäkään suojelemaan kun asenteesi on tuollainen kanssaihmisiä kohtaan?
Tytär on opetettu arvostamaan älyä ja työntekoa ja ei palvomaan materiaa ja oikoteitä.
Ja toivottavasti poika on opetettu kunnioittamaan ja arvostamaan naisia eikä pelkästään tekemään tarpeitaan heihin
Vierailija kirjoitti:
Uli slaisethan aina kehuvat näitä tsekkihuoria, liekö näitäkin käyneet nussimassa.
Millä sivustolla nykyään jaetaan arvosteluja? Kun sihteeriopisto kai suljettu aikoja sitten. Yliksellä?