Ketä oikeasti kiinnostaa Kiira Korven seksuaalisuus?
En ymmärrä miksi Korvelle on nyt niin tärkeää pitää julkisesti hirveä haloo siitä että ei ole hetero kun ei exluistelijan seksuaalisuus ole tähän astikaan kiinostanut ihmisiä vaan Korpi on idenfioitu ennemmin exammattinsa kautta taitosluistelijana.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/0306b596-10dc-44fc-8ced-f88985…
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Mua puolestaan ihmetyttää se, että koiraa pidetään kauniina.
Mun maku nyt varmaan on poikkeava, mutta mun mielestä hän on jotenkin tavallisen tylsän näköinen..
Miehen näkökulmasta sanoisin että ainakin omasta mielestä ei ole oikein minkään näköinen. Ei ruma toki, mutta ei herätä yhtään minkäänlaisia tuntemuksia itsessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minua kiinnostaisi eheyttää Kiira, näkisi vain minun suuren ja suonikkaan työkalun
No kultapieni, Kiiraa kun ei kiinnosta sun suuri ja suonikas työkalu. Koita nyt ymmärtää, että häntä kiinnostaa römpsä. Aina voit hommata sellaisen..
Mä olen ymmärtänyt, että hän on biseksuaali, ei lesbo. Hänhän on puhunut siitä, että on tajunnut "syttyvänsä" myös naisisista, mutta ei mielestäni ole mitenkään sulkenut miehiä pois. Tuskin silti on kiinnostunut aiemman kommentoijan työkalusta.
Mulle kelpaa Kiiran lyhyt- tai pitkätukkaisena. Hän on yksi edustavimpia suomalaisnaisia.
Kapeahuulinen olmi.
Siitä puhe mistä puute. Jospa sitä seksi elämää ei ole tai jos hän ei tunne itseään halutuksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua puolestaan ihmetyttää se, että koiraa pidetään kauniina.
Mun maku nyt varmaan on poikkeava, mutta mun mielestä hän on jotenkin tavallisen tylsän näköinen..Miehen näkökulmasta sanoisin että ainakin omasta mielestä ei ole oikein minkään näköinen. Ei ruma toki, mutta ei herätä yhtään minkäänlaisia tuntemuksia itsessä.
Ei laaksoa, ei kukkulaa. Ja nyt ei enää tukkaakaan.
En ymmärrä miksi hän ehdoin tahdoin haluaa julkisuutta. Eikö nyt olisi jo aika tehdä jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi hän ehdoin tahdoin haluaa julkisuutta. Eikö nyt olisi jo aika tehdä jotain muuta.
Jotain muuta kuten?
Vierailija kirjoitti:
Onkos hänellä jokin ammatti?
Kiiralla on selvästi jokin kriisi.
Mietin, että mistä syystä Kiira Korpi on enää julkisuudessa ja miten hän itse julkisuudessa olen itselleen perustelee? On tunnettu siitä, että oli taitoluistelija. Ei ole enää. Hän valmentaa ilmeisesti, mutta tarvitseeko siinä ig- ja lööppijulkisuutta? Onko asiantuntijana jossain kisalähetyksissä? Siinä on julkisuutta, mutta ei sekään edellytä henkilökohtaisten asioiden paljastelua koko maailmalle. Tässä on mielestäni sellainen "haluan paistatella julkisuudessa ja kertoa minusta ja elämästäni koska olen opinut olemaan olemassa vain kun minua katsotaan". Jokin tarve siis saada huomiota omalle persoonalle ja omalle kasvuprosessille. Ei ole ehkä käynyt tarpeeksi terapiassa koska ei ole pääsyt huomionhakuisuuden kanssa tasapainoon. Tuntuu että hän käy kuin julkisessa terapiassa.
Kyllä minä voin todeta rehellisesti, että minua kiinnostaa hänen seksuaalisuutensa enemmän kuin sohvan väri tai se, että onko hänen lempikukkansa orvokki vai neilikka. Silti näitä sisustusjuttuja ja "testaa mikä kukka sinulle sopisi" -juttuja on lehdet täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Mietin, että mistä syystä Kiira Korpi on enää julkisuudessa ja miten hän itse julkisuudessa olen itselleen perustelee? On tunnettu siitä, että oli taitoluistelija. Ei ole enää. Hän valmentaa ilmeisesti, mutta tarvitseeko siinä ig- ja lööppijulkisuutta? Onko asiantuntijana jossain kisalähetyksissä? Siinä on julkisuutta, mutta ei sekään edellytä henkilökohtaisten asioiden paljastelua koko maailmalle. Tässä on mielestäni sellainen "haluan paistatella julkisuudessa ja kertoa minusta ja elämästäni koska olen opinut olemaan olemassa vain kun minua katsotaan". Jokin tarve siis saada huomiota omalle persoonalle ja omalle kasvuprosessille. Ei ole ehkä käynyt tarpeeksi terapiassa koska ei ole pääsyt huomionhakuisuuden kanssa tasapainoon. Tuntuu että hän käy kuin julkisessa terapiassa.
Kiira on kirjailija, toinen runoteos tulossa.
Teitä kaikkia kiinnosti ihan sikana kun luitte seiskaa suurennuslasin kanssa. Ja nyt taas luette. Se on sellainen business.
En ehkä ole yhtä perehtynyt hänen käänteisiinsä enkä lue seiskaakaan mutta minusta upea persoona, ehkäpä yrittää vähännkolistella rikki sitä jääprinsessa. Lasikaappia jossa on pienestä pitäen ollut. Onkin fiksu, arvonsa tunteva eheä ihminen jolla, toisin kuin jääprinsessalla, on oikeus myös harrastaa seksiä miesten ja naisten kanssa.
Ei varmaan ketään, hän on nyt vaan itse tehnyt asiasta kauheen numeron.
Aamuteeveessä kertoi kuinka voimaannuttavaa ja pelottavaa hiusten lyhyeksi leikkaaminen oli, joo toisilla lähtee hiukset syöpähoitojen takia niin voidaan miettiä asioita ja oikeita asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa että kirjailija. No siinä tapauksessa minä olen laulaja.
Kyllä mua alkoi ainakin Kinky-Kiira kiinnostamaan. Odotan että Kiiralla ja Kukkohovilla on vielä ennen juhannusta sellanen pikaromansssi..uuih!
Kiiralla on selvästi haku päällä.
Joillekin tuntuu olevan viimeinen keino saada julkisuutta kuvauttaa itsensä iltapskaan alasti. Onko Kiira seuraava?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on tekemällä tehty kirjailija. Hän pääsi tekemään runokirjan - tai mihin kategoriaan se kirja lopulta asetettiinkaan - vain sen vuoksi että hänellä on ollut julkisuusarvoa - ei kirjallisen lahjakkuuden tai osaamisen vuoksi. Hänellä ei Kkuitenkaan ole ajankohtaisesti mitään sellaista mitään sellaista aitoa asemaa tai tehtävää, jonka vuoksi tulisi olla julkisuudessa. Hän varmaan käy läpi itselleen tärkeää prosessia, mutta silti pidän häntä enemmän yksityishenkilönä, joka ei osaa luopua julkisuudesta. Kiinnostavaa hänessä on vain se, minkä vuoksi hän toimii kuten toimii.
Kiira kiinnostaa niin paljon, että vaihdoin juuri sukupuoltani miehestä naiseksi, ja rupesin lesboksi.