Ketä oikeasti kiinnostaa Kiira Korven seksuaalisuus?
En ymmärrä miksi Korvelle on nyt niin tärkeää pitää julkisesti hirveä haloo siitä että ei ole hetero kun ei exluistelijan seksuaalisuus ole tähän astikaan kiinostanut ihmisiä vaan Korpi on idenfioitu ennemmin exammattinsa kautta taitosluistelijana.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/0306b596-10dc-44fc-8ced-f88985…
Kommentit (85)
Jokainen voisi pitää seksielämänsä ihan omana tietonaan. On kyllä ällöttävää nähdä edes otsikoita ja en todellakaan edes klikkaa auki. Sairas maailma j sen sairaat ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Mua puolestaan ihmetyttää se, että koiraa pidetään kauniina.
Mun maku nyt varmaan on poikkeava, mutta mun mielestä hän on jotenkin tavallisen tylsän näköinen..
Samaa ihmettelen. Missä kauneus? Ohut tukka, viivahuulet, sellainen nykerönenäisen nuken näköinen, nariseva ääni ja kuivan oloinen nainen. Vartalonsa tietenkin timmi, huippu-urheilija kun on, mutta niin on monen muunkin.
Runot teilattiin, avioero tuli, suhde meni poikki ja arki tuli vastaan, kun putosi jalustalta. Kun verrataan vaikka euroopan mestari Laura Lepistöön, niin ovat kuin yö ja päivä. Laura luonnollinen ja oikeasti nätti, hillitty ja ei tunge itseään joka lööppiin selittelemään. Kiirasta on tullut myötähäpeällinen tyrkky. Luistelu on näköjään sen ainoa lahjakkuus, ja kun ammattiura loppui, ei ole enää mitään.
Tekisi vaan ne opintonsa loppuun (psykologiaa?) ja menisi oikeisiin töihin, unohtaisi julkisuuden.
Roope ihmetteli että miten kaikki ovat olettaneet Kiiran olevan hetero. No varmaan siksi, että se on kymmenen kertaa todennäköisempää kuin muut vaihtoehdot. Ei se rakettitiedettä ole.
Ja taas av- mammat lukee seksiin liittyviä juttuja lehdistä ja tulevat kertomaan, ettei nämä jutut joita he lukevat, jakavat netissä ja joista he haluavat keskustella, oikeasti kiinnosta ketään.
Ymmärsin tämän jotenkin ajalla ennen internettiä, mutta miksi tätä teatteria näytelmään anonyymilla palstalla?
No hyvänen aika.
Kirjaa pukkaa, niin jollain tavalla sitä on julkisuutta saatava, etenkin kun ajattelee että näemmekö me Kiiran joskus parisuhteessa naisen kanssa? En usko.
Varmaan tällä ulostulolla on tarkoitus markkinoida hänen runokirjaa :) Ehkä heteroiden kirjoittamat teokset ei myy tarpeeksi hyvin.
Otsikoissa on pysyttävä. Kato mä oon bi-leso, kato mää julkaisin runokirjan. Kato mää sain oligarkilta audin, se sai pimpslooraani.
Roope Salminenhan juuri ilmaisi kiinnostuksensa.
Vierailija kirjoitti:
Rikkaita lesboja kiinnostaa.
Taas kuukauden tai pari. Kiira ei oe mikään menestyjä parisuhteissa. Pitemmän päälle ei näytä kukaan katselevan.
Minun tietojeni mukaan miestäsikin tämä asia kiinnostaa varsin kovasti.
Monella urheilijalla uransa loputtua on pakkomielle olla jollain tavalla "näkyvissä" lehtien palstoilla esim. Selänne Korpi ja monet muut.
Oli nätti 19-22v. Nyt todella maskuliininen, rujo tavisnainen
AP.ta tuntuu kiinnostavan, miksi muuten vaivautuisi tekemään aloituksen aiheesta?
Vierailija kirjoitti:
Oli nätti 19-22v. Nyt todella maskuliininen, rujo tavisnainen
Viivahuulinen, kalpea nobody. Kuten 70 prossaa suomalaisista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä ainoa keino saada näkyvyyttä urheilu-uran jälkeen? Yhtä noloa (tai kenties vielä nolompaa) on Anne Kukkohovin jatkuva avautuminen seksielämästään, kiinnostaako tuo todella ketään
Että kiinnostaako, vielä kysyt.
Minä olen 45 vuotias mies, ja minua kiinnostaa suunnattomasti kummankin viehättävän naishenkilön selonteot seksi elämästään.
Kiitos, lisää näitä.
Vierailija kirjoitti:
Otsikoissa on pysyttävä. Kato mä oon bi-leso, kato mää julkaisin runokirjan. Kato mää sain oligarkilta audin, se sai pimpslooraani.
eiköhän siinä tarvi antaa kakkosta myös ennenkuin saa olympia-volkkari / DKW:n.
Siis aseksuaaliksi olisin veikannut, jos arvata olisi pitänyt. Mutta ei tosiaan kyllä kiinnosta. Kovasti nyt itse tuntuu tuovan esille. Löytänyt seksuaalisuutensa ilmeisesti sitten vasta hiljattain.
Tuo on vaan julkinen seuranhakuilmoitus. Kaikki ei ole siellä Tinderissä.