Tuli kauhea närästys parista kupista aamukahvia. Huh en voi siis enää juoda sitä.
Kommentit (9)
Lopetin kun ei enää vatsa kestänyt. Närästystä ja kipua. Työpaikalla ja kotona oli aluksi tosi vaikeaa kun yrittivät saada väkisin juomaan kahvia. Äitini ei oppinut edes 50 vuodessa että en enää juo kahvia.
Mä syön närästyslääkettä ja juon kahvia. En aio kahvista luopua, enkä mausteisesta ruuasta.
Ap tässä. Oon 48v ja en oo raskaana.
Mulla ei närästystä tule. Mut vatsa menee löysäksi. Lopetin jouluna vatsataudin yhteydessä ja olin 4kk ilman. Nyt huhtikuussa jostain syystä aloin taas juomaan ja tuntuu, että kokoajan pitäisi olla keittämässä kahvia. Pitäisi varmaan taas lopettaa, vatsalle sopi olla ilman. Mut nyt haen toisen kupillisen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei närästystä tule. Mut vatsa menee löysäksi. Lopetin jouluna vatsataudin yhteydessä ja olin 4kk ilman. Nyt huhtikuussa jostain syystä aloin taas juomaan ja tuntuu, että kokoajan pitäisi olla keittämässä kahvia. Pitäisi varmaan taas lopettaa, vatsalle sopi olla ilman. Mut nyt haen toisen kupillisen.
Jatkan, että taisin aloittaa kahvinjuonnin uudestaan pätkäpaaston yhteydessä kun nukuin huonosti ja väsytti niin, että oli tartuttava kahviin.
Itselläni tulee närästys jos juon paahtoaste1-2 sta. Kolmonen on rajoilla ja nelosen kanssa ongelmaa ei tule. On olemassa myös watsakahvi (muistaakseni pauligin) . Periaate on kumminkin mitä isompi paahtoaste, niin kahvin hapot vähenee.
raskaana ei maistu