Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jenkeiltä loppuu rahat, maa on konkurssin partaalla!

Vierailija
02.05.2023 |

https://yle.fi/a/74-20008814/64-3-151186

Haihattelijat ovat huutaneet, että Venäjältä loppuu rahat. Oikeasti se on jenkit, joilta loppuu rahat ja palkat sekä velat jäävät maksamatta. Maa on siis maksukyvytön.

Aikaisemmin jenkit ovat ratkaisseet ongelman kuten Suomen hallitus eli velkakattoa on nostettu ja otettu lisää velkaa triljoonien päälle peräti 78 kertaa. Ja annettu kuplan paisua lisää velkarahalla.

Nyt lisävelan otto on poliittisesti vaikeaa, republikaanit vaativat Bidenin porukalta talouskuria.

Jenkkien"talousmahti" on pelkkä jättivelalla paisutettu viittä vaille maksukyvytön kupla, mutta sotimiseen ja sodan ylläpitoon aina riittää rahaa.

Jenkit ovat täysin Kiinan armoilla velan saannin suhteen.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putinin kokki tarvitsisi vain 10 konttia viikossa ammuksia, mutta r y s sä prkle ei pysty toimittamaan kuin kolme. Konkurssi on jollain muulla kuin Euroopalla edessä.

Vierailija
42/45 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te sotkette venäjän tähän aiheeseen missä puhutaan amerikan rahapolitiikasta? Eihän ne liity millään tapaa toisiinsa edes.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te sotkette venäjän tähän aiheeseen missä puhutaan amerikan rahapolitiikasta? Eihän ne liity millään tapaa toisiinsa edes.

Aloitus oli Îgorin tekemä, samoin 4 tätä seurannutta itse itselleen vastaavaa kommenttia ja pääosa ketjussa olleista muistakin kommenteista. Sillä tavoin rysssän kätyri on sotkenut itse Venäjän tähän aiheeseen.

Vierailija
44/45 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitus oli Îgorin tekemä, samoin 4 tätä seurannutta itse itselleen vastaavaa kommenttia ja pääosa ketjussa olleista muistakin kommenteista. Sillä tavoin rysssän kätyri on sotkenut itse Venäjän tähän aiheeseen.

Mistä sinä tiedät kuka tämän aloituksen on tehnyt ja mitä väliä edes sillä on jos sinun mielikuvitushahmo on aloituksen tehnyt?

Itseäni kiinnostaa jenkkien rahapolitiikka siksi koska se on maapallon talousveturi, jos siellä talous sakkaa niin se vaikuttaa melkein kaikkiin maihin.

Amerikkalaisten ongelma on paisunut velka ja voiko he loputtomasti painaa lisää rahaa?

Vierailija
45/45 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan tulevalta Great Resetiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi