Saan äitienpäivälahjaksi viikon oman loman (oma toive). Matkakohde hukassa. Auttakaa!
Pääsen kesäkuussa viikoksi yksin lomalle. Tämä on vuosien haave, en siis tälle matkalle kaipaa kaveria tai perhettä mukaan.
En ole rannalla makaaja, enkä bilettäjä. Eniten toivoisin, että voisin kävellä luonnossa, vuorilla, järven tai meren rannalla tuntikausia. En aio vuokrata autoa ja jos julkisia pitää käyttää, niiden pitää olla yksin matkaavalle naiselle turvallisia.
Mikä kohde olisi hyvä? Euroopassa pitäisi olla ja Oneworld-lentoallianssin lennoilla päästä (esim. Finnair), tykkään lämmöstä (+35-40 astetta ei ole mikään ongelma).
Onko mitään Euroopan kohdetta, jossa kaupungista pääsisi suoraan esim. hiking-poluille vuoristoon?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Gardajärvi tuli ensimmäisenä mieleen tai Lago Maggiore ... Innsbruck tai joku muu paikka Itävallassa (esim. Zell am See) tai Bodensee Etelä-Saksassa ...
Maggiore on hyvä. Sinne pääsee lentokentältä junalla tai tilausbussilla, ja laivalla pääsee liikkumaan järven eri kyliin ja jopa Sveitsin puolelle. Julkisilla pääsee myös esim. Premian kuumiin kylpyihin.
Mulla on haaveena lähteä Kanarian saarille patikoimaan. Onhan sekin periaatteessa vielä Eurooppaa.
Semmosta roskaa sitten tiistain kunniaksi :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse menisin Japaniin. Tuskin Tokioon, katsoisin jonkun pienemmän paikan, missä ajattelisin viihtyväni.
Ei kannata lähteä Euroopan ulkopuolelle jos on vain viikko aikaa kun 3 päivää menee matkustamiseen.
Itse suosittelisin Sveitsiä tai Irlantia noilla vaatimuksilla.
Ei mene kolmea päivää matkustamiseen kun lentää suorilla Finskin lennoilla. Mullekin kelpaisi tuo Japani tai vaikka Singapore joka on tosi turvallinen naismatkustajalle ja siellä on vehreää ja kaunista. Viikko riittää ihan hyvin.
Ei kannata lähteä Euroopan ulkopuolelle jos on vain viikko aikaa kun 3 päivää menee matkustamiseen.
Itse suosittelisin Sveitsiä tai Irlantia noilla vaatimuksilla.