Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan äitienpäivälahjaksi viikon oman loman (oma toive). Matkakohde hukassa. Auttakaa!

Vierailija
02.05.2023 |

Pääsen kesäkuussa viikoksi yksin lomalle. Tämä on vuosien haave, en siis tälle matkalle kaipaa kaveria tai perhettä mukaan.

En ole rannalla makaaja, enkä bilettäjä. Eniten toivoisin, että voisin kävellä luonnossa, vuorilla, järven tai meren rannalla tuntikausia. En aio vuokrata autoa ja jos julkisia pitää käyttää, niiden pitää olla yksin matkaavalle naiselle turvallisia.

Mikä kohde olisi hyvä? Euroopassa pitäisi olla ja Oneworld-lentoallianssin lennoilla päästä (esim. Finnair), tykkään lämmöstä (+35-40 astetta ei ole mikään ongelma).

Onko mitään Euroopan kohdetta, jossa kaupungista pääsisi suoraan esim. hiking-poluille vuoristoon?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse menisin Japaniin. Tuskin Tokioon, katsoisin jonkun pienemmän paikan, missä ajattelisin viihtyväni.

Ei kannata lähteä Euroopan ulkopuolelle jos on vain viikko aikaa kun 3 päivää menee matkustamiseen.

Itse suosittelisin Sveitsiä tai Irlantia noilla vaatimuksilla.

Vierailija
22/30 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ähtäri ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gardajärvi tuli ensimmäisenä mieleen tai Lago Maggiore ... Innsbruck tai joku muu paikka Itävallassa (esim. Zell am See) tai Bodensee Etelä-Saksassa ...

Maggiore on hyvä. Sinne pääsee lentokentältä junalla tai tilausbussilla, ja laivalla pääsee liikkumaan järven eri kyliin ja jopa Sveitsin puolelle. Julkisilla pääsee myös esim. Premian kuumiin kylpyihin.

Vierailija
24/30 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on haaveena lähteä Kanarian saarille patikoimaan. Onhan sekin periaatteessa vielä Eurooppaa.

Vierailija
25/30 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irlanti <3

Vierailija
26/30 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohh hohh hoijaa 🙉

Vierailija
27/30 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappi, saariselkä.

Vierailija
28/30 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta roskaa sitten tiistain kunniaksi :(

Vierailija
29/30 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse menisin Japaniin. Tuskin Tokioon, katsoisin jonkun pienemmän paikan, missä ajattelisin viihtyväni.

Ei kannata lähteä Euroopan ulkopuolelle jos on vain viikko aikaa kun 3 päivää menee matkustamiseen.

Itse suosittelisin Sveitsiä tai Irlantia noilla vaatimuksilla.

Ei mene kolmea päivää matkustamiseen kun lentää suorilla Finskin lennoilla. Mullekin kelpaisi tuo Japani tai vaikka Singapore joka on tosi turvallinen naismatkustajalle ja siellä on vehreää ja kaunista. Viikko riittää ihan hyvin.

Vierailija
30/30 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

dubai

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan