Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muu maa mustikka

Vierailija
02.05.2023 |

Oma maa mansikka
Mikä Suomessa on ihan parasta verrattuna muihin maihin sinun mielestä?
Itse ulkomailla asuvana kaipaan esim .aina suomalaista puhdasta ruokaa ja maitotuotteita.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö Suomivihaajat nukkuvat ?

Vierailija
2/8 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä kun oon aina täällä asunu.

Enkä kaipaa muualle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin asunut ulkomailla ja suomalainen joulu on kyllä paras,kun ympärillä sukulaiset. Sitä siis kaipaisin, jos asuisin ulkomailla.

Vierailija
4/8 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin asunut ulkomailla ja suomalainen joulu on kyllä paras,kun ympärillä sukulaiset. Sitä siis kaipaisin, jos asuisin ulkomailla.

Ja muutkin juhläpyhät .Ihania muistoja nyt kun perhe on pienentynyt luonnollisista syistä. 

Vierailija
5/8 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen sosiaalijärjestelmä. Kaikki saa hoitoa ja rahaa tarpeeksi. Verovaroin kustannetut palvelut yhteiskunnassa. Turvallisuus.

Vierailija
6/8 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän mahdat asua? Olen asunut muutamassa maassa, ja kaikkialla on ollut kaupoissa maitotuotteita jos jonkunlaisia tarjolla. Minulle ne ainakin ovat riittäneet. 

Vierailija
7/8 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö Suomivihaajat nukkuvat ?

Suomivihaajat? Eihän se mitään vihaa ole, jos kritisoi joitakin asioita kotimaassaan. Niin kaikki tekevät, myös ulkomaalaiset. 

Vierailija
8/8 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missähän mahdat asua? Olen asunut muutamassa maassa, ja kaikkialla on ollut kaupoissa maitotuotteita jos jonkunlaisia tarjolla. Minulle ne ainakin ovat riittäneet. 

Olen myöskin asunut Espanjassa ja nyt Ruotsissa. Maito täällä maistuu purkilta eli jotain on taas keksitty että maitokin pilattu. Aatteen ihmisenä en suostu ostamaan miktä merkkiä tahansa. Joten Arla esim jää sivuun .