Valkolakkiset Vapun juhlijat.
Tunnetteko nyt ylpeyttä, kun valkolakit päässä juhlitte Vappua Kaisaniemessä ja jätitte sellaisen sotkun jälkeenne? Eikös ylioppilaan pitäisi olla sivistynyt kaikinpuolin? Minua ainakin hävettäisi.
Kommentit (6)
Antaa nyt jo olla tuo duunareiden valkolakkilynkkaaminen.
Olen itse akateeminen, mutta lakki hukassa, joten en juhli lakki päässä. Ystäväporukastamme osa juhli lakit päässä (kaikilla lakki kuitenkin on), ja ihan siististi juhlittiin. Muutenkin, valkolakkiset juhlivat ennen kaikkea Ullanlinnanmäellä kuten me. Kaisaniemessä oli ilmeisesti duunariporukkaa sotkemassa paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Antaa nyt jo olla tuo duunareiden valkolakkilynkkaaminen.
Olen itse akateeminen, mutta lakki hukassa, joten en juhli lakki päässä. Ystäväporukastamme osa juhli lakit päässä (kaikilla lakki kuitenkin on), ja ihan siististi juhlittiin. Muutenkin, valkolakkiset juhlivat ennen kaikkea Ullanlinnanmäellä kuten me. Kaisaniemessä oli ilmeisesti duunariporukkaa sotkemassa paikkoja.
Aika paljon jätettä ja roskaa näytti Ullanlinnanmäelläkin olevan sivistyneiden ihmisten jäljiltä.
Siellä ei sitten taas ahdistanutkaan luonnontila kun vähän alkoholia pistää sekaan.
Just aamuuutisissa näytetään kuvaa Ullikselta. Siivoojien mukaan yllättävän siistiä on ollut. Valkolakkiset osaavat juhlia siististi.
Mielestäni jokainen saa juhlia iloista vappua. Olipa valkolakkia tai ei. Oli sitä roskaa aika reippaasti pitkin puistoja. Se on surullista. Nyt viimeistään tänään on kaikki siivottu. Mukavaa kevättä kaikille.
Se sotku tais kyllä olla aaton jäljiltä jolloin siellä juhli lähinnä lakittomat.