Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valkolakkiset Vapun juhlijat.

Vierailija
02.05.2023 |

Tunnetteko nyt ylpeyttä, kun valkolakit päässä juhlitte Vappua Kaisaniemessä ja jätitte sellaisen sotkun jälkeenne? Eikös ylioppilaan pitäisi olla sivistynyt kaikinpuolin? Minua ainakin hävettäisi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sotku tais kyllä olla aaton jäljiltä jolloin siellä juhli lähinnä lakittomat.

Vierailija
2/6 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa nyt jo olla tuo duunareiden valkolakkilynkkaaminen.

Olen itse akateeminen, mutta lakki hukassa, joten en juhli lakki päässä. Ystäväporukastamme osa juhli lakit päässä (kaikilla lakki kuitenkin on), ja ihan siististi juhlittiin. Muutenkin, valkolakkiset juhlivat ennen kaikkea Ullanlinnanmäellä kuten me. Kaisaniemessä oli ilmeisesti duunariporukkaa sotkemassa paikkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaa nyt jo olla tuo duunareiden valkolakkilynkkaaminen.

Olen itse akateeminen, mutta lakki hukassa, joten en juhli lakki päässä. Ystäväporukastamme osa juhli lakit päässä (kaikilla lakki kuitenkin on), ja ihan siististi juhlittiin. Muutenkin, valkolakkiset juhlivat ennen kaikkea Ullanlinnanmäellä kuten me. Kaisaniemessä oli ilmeisesti duunariporukkaa sotkemassa paikkoja.

Aika paljon jätettä ja roskaa näytti Ullanlinnanmäelläkin olevan sivistyneiden ihmisten jäljiltä.

Vierailija
4/6 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ei sitten taas ahdistanutkaan luonnontila kun vähän alkoholia pistää sekaan.

Vierailija
5/6 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just aamuuutisissa näytetään kuvaa Ullikselta. Siivoojien mukaan yllättävän siistiä on ollut. Valkolakkiset osaavat juhlia siististi.

Vierailija
6/6 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni jokainen saa juhlia iloista vappua. Olipa valkolakkia tai ei. Oli sitä roskaa aika reippaasti pitkin puistoja. Se on surullista. Nyt viimeistään tänään on kaikki siivottu. Mukavaa kevättä kaikille.