Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko mennä puolisosi kanssa viettämään hotelliyötä siihen kaupunkiin jossa asutte muutenkin?

Vierailija
01.05.2023 |

Koska toisaalta, miksi maksaisitte hotellista kun kerran kotonakin saa nukkua ilmaiseksi?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kyllä, mutta näin keskusta-asujana se tuntuisi kyllä tuhlaukselta ja turhalta.

Lasten ollessa pieniä olen käynyt yksin hotellissa nukkumassa muutaman kerran.

Vierailija
22/50 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Emme asu kaupungissa eikä täällä ole ainuttakaan hotellia. Noin tunnin matkan päässä olevassa kaupungissa olemme yöpyneet yhdessä, kun olemme halunneet viettää siellä viikonloppua (perjantaina elokuva, päivällinen, muutama drinkki, lauantaina eräs tapahtuma). Siellä olen myös yksin käynyt viettämässä hotelliyön halutessani vaihtelua arkeen (varasin huoneen kylpyammeella, koska sellaista ei ole kotona, ja tilasin aamiaisen huoneeseen).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin jos siinä hotellissa olisi jotain mikä tuo lisäarvoa kotioloihin verrattuna. Esimerkiksi pelkän saunan ja porealtaan takia en lähtisi kun ne löytyy kotoakin, vielä ihan pelkästään omassa käytössä. 

Vierailija
24/50 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kerran oltukin. Olihan se ihan mukavaa sinänsä mutta tosiaan tuntui hassulta maksaa hotellista omassa kotikaupungissa. En usko että jää tavaksi mutta oli ihan mukava käydä juuri kyseisessä hotellissa.

Vierailija
25/50 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai staycationille? Joo voisin ja oon ollut.

Vierailija
26/50 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä en tähän kotikaupunkiin, kun kuntarajojen molemmin puolin on parempia vaihtoehtoja tarjolla, Matkaa kodin ja kivojen hotellien välillä ei ole ole kuin se 20-30km. 

Vierailija
27/50 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en, kun lähdemme yhteistä aikaa viettämään siihen kuuluu muutakin kuin sänkyhommat ja mikään spa (lillua muitten kusivesissä) ei ole meitä varten, emme ole persuja, niille sellainen saasta sopii, kun ovat saastaa itsekin.

Me lähdemme aina johonkin kivaan kaupunkiin, Tampereelle, Köpikseen, Tukholmaan jne, rumaa ja kylmää Helsinkiä vältämme kuin ruttoa.

Kotona on ihanaa olla, joten kotikaupungissa emme hotelliin lähde.

Luojalle kiitos, että lähdette ulkomaillekin, toivottavasti pysyvästi! Helsinkiläiset kiittää 🙏

Vierailija
28/50 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, ja ollaan mentykin. Käytiin vuosia sitten Kalastajatorpalla ja se oli hauska irtiotto, vaikka hyvin rauhassa iltaa vietettiin. Nykyään kyllä käydään mieluummin muissa kaupungeissa tai ulkomailla puolison kanssa.

Lapsen kanssa käydään silloin tällöin kotikaupungin eri hotelleissa. Kerran käytiin hotelli Rantapuistossa kauniina kesäpäivänä ja se oli ihan mainio miniloma!

Vierailija
29/50 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan mieluummin olisin kotona. En ole hotelleissa törmännyt vielä kertaakaan yhtä hyvään sänkyyn, kuin omamme, mikä haittaa nukkumista. Lisäksi aamiainen on hotelleissa poikkeuksetta liian ajoissa meidän vapaapäivärytmiimme nähden. Jokaisella reissulla manaamme sitä, kun ei saa nukkua, kun aamiaiselle on mentävä siten, että klo 10-10.30 on jo syöty.

Vierailija
30/50 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan mieluummin olisin kotona. En ole hotelleissa törmännyt vielä kertaakaan yhtä hyvään sänkyyn, kuin omamme, mikä haittaa nukkumista. Lisäksi aamiainen on hotelleissa poikkeuksetta liian ajoissa meidän vapaapäivärytmiimme nähden. Jokaisella reissulla manaamme sitä, kun ei saa nukkua, kun aamiaiselle on mentävä siten, että klo 10-10.30 on jo syöty.

Voihan aamiaisella käydä kahvilassakin. Minä ainakin nukun sen aikaa kun nukuttaa. Huoneeseenkin voi usein tilata aamiaisen, se on ihanaa! Siinä vaan on liikaa syötävää minulle.

Vierailija
31/50 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en, kun lähdemme yhteistä aikaa viettämään siihen kuuluu muutakin kuin sänkyhommat ja mikään spa (lillua muitten kusivesissä) ei ole meitä varten, emme ole persuja, niille sellainen saasta sopii, kun ovat saastaa itsekin.

Me lähdemme aina johonkin kivaan kaupunkiin, Tampereelle, Köpikseen, Tukholmaan jne, rumaa ja kylmää Helsinkiä vältämme kuin ruttoa.

Luojalle kiitos, että lähdette ulkomaillekin, toivottavasti pysyvästi! Helsinkiläiset kiittää 🙏

Kiittele vain omasta puolestasi. t. stadilainen

Vierailija
32/50 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan aamiaisella käydä kahvilassakin. Minä ainakin nukun sen aikaa kun nukuttaa. Huoneeseenkin voi usein tilata aamiaisen, se on ihanaa! Siinä vaan on liikaa syötävää minulle.

Maksat hotellin aamiaisesta, mutta lähdet kahvilaan aamiaiselle. Onpa fiksua.

Vierailija
33/50 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sillä meidän kaupungin/kunnan hotellissa ei enää majoiteta ketään

Vierailija
34/50 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aamiainen aina kuulu huonehintaan.

Vierailija
35/50 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu monta kertaa. Tampereella on paljon hyviä hotelleja. Pika loma ilman turhaa matkustamista.

Vierailija
36/50 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aamiainen aina kuulu huonehintaan.

Kerro missä ei kuulu?

Vierailija
37/50 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyty lukuisia kertoja Helsingin luksushotelleissa vaikka täällä asummekin. Käydään syömässä hyvin ja mennään ajoissa nautiskelemaan huoneeseen, vaikkapa ammeeseen skumpan kera. Aamulla loistava aamiainen valmiina. Mukavaa, oma suosikkini Lappland hotel bulevardilla, kyllä Kämp ja George ovat myös toimivia.

Vierailija
38/50 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiittele vain omasta puolestasi. t. stadilainen

Niinhän mä just teinkin, meitä on jo perheessämme useampi 👍🏻😊

Vierailija
39/50 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tässä nykyisessä, koska täällä on vaan yksi hotelli ja sekin ihan ala-arvoinen.

Hesassa asuessa oltiin kyllä hotellissa yötä, kun juhlittiin mun 30-v. synttäreitäni. 

Vierailija
40/50 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Helsingissä riittää vaihtoehtoja.