Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolointa mitä olet tehnyt juhlissa selvinpäin?

Vierailija
01.05.2023 |

Kerro mikä oli pahinta ja miten siitä selvisit. Näin vapun kunniaksi..🎈

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uippiz!

Vierailija
2/8 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina selvinpäin, myös juhlissa. En ole koskaan tehnyt mitään noloa, sillä osaan käyttäytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se varmaan oli nolointa kun olin juhlissa yksin selvinpäin ja muut oli kännissä.

Vierailija
4/8 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietimme ystäväni synttäreitä hänen kotonaan. Se porukka oli vähän sellaista että kaikki tunsivat toisensa mutta eivät vietä tiiviisti aikaa yhdessä. Pieni osa tästä porukasta asuu lähellä toisiaan, ja siksi menemme usein esim. konsertteihin, uimaan, pelaamme pelejä, yms. 

Olimme kyseisen ystävän + parin muun kanssa sopineet tapaavamme seuraavana viikonloppuna hänen luonaan lautapelien merkeissä. Olin lähdössä synttäreiltä kotiin, ja kysäisin kaveriltani että onnistuuhan tuleva lautapeli-ilta sitten ensi viikolla. Ei olisi pitänyt, koska paikalla oli muitakin ihmisiä joita ei oltu kutsuttu paikalle. Sitten pari tyyppiä kysyi voivatko hekin tulla pelaamaan, ja ystäväni joutui sitten kohteliasuudesta kutsumaan heidätkin. 

Ei sillä että se olisi häntä kauheasti haitannut, mutta tajusin että ei ole ehkä ihan hyvien tapojen mukaista jutella sellaisista suunnitelmista joihin muita paikalla olijoita ei ole kutsuttu. :D

Vierailija
5/8 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin juhlissa siskopuolen kanssa ullakolle ja hän nuoletti minulla pyllynreikäänsä ja otti suihin lopuksi.

Vierailija
6/8 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin juhlissa siskopuolen kanssa ullakolle ja hän nuoletti minulla pyllynreikäänsä ja otti suihin lopuksi.

Eihän tuo ole noloa vaan äärettömän kiihoittavaa! Runks

Vierailija
7/8 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo ole noloa vaan äärettömän kiihoittavaa! Runks

Juu, normipäivä kainuussa.

Vierailija
8/8 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin selvinpäin puoli tuntia

olin kuski

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän