Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia ihmisiä pidetään outoina?

Vierailija
01.05.2023 |

En tarkoita kaikkia normista poikkeavia, kuten päihteiden käyttäjiä tai psyykkisesti sairaita.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näin heittämällä ainakin oudosti käveleviä ja pukeutuvia kuten minä, herättää heti huomion.

Vierailija
22/32 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista en tiedä. Itse pidän lähinnä niitä ihmisiä outoina, jotka elävät täysin yhteiskunnan asettamien normien mukaisesti, eivätkä riko niitä.

Eli pahoinpitelijät ovat sinusta normaaleja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu keltä kysyy jne....

Esim. itse oon saanut kuulla olevani outo, ja monesta syystä... Esim siksi, etten juo alkoholia, siksi etten ole kiinnostunut deittailemaan miehiä, ja monesta tollasesta syystä jotka on kuitenkin aika normaaleja. :D

Sitten oon kuulemma erilainen, hyvällä tapaa miesten mielestä mutta naisten mielestä huonolla tapaa, mutta kukaan niistä kymmmenistä ei ole koskaan avannut tota mulle, paitsi muutaman kerran on sanottu että koska oon niin oma itteni. Kai se tekee ihmisen oudoksi, jos on "luonnon lapsi". Joidenkin silmissä.

Itselleni oudompaa on jäykkyys, ja se ettei olla "aitoja".

Vierailija
24/32 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan oman ihmistyyppinsä muodostaa ihmiset jotka pitää kaikkia "jostain normista" poikkeavia outoina. Iköönkuin jäänyt yläasteikä päälle. Kai ne pelkää oman maineensa tai reviirinsä puolesta. En tiedä.

Aidosti kiitos tästä näkökulmasta! Ehkä nyt on helpompaa olla vähän armollisemmin oma itsensä. -joku outo

Vierailija
25/32 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja ovat ääripäiden ihmiset. Eivät näe asioita normaalien ihmisten tavoin vaan pyrkivät haukkumaan heitä ja nostamaan oman tapansa elää jotenkin tavoiteltavaksi tavaksi vaikka se on vastoin kaikkia humaaneja ajatuksia. Eli hedonismin varjolla perustellaan asioita joita 99 prosenttia ihmisistä pitää huonon ihmisen merkkinä.

Vierailija
26/32 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asialliset hommat hoidetaan ja muuten ollaan kuin Ellun kanat. Eli ihmiset on kaikki outoja omalla tavallaan; kohtelee muita hyvin ja hoitaa asiansa niin olkoon miten on!

Se kyllä aikaa järjestellä ihmisiä outoihin ja vähemmän outoihin, avartakoon maailmankuvaansa. Maailma on iso ja Suomi yks kärpäsen kakka.

Vierailija
27/32 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asialliset hommat hoidetaan ja muuten ollaan kuin Ellun kanat. Eli ihmiset on kaikki outoja omalla tavallaan; kohtelee muita hyvin ja hoitaa asiansa niin olkoon miten on!

Se kyllä aikaa järjestellä ihmisiä outoihin ja vähemmän outoihin, avartakoon maailmankuvaansa. Maailma on iso ja Suomi yks kärpäsen kakka.

Oikein. Pidän outoina ihmisiä jotka eivät kohtele eivätkä ole kohdelleet muita hyvin. En aio avartaa maailmankuvaani niin että pitäisin muiden ihmisten huonoa kohtelua tavoitelevana asiana. Päinvastoin.

Vierailija
28/32 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan oman ihmistyyppinsä muodostaa ihmiset jotka pitää kaikkia "jostain normista" poikkeavia outoina. Iköönkuin jäänyt yläasteikä päälle. Kai ne pelkää oman maineensa tai reviirinsä puolesta. En tiedä.

Aidosti kiitos tästä näkökulmasta! Ehkä nyt on helpompaa olla vähän armollisemmin oma itsensä. -joku outo

Armollisuus on hyvästä silloin kun tietää että ei ole itse kohdellut elämänsä aikana armottomasti sellaisia jotka eivät ole tehneet mitään pahaa.

Vierailija
29/32 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduksi voin sanoa että kun ikää tulee ja miellyttämisen halu vähenee, on lupa olla vaikka kuinka outo, ei ole väliä.

Vierailija
30/32 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoiseati työttömät. Ei ole normaalia olla sujut asian kanssa että elää muiden rahoilla ja ei auta rakentamaan yhteiskuntaa.

31/32 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lohduksi voin sanoa että kun ikää tulee ja miellyttämisen halu vähenee, on lupa olla vaikka kuinka outo, ei ole väliä.

Jeah 🙌 54 N.

Vierailija
32/32 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoina pidetään rationaaleja ja affektioihin taipumattomia. Nämä taipumukset korreloivat vahvasti oikeistolaiseen ja kansallishenkiseen maailmankuvaan, uskonnottomuuteen (kaikissa suhteissa, ml. uskontoihin rinnastettavat ilmiöt kuten monikultturismi, egalitarismi ja muut vastaavat, naiiviutta heijastelevat, mutta periaatteessa kauniit houreet, joihin erityisesti naiset ovat ihastuneet) ja kiihkottomuuteen.

Ei ole sattuma, että eräskin poliitikko kuvaili empatiaa käyttökelvottomaksi työkaluksi. Hämmästyttävän usein pieni määrä brutaalisuutta säästää pakottavalta tarpeelta käyttää vastaisuudessa aivan olennaisesti suurempaa määrää brutaalisuutta. Mutta eihän sosialisti tai liberaali tätä ymmärrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi