Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita henkiseen hyväksikäyttöön havahtuneita

Vierailija
01.05.2023 |

En leimaa miestä narsistiksi tai hyväksikäyttäjäksi.

Mutta kahden vuoden ajan olen ollut erään ihmisen "otteessa", tunnekoukussa tähän saavuttamattomaan tyyppiin. Olen itse parisuhteessa kuten hänkin ja kuunnellut monenlaisia tarinoita ja valheita. Olen ollut todella vahvasti kiintynyt häneen koska aina hetkittäin olen saanut häneltä haluamaani vastakaikua tunnetasolla. Huomiota, ymmärrystä, kehuja, vihjailua tulevaisuudesta ym.

Kunnes hän vetää maton jalkojen alta ja käyttäytyy kylmän välinpitämättömästi ja antaa ymmärtää että olen kuvitellut asioita.

Sama kaava on toistunut useita kertoja ja vaikka minua on asiasta yritetty varoittaa ja sanottu, että mies pyörittää minua omaksi huvikseen niin en ole osannut lopettaa.

Kunnes nyt. Sain katkaistua yhteyden kun hän antoi ymmärtää että välittää minusta, mikä on siis valhe. En vastannut enää.

Tunnen itseni todella surkeaksi ja naurettavaksi, annoin hänelle todella paljon aikaani ja huomiota. Olisin tehnyt hänen vuokseen paljonkin ja nyt tunnen itseni aivan narriksi. En vello itsesäälissä vaan pelonsekaisin ajatuksin mietin käytöstäni. Kuinka voi olla näin typerä?

Tuntuu ettei kehenkään voi luottaa, itseensäkään aina.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän