Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen itseni yksinäiseksi, vaikka kavereita

Aloittaja
01.05.2023 |

Mulla on 3 kaveria, ei kuitenkaan usein olla tekemisissä. Parin näistä kanssa olin baarissa just vkl. Mutta se ilta menee aina lähinnä siihen että heilun kolmantena pyöränä. Nää tuntee paljon ihmisiä, minä taas en. Joten koko ajan ollaan vieraassa porukassa ja hypätään pöydästä pöytään. Aloin tunteen itteni taas jotenkin tosi huonoksi ihmiseksi kun mulla ei ole näin sosiaalista elämää. Tykkäisin istua pöydässä juttelemassa rauhassa, mutta kun pitää mennä koko ajan. Joten nyt alko tulee semmosia fiiliksiä, etten vaan enää jaksa mennä baareihin kun saan siitä jotenkin tosi ahdistuneen fiiliksen.

Varsinkin kun koen aika paljon yksinäisyyden fiiliksiä. Mulla ei ole ketää joka soittaisi vaan kysyäkseen kuulumisia. Se oon minä ite joka soittaa jos haluan jotain höpötellä. Sit menee viä baariin ja se totuus tulee päin kasvoja.. Et ei mulla ole oikeesti ketää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämmösii ne yhet liitäjät on  haluu mukaan ja ei välitä enää illan aikana

Vierailija
2/5 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama tilanne, kun jätin alkoholin kokonaan hävisi myös nuo 3 kaveria. Nyt rakennan elämääni uusiksi ihan yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi juttu ap. Eikö näistä asioista voi jutella noille kavereille? Jos ei, niin omituiselta vaikuttaa. Kunnon kaveri huomioi, välittää ja ei jätä yksin. Nyt vaikuttaa vähän yksipuoliselta tämä kaveruus.

Vierailija
4/5 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä ny yritin sanoo ettei jättäis mua yksin. Kun yleensä se menee niin et jään oikeesti yksin.. nyt kuljin sit mukana pöydästä pöytään :D

Vierailija
5/5 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei edes ole ketään kenen kanssa voisin lähteä baariin. Ei siis yhtään kaveria joka haluaisi lähteä kanssani yhtään mihinkään. Ei ole edes ketään kenelle soitella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme