Olen sahannut moottorisahalla aamu 7 alkaen ja kylän facebook sivuille tulvii viestejä että kuka m *llkku sahailee maanantaina
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä minuakin vituttaisi, jos jysärissä joutuisi kuuntelemaan moottorisahaa aamuseitsemältä. Vappuaamu on kuitenkin aika lailla eri asia kuin normaali arkinen maanantaiaamu.
Akkusaha oli, joten ei liiemmin tullut ääntä ja naapuriin 30m matkaa.
Ap
AP, saat tehdä vaikka kuinka ja millä vehkeellä töitäsi, ei niitä muille tarvitse selitellä, saati anteeksipyydellä.
Minä perheenäitinä olen tänään jo jurnuttanut aamusta pyykkiä monta koneellista. Tiskikonekin mörisee. Imuroinut olen myös. Kiva herätä huomenna, kun kämppä kunnossa vappua meillä juhlineen nuorison jäljiltä. Pari alakertalaista on jo takonut pattereita ja yksi peräti laittanut lapun; mitä noista krapulassa makaajista kannattaa mieltänsä pahoittaa.
Ei ole juhlaa kerrostalossakaan, naapurissa porattiin pari tuntia. Sama hullu poraaja on porannut jotain joka ikinen maanantai ja perjantai jo syksystä asti, en käsitä mitä. Onneksi se tapahtuu aina suunnilleen samaan aikaan, lähden aina siksi aikaa koiran kanssa ulos.
Meillä myös yläkerran naapuri tehnyt remppaa koko päivän ja niin on tehnyt jo muutaman viikonlopun. Ei haittaa, kun tiedän, ettei hänellä muuta aikaa ole. Ensi yönä lähtee ajelemaan toiselle puolelle Suomea töihin ja on taas viikon poissa.
Höpö, höpö. Vappu ei ole mikään hengellinen juhla, ihan vapaasti voi tehdä töitä. Nykyisin sunnuntaisin sekä kaikkina juhlapyhinä ihmiset tekee hyvinkin arkisia asioita. Tuota itse ihmettelen. En ole mikään uskovainen, sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta tykkään rauhoittua sunnuntaisin ja mahdollisuuksien mukaan levätä.
Ostakaa sille sähkösaha. Se on paljon hiljaisempi ja muutenkin kätevämpi klapihommissa.
Tai akkukäyttöinen.
Muistaapahan taas arvostaa rauhallista asumista, kamalaa olisi olla jossain hiton slummissa, missä mölyapinoita täynnä paikat! Ei ole onneksi vastaavia ongelmia Espoossa kalliimmalla asuinalueella saati mökillä, missä tonttia useampi hehtaari ja naapureita ei näköpiirissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vappu on pyhäpäivä. Lehmät lypsettävä, mutta moottorisaha olkoon mykkä. Moukka ei kenkään kannata olla.
Eipä taida olla pyhäpäivä, pelkkä arkivapaa. Aurinko paistaa ja tuulee sopivasti, mainio päivä sirkkelöidä. Kylän FB-ryhmässä ei kannata isommin huomautella, jos aikoo hakea polttopuunsa meiltä.
Suomi nousuun ja työn juhla muutettava palkattomaksi työpäiväksi joka tehtäisiin isänmaan hyväksi talkoilla.
Joka kuukausi voisi järjestää tuollaisen isänmaan päivän, jolloin suorittavan tason väki voisivat tehdä palkattoman työpäivän ja kelaloiset ja muut eläkeläiset voisivat mennä risusavottaan.
"kelaloiset ja muut eläkeläiset" Kauniistipa puhut oman maasi kansalaisista. Ja kun tietää että sinäkin olet vielä finninaama etkä edes töissä. Kiva asenne!
Vai sellaista! Olen eläkeläinen ja totta vie ansaitusti. 42 vuoden työura riittää yhdelle ihmiselle, muutama uusi veronmaksajakin tullut tehtyä, joten menehän nilkki ihan vaan ite sinne risusavottaan!
Vappuaamu tai ei. Hommia saa ehdä. Pahoittelut jysäristä.