Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milla rakastui jännämieheen

Vierailija
01.05.2023 |

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009553175.html

Siinä taas yksi langennut nainen, kun ei kiltimpi mies kelvannut.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milla totesi; -Hänessä oli sellaista villin luonnonlapsen luonnetta ja olemusta, jokavetosi.

Ihan oikeasti, normaaliin naiseen tuollainen tyyppi ei todellakaan vetoa. Voi sanoa, että sitä saa mitä tilaa.

Tjaa, mä mahdun tohon kuvaukseen ja naiset on muhun ihan naurettavan lääpällään, sullon omituisia ongelmia.

Ei sinusta normaali täyspäinen nainen kiinnostukaan.

Vierailija
22/49 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milla totesi; -Hänessä oli sellaista villin luonnonlapsen luonnetta ja olemusta, jokavetosi.

Ihan oikeasti, normaaliin naiseen tuollainen tyyppi ei todellakaan vetoa. Voi sanoa, että sitä saa mitä tilaa.

Luitko juttua edes? Mies oli ihan normaali. Milla oli se lapsena traumatisoitunut osapuoli, joka sekoili ja riehui kotona.

Niin? Tuollaiseen villiin luonnonlapseen ei normaali nainen tunne vetoa, koska normaali nainen kaipaa tasaista vakautta toisin kuin traumatisoitunut, jolle just se tasainen vakaus on vierasta ja siksi pelottavaa/luotaantyöntävä ominaisuus.

Miehen ei tarvitse todellakaan olla mikään naista hakkaava psyko ollakseen "jännä". Se riittää esim mainiosti, että mies on huithapeli taivaanrannanmaalari tai muuten ailahteleva.

Ihan sekopäistä tekstiä, sinä et ole normaaliuden portinvartija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tjaa, mä mahdun tohon kuvaukseen ja naiset on muhun ihan naurettavan lääpällään, sullon omituisia ongelmia.

Okei.

Onks tää joku lapsellinen cope et sä teeskentelet?

Vierailija
24/49 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku ei ymmärrä nyt naisia alkuunkaan. : D

Vierailija
25/49 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei.

Vaikea vastata, kun minun suomen kieli ei tunne tuollaista cope-termiä.

Vierailija
26/49 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kallu!

Vierailija
27/49 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku ei ymmärrä nyt naisia alkuunkaan. : D

On kahdenlaisia naisia, normaaleja ja sitten niitä vähemmän normaaleja.

Vierailija
28/49 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliskos Millallakin vähän jotakin kirjoa, kun tavallinen elämä ei nappaa?

Oli, tyypillisen naisen kirjo. Heikko itsetunto ja luonteen vittumaisuus muutenkin

Vierailija
29/49 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli, tyypillisen naisen kirjo. Heikko itsetunto ja luonteen vittumaisuus muutenkin

Joo no me tiedetään miesten ihanne nainen. Feikkaa orkkuja, teeskentele rakastavasi, hoida koti, lapset ja mies. Pidä suusi kiinni kunnes kysytään.

Vierailija
30/49 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännyys perustuu ulkonäköön. 

Seksuaalisuuteen liittymättömät saavutukset eivät tuo itseluottamusta seksuaalisuuden alueella muuten kuin ehkä hyvin pintapuolisessa kanssakäymisessä. Mies voi yrittää huijata itseään ja listata mielessä saavutuksiaan, mutta nainen näkee aina ulkonäön. 

Tuokin tarinan mies oli varmaan naista selvästi tasokkaampi ulkonäöltään ja ulkonäön aiheuttama positiivinen palaute lapsesta asti oli tehnyt hänestä myös 'seuramiehen'. 

Vierailija
31/49 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta normaalit ja täyspainoiset feministit

Vierailija
32/49 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo no me tiedetään miesten ihanne nainen. Feikkaa orkkuja, teeskentele rakastavasi, hoida koti, lapset ja mies. Pidä suusi kiinni kunnes kysytään.

Ei mun mielestä, mä vaan sanoin, että vittumainen luonne on turnoff mulle. Kippis ja hyvää vappua.

Vierailija
33/49 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta normaalit ja täyspainoiset feministit

Puhuit itsesi pahasti pussiin.

Vierailija
34/49 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijakkaa!

Tää. En jaksanut lukea

No tuollainen keksitty tarina jonkun incel-luuserin käsialaa niin ei todellakaan kiinnosta.

Vierailija
35/49 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijakkaa!

Tää. En jaksanut lukea

No tuollainen keksitty tarina jonkun incel-luuserin käsialaa niin ei todellakaan kiinnosta.

Kaikenlaista paskaa ne setämiehet keksii

Vierailija
36/49 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla halus vähä jännää kullia, sehän tuosta läpi paistaa.

Vierailija
37/49 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä tuollainen kömpelö ja typerä sana on pitänyt pakottaa käyttöön kun meillä on jo iät ajat ollut RENTTU?

Vierailija
38/49 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei.

Vaikea vastata, kun minun suomen kieli ei tunne tuollaista cope-termiä.

Semmonen, heittäydyit sit tahalteen tyhmäks ja osaamattomaks ja sä olet olevinas tiedoillas, voe hyvää päivää.

Vierailija
39/49 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ollut mikään jännis vaan asiallinen duunari. Ei ollut juttuja alkoholismista ja huumeista tai väkivallasta ja vieraissakäymisestä. Yksi vaivainen putkareissu. Työttömäksijoutumisen jälkeen opiskeli uuden ammatinkin ja erostakin ilmoitti asiallisesti.

Vierailija
40/49 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. kielen ainoa funktio on tulla ymmärretyks, toi jännä mies sai teidät muut näyttään ihan idiooteilta.

Äkkiväärämpi huumorimies saattais todeta tän ketjun perusteella et älykkyys ja osaaminen ei ole normaalia.