Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos laihduttaa nuorena normaalipainoiseksi, niin näyttääkö myös nuoremmalta? Mielestäni näytän ikäistäni vanhemmalta näin tuhdimpana.

Vierailija
01.05.2023 |

Jotenkin olen ihan ihmeellisen näköinen kun olen lihava ja näytän vanhemmalta. Kun katson kolmen vuoden takaisia kuvia kun olin hoikka, niin vau. Eheä kaunis iho ja muutenkin oli jotain raikasta olemuksessani.
Nyt kun laitan itseäni nätiksi ja otan itsestäni kuvia omaksi ilokseni, niin näh, jokin pirteys tai elinvoimaisuus on kadonnut.
Olen vielä alle 30v. Projektina on useamman kymmenyksen laihduttaminen ja tässä on jo hyvin päästy alkuun.
Muuttuuko ulkonäkö vielä nuorehtavammaksi pelkästään laihtumalla?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa painosta, mutta kun viihdyt nahoissasi ja olet elämäniloinen, näyttää se varmasti hyvältä.

Vierailija
2/5 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti muuttuu. Pyöreys vanhentaa nuorta ihmistä - ei tarvitse olla edes varsinaisesti ylipainoa, mutta sellainen pönäkkä olemus tai daddy pack tekee alle nelikymppisestä ihmisestä vanhemman oloisen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katson niitä vanhoja kuviakin niin nenäkin niissä näyttää pienemmältä ja söpöltä. Nyt on ison näköinen klyyväri keskellä kasvoja ja muutenkin pyöreät kasvot. Ei näytä kivalta. 

No, toivottavasti tämän urakan jälkeen pysyn kunnossa. Ihan elämän mittainen muutos tulossa, sen olen itselleni luvannut. Alkoholiakaan ei mene enää lainkaan. Ennen olin aikamoinen bilettäjä ja voiko olla mitään kamalamman näköistä kuin nuori ihminen, joka on lihonnut ja pöhöttönyt alkoholista. Aijai.. 

No nyt suunta parempaan. - 10 kg tippunut ja homma jatkuu. 

-ap 

Vierailija
4/5 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea elämänmuutokseen! Varmasti kilojen lähdön myötä näytät paremmalta ja nuoremmalta. 

Vierailija
5/5 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on just noin. Ylikilot ei sovi kropan tai naaman malliin yhtään, olen hoikkanakin pyöreäkasvoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme