Sisareni pyysivät exääni viettämään vappua heidän kanssaan, mutta eivät minua
Sisareni ja vanhempani pyysivät siis exääni viettämään vappua heidän kanssaan, mutta eivät minua. Kieltämättä tuli hieman surullinen olo. En ymmärrä, miksi tekivät näin. Surullisuuden tunnetta lisää se, että minulla ei ole yhtäkään ystävää tai edes kaveria, kenen kanssa voisi viettää vappua.
Luulisi, että oman perheenjäsenen seura kiinnostaa enemmän, kuin perheenjäsenen exän, mutta ei sekään näköjään ole itsestäänselvyys.
Ja ennenkuin kukaan alkaa saivartelemaan, niin tiedän kyllä, että heillä on täysi oikeus kutsua exäni.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Miks kukaan tekis noin? 1/5
Minun vanhempani ja sisarukseni tekevät myös näin, jos lapseni ovat kyseisenä juhlapyhänä ex-miehelläni. Omapa on valintansa.
Vierailija kirjoitti:
Just joo. Älä viitsi. Ihan totta on. Yksi sisaruksistani ja exäni ovat hyviä ystäviä keskenään.
Ap
Onko ex mies vai nainen? Olen nainen ja veljeni pyysivät ex-mieheni pääsiäisretkelle lappiin, meni ja kuulemma oli kivaa. Joo, ryypänneet ne oli siellä kunnolla.
En pahoittanut mieltäni, hän kun tuli sukuumme, oli heti yhtä veljieni kanssa, samat tavat ja vitsit. Sopeutui heti alusta alkaen joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei ole totta.
Valitettavasti on.
Ap