Lempi amerikkalainen komediasarja?
Mikä on teidän lempi yhdysvaltalainen komediasarja jota on näytetty televisiossa Suomessa
Kommentit (12)
No Seinfeld. Vähän epätasainen ehkä, mutta silti mun suosikki.
Olen tykännyt monista muistakin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
No Seinfeld. Vähän epätasainen ehkä, mutta silti mun suosikki.
Olen tykännyt monista muistakin kyllä.
Olen samaa mieltä. Seinfeld on säilyttänyt terävyytensä. Hankin aikoinani Anttilan konkurssin yhteydessä vuonna 2016 DVD-boksin, joka sisältää kaikki Seinfeldin jaksot lisämateriaalin kera.
https://cdon.fi/elokuvat/seinfeld-complete-box-kausi-1-9-33-disc-p41249…
En ymmärrä kuka jaksaa vielä katsoa niitä Frendien loputtomia uusintoja. Mielummin voisivat näyttää välillä vaikka Frazieria.
Pidin Pulmusista (Love and marriage) aikoinaan. Kiva räävitön, epäsovinnainen ja anarkistinen meininki. Loistavat hahmot. Tuollaista ei luultavasti voisi enää tehdä, koska jotkut loukkaantuisivat verisesti kuitenkin.
Haetko vaihtelua pelkälle virityskuvalle?
Vierailija kirjoitti:
Brittiläiset on parempia
No, sano joku esimerkki.
The Office tv-sarjasta on myös hyvä amerikkalainen versio.
The Office brittiläinen versio.
Vierailija kirjoitti:
Pidin Pulmusista (Love and marriage) aikoinaan. Kiva räävitön, epäsovinnainen ja anarkistinen meininki. Loistavat hahmot. Tuollaista ei luultavasti voisi enää tehdä, koska jotkut loukkaantuisivat verisesti kuitenkin.
Kenkäkauppias Al Bundy perheineen ja naapureineen oli jännä hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenkäkauppias Al Bundy perheineen ja naapureineen oli jännä hahmo.
Tiesithän jo että ap runkkaa fantasioille punatukkaisista naisista?
Koprofiileille on omat kyselypalstansa muualla.
Seinfeld, Frasier, Schitt's Creek, Moderni perhe.
Brittiläiset on parempia