Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkääkö joku oikeesti kun pidetään kiinni käsistä?

Vierailija
30.04.2023 |

Minusta pitää olla vapaat kädet.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää.

Vierailija
2/14 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ja enemmän tykkään, jos ne kiinnitetään kunnolla sängyn päätyyn samoin kuin jalatkin. Kiihottaa suunnattomasti olla miehen "seksileluna" ja tietämätön mitä seuraavaksi tapahtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kokeilla mutta mies ei tykkää. Häneltä menee fiilikset jos pitäisi olla vähänkään rajumpi.

Vierailija
4/14 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on usein rajumpaakin seksiä ja mies pitää usein mua käsistä kiinni. Se tuntuu ylimääräiseltä koska en minä muutenkaan pääse hänen altansa karkuun kun olen lujassa otteessa.;) Olen kyllä yrittänyt.

Kiihottaako teitä miehiä käsistä kiinnipitäminen?

En tiedä miten mies sen tekee mutta joskus hän painaa mut allensa siten että en voi liikkua yhtään ja työntyy muhun tosi hitaasti, sentti sentiltä nautiskellen. Ja katsoo mua kasvoihin tosi tarkasti kuin pientä saalistaan tutkiskellen. Tää saa mulle väreet kun ajattelenkin...

Vierailija
5/14 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiihottaako teitä miehiä käsistä kiinnipitäminen?"

Ei ole koskaan edes käynyt mielessä pitää käsistä kiinni. Meillä "rajuus" on aina tullut kaluni koosta ja sen käytöstä.  Enimmäkseen joutunut varomaan, mutta joskus innostunut rajumpaan ottamiseen. Nostanut lähärissä vaimon jalat ja polvet kohti rintaa  ja työntynyt vähän liian syvälle jolloin vaimo joutunut antautumaan vielä enemmän.  Usemmmiten en, mutta joskus vaan tullut sellaisen fiillis, että vaimo on sitä kaivannut. Päällä olessaan hän on itse tehnyt ihan samaa ujuttanut kaluni viimeistä milliä myöten sisään, jotta saanut suuren paineen pillun perille, sekä klitorikselle. Hän on aina itse ollut raju, kun orgasmi ollut tulollaan ja on sen lopulta itse ottanut. Joten meillä rajuus on aina tullut siitä, että kaluni ollut vähän liian iso, kova ja väkivaltainen. Vaimo joutunut siten aina antautumaan kun oltu yhdynnässä ja olen työntynyt perille asti. On siten aina ollut vallassani, onko otanko rauhallisesti ja varovaisesti vain käskytänkö pillua kovempaa. Tosin vaimo ollut kyllä aina itse vielä rajumpi, kun orgasmit lähteneet liikkeelle. Hyvä että olen kyydissä pysynyt ja selvinnyt ehjänä. Itse orgasmissa vaimo onneksi kivettynyt paikalleen, kaikki kropan lihakset viulunkireinä ja vain pillu on lypsänyt. 

Vierailija
6/14 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten heräsit

Vierailija
7/14 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on usein rajumpaakin seksiä ja mies pitää usein mua käsistä kiinni. Se tuntuu ylimääräiseltä koska en minä muutenkaan pääse hänen altansa karkuun kun olen lujassa otteessa.;) Olen kyllä yrittänyt.

En tiedä miten mies sen tekee mutta joskus hän painaa mut allensa siten että en voi liikkua yhtään ja työntyy muhun tosi hitaasti, sentti sentiltä nautiskellen. Ja katsoo mua kasvoihin tosi tarkasti kuin pientä saalistaan tutkiskellen. Tää saa mulle väreet kun ajattelenkin...

Hyvät vai pahat väreet saat? Mut eikö olisi vähän eri, jos olisit käsistä ja jaloista oikein kunnon X-asentoon kiinnitettynä ja miehesi vähän esileikiksi nuolisi, vibraisi ja hivelisi kroppaasi ennenkuin hitaasti työntyisi sisääsi ilman että mitenkään voisit vastustella tapahtumia?

Vierailija
8/14 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvät vai pahat väreet saat? Mut eikö olisi vähän eri, jos olisit käsistä ja jaloista oikein kunnon X-asentoon kiinnitettynä ja miehesi vähän esileikiksi nuolisi, vibraisi ja hivelisi kroppaasi ennenkuin hitaasti työntyisi sisääsi ilman että mitenkään voisit vastustella tapahtumia?

Omalta vaimoltani monesti kysynyt, että haluaisiko, että sitoisin. Ei halua, ei syty siitä yhtään. Hänelle riittää normi ottaminen ja kaluni rajuus. On muutenkin kaksijakoinen, haluaa vaniljaa ja rauhallista seksiä, mutta muuttuu kiimaiseksi tiikeriksi kuin orgasmi on alullaan. Silloin pieni  pakottaminen ja rajuus on eduksi tai oikeastaan vaatimus orgasmin tulemiselle. Hänellä on kaksi persoonaa, toinen vienokaino ja toinen aika raju, tulinen ja kiimainen. Minun on vain pitänyt aina houkutella jälkimmäinen esiin. Häneen rakastuin kun meillä oli ekaa kertaa seksiä. 

Vierailija
9/14 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvät väreet tulee. Mies sitoo mun joskus, vaikka se tuntuu musta toisinaan epämukavalta.. mut se on ehkä myös osa viehätystä. Kiihottavinta on kun saan ihan perinteistä remmiä, se kun anelu ei auta ja koskee oikeasti on parasta. Sit on ihana kun pääsee nöyränä tyttönä syliin ja lohdutettavaksi. Nam.

Vierailija
10/14 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo käsistä kiinni pitäminen tai vaikka niskasta tai kaulalta pitäminen jees, sen sijaan sitominen tai silmien sitominen ei kiinnosta 

Vierailija
11/14 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kun mies pitää käsistäni mua kiinni sänkyä vastenolen avuton ja hän vaan ottaa mut.

Bdsm-välineet ei sytytä yhtään. Niitä on nähty klubeilla ja on voitu kokeilla kaikenlaista äksää. Kipu ylipäänsä on mulle seksissä totaalinen turn off.

Vierailija
12/14 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet harvoin tunnustaa että alistaminen kiihottaa. Silti se usein on juuri niin.

Vierailija
13/14 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinusta pitää olla vapaat kädet ja mihin?

(arvauksia ap:n ongelmaan)

- kaukosäätimen näpelöintiin?

- peliohjaimen näpelöintiin?

- masturboimisen näpelöintiin?

Et sä nyt mitenkään vapaita käsiä voi vangita!

Mieti nyt vähän itekin mitä haluat.. (oikeasti)

Vierailija
14/14 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset