Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lisää halua ja kykyä?

Vierailija
30.04.2023 |

Viisikyppisenä nyt huomaan että seksi ei sujukaan enää kuin nuorena jannuna. Haluja riittää ehkä 3 kertaan viikossa, mutta sitten tulee stoppi. Näyttäisi siltä että vaimo haluaisi enemmän. Hänellä ikä on vain lisännyt halukkuutta. Jos yritän päivittäin seksiä, niin ei vain ole haluja ja erektio katoaa. Ja kun ei ole haluja niin ei myöskään erektiolääke asiaan auta.

Olen ikäisekseni hyväkuntoinen, eikä ylipainoa ole. Lenkkeilen, nostan painoja ja nukun hyvin. En polta ja juon hyvin maltilla, eli saunan jälkeen yhden oluen tai lasin viiniä ruuan kanssa silloin tällöin. Työperäistä stressiä on.

Testosteronitkin tutkittiin ja lääkärin mukaan nämä eivät haluttomuutta selitä ja hoitoja ei voi arvoilla kokeilla, vaikka toki arvot paremmatkin voisi olla. (kokonaistestosteroni 21, vapaa testo 300).

Mitä vielä voisi tehdä? Vai tätäkö se nyt on ja luisu kohti hautaa on alkanut? Rakastan tuottaa naiselleni nautintoa, vaikka itse en niin paljoa juuri sillä hetkellä haluaisikaan, mutta jos esim annan hänelle suuseksiä, niin se vain herättää halun saada kalua ja sitten olen pulassa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän