Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Propral -lääkkeestä?

Vierailija
29.04.2023 |

Itse sain lääkäriltä mietoja 10mg Propraleja. Niitä otan yhden tai kaksi päivässä. Selkeästi on rauhallisempi olo ja ahdistaa vähemmän. Kuulemma auttaa esiintymisjännitykseenkin. Hyvä lääke mielestäni.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata urheilla vaikutuksen alaisena. Ei nimittäin syke nouse eikä puhti riitä mihinkään. Eli vain tarpeen mukaan esiintymisjännitykseen. Pikkuhiljaa voi siinäkin jättää pois, kun alkaa uskoa pärjämiseensä.

Vähän samat kokemukset. Tai urheilen toki Propralinkin jälkeen, mutta tehot on kyllä hukassa.

Käytän vain tarpeeseen esiintymisten yms. yhteydessä, en jatkuvasti.

Vierailija
22/32 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikinä en enää ota tuota. Meinasin pökrätä kun paineet laski liian alas.

Puolikaskin riittää.

Mikähän vahvuus? Itsellä riittää vaan 10mg tai 20mg. Ne 40mg tabletit on aika styrkkaa kamaa

Mä olen 50 Kilpinen nainen ja otan 30mg kerralla. Sitä on määrätty mulle 1-2 tablettia 4 kertaa päivässä mutta olisin tuolla annoksella tainnoksissa koko ajan, mulla on leposyke muutenkin n 50.

Eikä se siihen auta kun mä en uskalla ovesta ulos.

Jos on matala pulssi normaalisti, niin propralia pitää käyttää varoen.

Itsellä pulssi myös alhainen ja en voi ottaa kuin 20mg kerralla. Enkä monta kertaa päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rytmihäiriöihin käytin 5mg tarvittaessa , usein riitti puolikaskin. Nyt on toinen betasalpaaja miedoimmassa vahvuudessa ja alkuun sekin tuntu olevan liikaa. Reagoin vahvasti pienelläkin annoksella.

Vierailija
24/32 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on tosi hieno kirjoitus aiheesta. Olen todella tyytyväinen siihen kirjoitukseesi.. Paljon kiitoksia, nyt voin varmuudella nauttia pari lääkettä, yksi aamulla, ehkä yksi keskipäivällä ja yksi illalla yötä vasten.. Olen kadottanut omat käyttöohjeeni, repäissyt ohjetarran irti, miksi, sitä en muista..

Vierailija
25/32 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta mitenkään. Otin 50mg tms eikä vaikutusta. Bisoprolia sain joskus ja se oli tehokkaampaa. 

Vierailija
26/32 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin yöllisiin rytmihäiriöihin, joihin se toimi, mutta samalla lähtivät yöunet.

Vierailija
27/32 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikinä en enää ota tuota. Meinasin pökrätä kun paineet laski liian alas.

Puolikaskin riittää.

Mikähän vahvuus? Itsellä riittää vaan 10mg tai 20mg. Ne 40mg tabletit on aika styrkkaa kamaa

Eri, mutta 5mg riittää.

Vierailija
28/32 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on tosi hieno kirjoitus aiheesta. Olen todella tyytyväinen siihen kirjoitukseesi.. Paljon kiitoksia, nyt voin varmuudella nauttia pari lääkettä, yksi aamulla, ehkä yksi keskipäivällä ja yksi illalla yötä vasten.. Olen kadottanut omat käyttöohjeeni, repäissyt ohjetarran irti, miksi, sitä en muista..

Kysy apteekista millainen se annostus oli sinulla. Sieltä löytyy.

Vierailija
29/32 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan vain tarpeeseen noin tuntia ennen ja tyypillinen annos on 3x10mg tablettia. Vika ei tarvitse olla suuri kun se on päässä koska olin todennäköisesti lähempänä kuolemaa kuin syntymää kun vasta tajusin pyytää reseptin. No parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Kannattaa ehdottomasti kokeilla auttaako sosiaalisiin ahdistuksiin.

Vierailija
30/32 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin yöllisiin rytmihäiriöihin, joihin se toimi, mutta samalla lähtivät yöunet.

Näköjään olen kirjoittanut tuon kommentin. Nyttemmin otan kaliumia, joka vie nuo rytmihäiriöt.

Vierailija
31/32 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen ero teillä on ottaako lääken aamulla vai illalla.. ?

Vierailija
32/32 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt yhtä päivässä  pitäsikkö nostaa kun ei tehoa ?