Kunnioittaako puolueet kansan ääntä?
Ps ei haluta hallitukseen monen puolueen toimesta. Eikö nämä puolueet kunnioita kansan ääntä, toisin sanoen demokratiaa? Siltä vaikuttaa. Kansan ääntä tulee kunnioittaa.
Kommentit (34)
Kaikki muut puolueet kunnioittavat paitsi viher-vasemmisto. Ne ei perinteisesti kunnioita, kuin omia mielipiteitään. Ja siksi ne ei nyt hallitukseen pääsekään.
Eduskunnassa ja etenkin hallituksessa tulee tehdä yhteistyötä. Persuilla on siihen kehnot kyvyt.
Oikeisto sai paikkoja 17 lisää! Näistä 8 tuli keskustalta ja 9 PAIKKAA VASEMMISTOSTA.
Persut ovat suuri osa kansaa, mutta itse kysymykseen; eivät kunnioita. Suurin osa kansasta haluaa halpaa energiaa, stopin ilmastohöyhötykselle, tiukempaa pakolaispolitiikkaa, vähemmän kuluja valtion ja kuntien organisaatioihin jne.
Toivottavasti Annika ja fatim raivoaa persuille kun kyselytunnit alkavat.
Annikan huutamista on jo ikävä.
Keskusta ainakin tekee niin heitä ei äänestänet haluaa, ei niin kuin heitä äänestäneet haluaa.
Eva Biaudet on ainoa, jolla on paha mieli RKP:ssä.
Vierailija kirjoitti:
Persut ovat suuri osa kansaa, mutta itse kysymykseen; eivät kunnioita. Suurin osa kansasta haluaa halpaa energiaa, stopin ilmastohöyhötykselle, tiukempaa pakolaispolitiikkaa, vähemmän kuluja valtion ja kuntien organisaatioihin jne.
"Kansa" voi haluta ihan mitä vain.
3 puoluetta malkein saman äänimäärän. Jotenkin on oikein ja demokraattista huomioida 2 mutta ei kolmatta. Kolmanneksi tullut ohitetaan ja minimaalisen äänimäärän saaneita pienpuolueita tilalle.
Mutta persut aivan eri asia? Rusinapullaa.
Totta. Esim. Paavo Arhinmäki ei kunnioita demokratiaa, vaan kehottaa mellakoimaan.
Sanna Marin ei halunnut hallitukseen, selvittämään omia sotkujaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin, persut luopuu kaikesta tuosta päästäkseen valtaan ja Audin takapenkeille. Valta korruptoi ja kansan tahto unohtuu ja periaatteet heitetään roskakoppaan!
Onko tuo Purra aivan täysjärkinen? Äsken oli tv:ssä katkelma Orpon infosta hallituspohjasta ja Purralla silmät seisoi päässä kuin vähä-älyisellä. Olen huolissani. Kyse on keskeisestä hallituspuolueesta.
79,9 % äänestäjistä ei äänestänyt perussuomalaisia. Se siitä koko kansan äänestä.
Vierailija kirjoitti:
79,9 % äänestäjistä ei äänestänyt perussuomalaisia. Se siitä koko kansan äänestä.
93% ei äänestänyt vihreitä eikä vasemmistoliittoa😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Purra aivan täysjärkinen? Äsken oli tv:ssä katkelma Orpon infosta hallituspohjasta ja Purralla silmät seisoi päässä kuin vähä-älyisellä. Olen huolissani. Kyse on keskeisestä hallituspuolueesta.
Purra on täysjärkinen. Hyvin esiintyi esim. Perjantai -ohjelmassa👍
Vierailija kirjoitti:
No ei halua. Kokoomus voitti vaalit ja me kokoomuksessa emme halua lopettaa ilmastotoimia ja todellakin haluamme tänne lisää työikäistä väkeä.
Öö, jos kansan ääntä noudatettaisiin, hallituksessa olisi Kokoomus, Ps ja SDP, kun kaikilla käytännössä sama kannatus.
Mutta kun avaa silmät niin ehkä ymmärtää, että suomen hallitus muodostetaan niistä puolueista, jotka hyväksyvät hallitusohjelman.
Viher-vasemmisto jäi edellisissäkin vaaleissa vähemmisöön ja yksi puolue teki kepulit eli lähti apupuolueeksi. Kunnioitus kansan tahtoa kohtaa tasan nolla edelliset neljä vuotta.
Perussuomalaiset eivät ole yhtä kuin kansa.