Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon lapsettomana ihan loputtoman kyllästynyt kuulemaan vanhempikavereilta valitusta kun kukaan ei auta lasten kanssa. Tässä keississä vanhemmat voisivat auttaa toisiaan

Vierailija
28.04.2023 |

Jokainen uhriutuu vuorollaan kuinka ei saa apua vaikka itse on niin maailman avuliain ihminen. Kukaan näistä vanhemmista ei kuitenkaan esim. hoida muiden lapsia vaikka iltapäivän kauppareissun ajan omiensa lisäksi (asuvat lähekkäin). Tätähän voisi toteuttaa vastavuoroisesti. Mutta ei, vuodesta toiseen mangutaan kun on niin rankkaa ja kukaan ei auta.

Kukahan se maaginen kukaan oikein on? Vanhemmat voisivat itse kunnostautua yhteisöllisyyden luomisessa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä hoidan veljen ja kaverin lapsia, mutta kun ehdotan, että voisivat ottaa meidän lapsia joskus hoitoon, niin ikinä ei ehdi. Että ei ole ihan mustavalkoista tämä.

Vierailija
2/2 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset kulkee kaupassa mukana. Jossain tapauksessa vain toinen vanhemmista menee kauppaan.

Jotta minua ei pidetä tyhmänä niin kyllä, kyllä tiedän mitä on olla yksinhuoltaja. Silloin kun sitä olin, olin totaalisen yksin ja lapsi kulki kaupassa mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän