Laittaisinko miehelle ruoan loppuun? Jätin kesken kun alkoi
haukkua kun joku porkkanan pala lenteli pilkkoessani.
Sanoi sitten että minähän se "kaiken syön, jatkuvasti syömässä", joten jätin sikseen kun en taas näköjään saa syödä.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän on miehesi? Otapa uudelleen harkintaan.
Joo ei ole kauaa. Mietin vaan tuleeko turpiin vielä jos en tee nyt loppuun. Oisko tuo sama alentua nyt vielä tekemään, vaikken itse saa tänään siis syödä enää.
Olet varmaankin lihava, miksi et laihduta?
Vierailija kirjoitti:
Joo, olen hieman ylipainoinen, kuten olin suhteen alkaessakin. En todellakaan nälkiinnytä itseäni siksi että kelpaisin tuolle miehelle.
En ole ammattivalittaja.
Et osaa noinkin yksinkertaista päätöstä tehdä ilman tukea?
Vierailija kirjoitti:
Et osaa noinkin yksinkertaista päätöstä tehdä ilman tukea?
Niin että laitanko ruoan? Juu en halua, mutta harmittaa haaskaus kun perunat on kuorittu ja porkkanat pilkottu ja jauheliha pilaantuu pannulla. Itse voin olla syömättä, olen tottunut paastoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai laitat ja syöt myös itse
En tosiaan syö tuon jälkeen, kun taas kuulin kuinka syön koko ajan.
Ja siis tänään olen syönyt 2 paahtoleipää aamulla, ja sekin on minulle paljon kun syön usein kerran päivässä.
Päädyin nyt tekemään sen sopan valmiiksi herralle, syö tai ei.
Palstan taso ei kyllä innosta. Tee mitä huvittaa.
Sinuna laittaisin sen ruuan itsellesi ja söisin sen samalla kun katsoisin uutta asuntoa itselleni
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaankin tyhmä, miksi et viisastu?
Jaa et saa itse syödä tänään, vaikka itse tekisit ruuan?
Oletko sinä se sama, joka on nukkunut lattialla miehen sängyn vieressä?
Tottakai syöt, etkä missään tapauksessa anna miehelle. Jos asiaan liittyy mitään uhkaa, soitat jonkun tutun paikalle. Tai lähdet turvakotiin. Tai molempia. Missään tapauksessa älä asu mielipuolen kanssa enää.
Vierailija kirjoitti:
Jaa et saa itse syödä tänään, vaikka itse tekisit ruuan?
Oletko sinä se sama, joka on nukkunut lattialla miehen sängyn vieressä?
No ei huvita syödä koska haukkui että minähän täällä kaikki ruoat syön.
Olen nukkunut lattialla, en sängyn vieressä enkä siitä tänne kirjoittanut, joten en ole tuo henkilö.
Mutta sattumoisin kyllä, minulla ei nyt ole asiaa sänkyyn koska jalkani ovat likaiset kun sotkin keittiön lattian.
Ei väliä, olen nukkunut kotonanikin pari vuosikymmentä lattialla. Tekee vain hyvää selälle.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai syöt, etkä missään tapauksessa anna miehelle. Jos asiaan liittyy mitään uhkaa, soitat jonkun tutun paikalle. Tai lähdet turvakotiin. Tai molempia. Missään tapauksessa älä asu mielipuolen kanssa enää.
Huutista. Eiköhän tässä kuultu nyt vain tarinan toinen puoli joka kuulostaa kuin jonkun murrosikäisen kiukuttelulta. Oisko maattu koko päivä läskillä perseellä tekemättä mitään, mies tehnyt kotona kaiken ja nyt ruuanlaittokin on tälle läskiperseelle liikaa.
En lukenut koko ketjua, mutta yhden asian tiedän varmasti.
Parisuhteessa joutuu antamaan jatkuvasti anteeksi toiselle, jos sen haluaa onnistuvan.
Samalla näkee että kumppani on vain ihminen kuten sinäkin.
Virheettömiä ihmisiä ei ole. Ero luo vain kaaosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaankin tyhmä, miksi et viisastu?
Paras tässä langassa, hyvä! :)
Miksi hän on miehesi? Otapa uudelleen harkintaan.