Nikon Tinder-profiilissa lukee harrastus: lentopistekeräilijä
Kommentit (18)
Toi itkee kohta, kun ei kelpaa kellekkään.
Vierailija kirjoitti:
Toi itkee kohta, kun ei kelpaa kellekkään.
Palstallekin tulee vuodattamaan, miten IHAN TAVALLINEN ei kelpaa.
No eikö se matkustelu ole aika monella naisella myös listattuna siellä?
Vierailija kirjoitti:
No eikö se matkustelu ole aika monella naisella myös listattuna siellä?
Vähintään joka toisella.
Vierailija kirjoitti:
Iloisen näköinen mies.
Korjaan: Inselin näköinen mies.
Eli pahin mahdollinen saastuttaja ilmastonmuutoksen kannalta.
Autoilla, moottoripyörillä jne ei pääse lähellekään aktiivisen lentomatkustelijan päästöjä. Esim NYC matkani saastutti Finnairin laskurin mukaan yhtä paljon kuin koko vuoden työmatka-autoiluni 20v vanhalla saastuttavalla autolla.
Tää on taas näitä. Ensin tehdään/sanotaan jotain "provosoivaa" ja sitten soitetaan Iltalehteen, kuinka ihmiset on ilkeitä. Saadaan taas oma 15 minuuttia julkisuudessa.
Mulle tulee hänestä sellainen mielikuva, että deittiprofiili on täynnä sellaista kiukkuista "ota tai jätä" -tekstiä tyyliin viherpiipertäjät vetäkää suoraan vasuriin, stana!
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee hänestä sellainen mielikuva, että deittiprofiili on täynnä sellaista kiukkuista "ota tai jätä" -tekstiä tyyliin viherpiipertäjät vetäkää suoraan vasuriin, stana!
Eihän tuo nainen ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo nainen ole?
Naisten profiileista en tiedä mitään, mutta miehillä on paljon tällaista.
"Mulla on lapsi ja jos se on sulle ongelma, niin voit painua suoraan ttuun!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo nainen ole?
Naisten profiileista en tiedä mitään, mutta miehillä on paljon tällaista.
"Mulla on lapsi ja jos se on sulle ongelma, niin voit painua suoraan ttuun!"
Tämä. Itselleni aivan sama mihin kukakin haluaa rahansa tuhlata tai onko lapsia vai ei mutta tuollainen halu haistatella jo heti ensi kättelyssä ei kyllä herätä mitään lämpimiä tunteita tai haluja lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Iloisen näköinen mies.
Joo varsinainen herra aurinkoinen! Ei vaan oikeasti, nuo syvät juonteet alaspäin painuneissa suupielissä muistuttaa tätä hymiötä :(
Vierailija kirjoitti:
Luin että lentopiereskelijä :D
Sama :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo nainen ole?
Noita on miehillä aivan valtavasti. On suututti jollekin edelliselle deitille ja puretaan paha olo Tinder-biossa.
Toimii varmasti kuin unelma 🥲
Juntti harrastus