mul on järkyttävä maha, mitkä on parhaimmat keinot
Kommentit (5)
Itselläni toimii proteiinipitoinen ruokavalio ja tietysti runsas liikunta. Hiilarit sitoo nestettä ja maha on sellainen löllyvä ällötys. Hiilareiden rajoittaminen litistää vatsan. Ei hetkessä mutta suht nopeasti. Minulla. Kannattaa kokeilla ainakin.
Alat syödä jonkin verran vähemmän kuin ennen mutta ei mitään kitukuuria koska sellaiset ei toimi. Vähennät kaikki turhat ensialkuun suklaat makeiset sipsit limsat mehut ja sitten vielä vähennät lautasella jonkni verran pastaa perunaa riisiä leipää, lisäät ehkä vähäsen lihaa kananmunia jos nälkä kurnii ja jos vaan jaksat vaivautua niin lisäät salaatteja.
Sitten alat tekemään joka päivä 3h ripeitä kävelylenkkejä eli siis kävelet niin ripeästi kuin pystyt noin pitkän ajan kävelemään. Läskistäsi katoaa kuukaudessa erittäin mukava määrä ja jos lähtötasosi on kokoa superfläsä niin jatkat kävelyä niin kauan että maha on tavoittelemassai mitassa. Sen jälkeen et enää kävele mutta jatkat syömistä kuten mainitsin. Voit ottaa salitreeniä mukaan pikkuhiljaa myös mutta läskinräjäytämiseen käytät ensialkuun valtavaa kävelymäärää.
Ripeä pitkäkestestoinen kävely on liikuntamuodoista kaikkeiin eniten se mikä käyttää kehon rasvaa suoraan energiaksi eikä lihasta kuten kitukuurilla sonvanpohjalla voivottelu.
Itsellä toimi hulavanteen pyörittäminen. Vatsanympärys pienentynyt reilussa puolessa vuodessa 16 senttiä.
Kuntopyörällä polkeminen. Jos ei jaksa juosta niin kuntopyörällä polkemalla itse sain laihdutettua 34 kg 6 kk aikana. Pitää vaan polkee 1-2 tuntia joka päivä. Niin minä tein. Olin itse järkyttävän lihava koska olen vain 166 cm niin iso maha oli aika järkyttävä kun painoin yli 100 kg.
syö vähemmän, liiku enemmän.