Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri on aina pyytämänsä palveluksia, kun tavataan

Vierailija
27.04.2023 |

Milloin pitäisi mennä avuksi tyhjentämään kirppispöytänsä, milloin käyttää 50 kilometrin päässä vanhan äitinsä luona, milloin olla kaverina siirtelemässä huonekaluja. Autollani kun liikutaan, ei maksa bensoja, vaikka alkuun niin lupaa tehdä. Nyt olen viimeaikoina kieltäytynyt, kun on kysynyt johonkin. Oli selän takana puhunut, että olen nykyään niin hieno, etten ala auttamaan kaveria. Oikeastikko jotkut pitää toista kaverina vaan, kun toinen suostuu olee piikana?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano tuo kaikki suoraan tyypille. Jos suuttuu, niin eipä haittaa hyväksikäyttäjästä eroon pääsy. Arvosta itseäsi ja parempaa seuraa jatkossa.

Vierailija
2/4 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.

Pyydäpä itse jotain sellaiselta niin todennäköisempää on ettei "kaveri" auta.

Esim. Oot kuskannut tätä monesti jonnekin ja jos asetelma menee toisin päin niin turha luulla että sua kuskataan minnekään. "parhaimmat" tyypit vieläpä näpäyttää kieltäytymisen päälle jollakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kaverin auttaminen pitäisi toimia molempiin suuntaan, molemmat auttaa toisiaan toki toiset auttaa enempi ja toiset vähempi. Kaveriin pitää voida luottaa jos sanonut maksavansa bensat niin sitten maksaa kans, voit sanoo onks sulla ne rahat täytyy ostaa bensaa. Jos mun kaveri tekis noin olis entinen kaveri, en voisi luottaa enää toiseen, teidän väliset puheet alkaa vuotaa ympäri kyliä, ei jatkoon.

Vierailija
4/4 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä autottomat on tällaisia lokkeilijoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi