Mitä tarkoittaa kun mies sanoo, että haluaa naisen jolla on luonnetta?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
käytännössä jonkun päsmäröivän justiinan, että voi itse leikkiä miesvauvaa. sitä pidetään myös äitinä.
Oma vika jos pitää, sitten joutaa koirankoppiin. Oppii taas olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee mielikuva että kyseessä on mies joka tykkää draamasta ja kaipaa sellaista "räväkkää" kouvolatukkaa justeeraamaan. Mutta who knows
Muisto ysäriltä. Kateelliset panettelee. Mene kotiisi katsomaan Mikki Hiirtä telkasta äidin ja isin kanssa.
Tässä sitä luonnetta? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee mielikuva että kyseessä on mies joka tykkää draamasta ja kaipaa sellaista "räväkkää" kouvolatukkaa justeeraamaan. Mutta who knows
Muisto ysäriltä. Kateelliset panettelee. Mene kotiisi katsomaan Mikki Hiirtä telkasta äidin ja isin kanssa.
Tässä sitä luonnetta? :)
Niin mitä ny selität?
Jes, työpaikalla pari rouvaa totesi, että miehellä pitää olla luonnetta, ja olihin niillä.
Kateeksi ei käy kumpaakaan. Kääntäen toiseen sukupuoleen, kuka mies oikeasti haluaa pahansisuisen vaativan muijan, kun ihan kivoja herttasia neitejä on tarjolla
Makunsa kullakin, huoh!
Kuka nyt haluaa mitäkin luonnetta.
Useimmat ehkä haluavat tosi luotettavan ja kunnollisen naisen. Sellaisen, joka ei petä, ei ryyppää niin, että saa hävetä, käy töissä ja on ahkera. Pitää kodin siistinä, hoitaa itseään, tekee kotitöitä, tapaa ystäviä.
On käytökseltään ja olemukseltaan hillitty ja sivistynyt.
Tykkää tarpeeksi seksistä, ei liikaa kuitenkaan. Tykkää ulkoilla, kävellä luonnossa, ei mikään hienohelma. Auttaa yhteisissä projekteissa sen minkä pystyy. Nainen, jonka kanssa olisi mukava ja helppo olla, matkustaa ja viettää aikaa.
Jos olisin mies, tälläisen naisen haluaisin. Luotettava kumppani arjessa.
Sellasta joka pitää huolen miehestä.
Minulle se tarkoittaa sitä, että nainen kertoo suht avoimesti, mutta jyräämättä omista mielipiteistään ja tunteistaan.
Hissukkamyötäilijä ei oikein sytytä enää tässä iässä, vaikka jostain syystä heistä vielä 10 vuotta sitten pidinkin. Ehkä koska olin itsekin enemmän sen kaltainen silloin.
Mies on luonteeltaan huomattavasti rauhallisempi kuin minä... 😇
Se tarkoittaa, että sillä miehellä on päässä vikaa, ja haluaa kumppanikseen päävikaisen naisen.
Mun mies suhteen alussa huokaisi onnellisena että tykkää siitä kun en ole kauko-ohjattava:)
Tarkoitti siis juuri tuota että löytyy omaa luonnetta, itsenäisyyttä, kykyä tarttua asioihin odottamatta neuvoja tai hoputusta. Että on omat mielipiteet ja aloitteellisuutta.
Nöf