Nukutko korvikset korvissa ja sormukset sormissa
Itse nukun ohuet kihla- ja vihkisormukset sormissa, mutta isommat sormukset otan pois vaikka ovatkin jalometallia. Nukun pienet nappikorvikset korvissa, ovat jalometallia.
Kommentit (13)
Lukiossa nukuin korvikset korvissa, koska oli niin kiire elämä. Aikuisena olen poistanut yöksi.
Lukiossa varmaan voikin nukkua korvikset korvissa 😂
Sorry, oli ihan pakko 😜
Korvikset korvassa nukkunut jo vuosia.
Otan yöksi korvikset pois. Muutoin hiuksia saattaa sotkeutua siihen osaan, joka on korvan takana. Sormukset ovat tiukassa, en edes saa niitä helposti pois.
Otan korut pois. Korviksissa se piikki painaa korvan takaa enkä saa unta tai vähintään aamulla korva kipeä
Täti vaan kirjoitti:
Otan yöksi korvikset pois. Muutoin hiuksia saattaa sotkeutua siihen osaan, joka on korvan takana. Sormukset ovat tiukassa, en edes saa niitä helposti pois.
Hiukset kannattaa solmia yöksi kiinnni vaikka satiinisella donitsilla. Itsellä ainakin liimautuu iljettävästi niskaan.
Vierailija kirjoitti:
Lukiossa nukuin korvikset korvissa, koska oli niin kiire elämä. Aikuisena olen poistanut yöksi.
Mitä ajattelet aikuisesta joka nukkuu korvikset korvissa?
Otan yöksi pois. Pienetkin korvakorut tosi monesti olivat irroneet yön aikana. Sormus sai aiemmin olla nukkuessakin, mutta kerran se oli hiertänyt vieressä olevaan sormeen kipeän naarmun.
Poistan korvikset yöksi, ne painavat muuten. Silloin kun olin vielä naimisissa, nukuin sormukset sormessa. En tosin käyttänyt kuin kihla- ja vihkisormusta.
Vihkisormukset on löystyneet, normaalisti en käytä niitä sormessa yöllä enkä päivällä, etteivät putoa. Jos on joku erityistilaisuus, sitten käytän. Korvakoruja käytän satunnaisesti ja ne on korvissani niin kauan kuin otan ne pois, joskus viikko tai kuukausi, miten vaan.
Sormuksia en käytä, korvissa on jo vuosia ollut 3 paria pienehköjä renkaita,joita en irroitus kun saunailtana. Seuraavana aamuna ripustan ne aina takaisin.
Sain nämä korvikset 33v sitten enkä ole pois ottanut kuin puhdistusta varten tai vaihtaakseni juhliin asuun sopivammat.
Sormukset otan pois kun tulen töistä enkä pidä yöllä kun sormet turpoaa
Riisun aina pois kun tulen kotiin, vihkisormuksetkin.
Korviksia käytän niin harvoin että reiät meinaa umpeutua. Inhottava tunne tökkiä sitten niitä.