Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lasteni isän nykyinen ei pidä musta, koska on kuunnellut exän valheita ja vääristelyjä.

Vierailija
27.04.2023 |

Mulla ja exälläni on kaksi alakouluikäistä lasta, jotka jäivät erossa mulle. Mies löysi heti uuden ja ovat ihan vakavissaan. Meillä oli tosi vaikea ero ja oli kumpaankin suuntaan paljon pettymystä, tosi pitkä liitto kun oli takana. Mulla kesti kauan toipua, mutta nyt olen löytänyt jo ihan hyvän tilanteen.

Sovittiin jo erotessamme, että yritetään olla hyvällä meiningillä lasten takia. Mielestäni oon ollut tosi reilu ja kaikin tavoin tukenut lasteni suhdetta isäänsä. Nyt oon kuitenkin tajunnut, että miehen nykyinen on tosi negatiivinen mua kohtaan ja ihan ex on sanonut, että tä nykyinen on esim. sitä mieltä, että pelaan jotain pelejä, jos olen sopinut lasten kanssa menon johonkin, eikä heidän siksi käy lähteä samana päivänä heidän kanssaan johonkin. Kuulemma kiristänkin, enkä yhtään tiedä, miten.

Olen tajunnut, koska mä en tunne tätä nykyistä, että kaikki mitä hän musta tietää, on se mitä ex on kertonut. Ja sieltähän voi tulla vaikka minkälaista vääristeltyä valetta j varmaan tuleekin. Sen perusteella tämä nainen sitten vetää musta johtopäätökset kuulematta ollenkaan toista puolta.

Tä jotenkin uuvuttaa mua tosi paljon, koska olen halunnut, että me kaikki tullaan toimeen ja surettaa, että joku elää ihan väärässä totuudessa musta, enkä jaksa alkaa tappelemaan, eikä siinä olisi mitään järkeäkään, en voi voittaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat sovitut menot viikkoa aikaisemmin molemmille ja pyydän saman heiltä.

Vierailija
2/6 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Tuohon ei voi vaikuttaa: on eksäsi oma valinta, mitä hän tarinoi ja nyksän valinta uskoa kaikki ja ilmeisesti vielä keksiä päälle. Siinä ei silloin sun hyvä tahto riitä, kun sitä samaa tahtoa ei toisilla ole. Hyvin valitettavaa, mutta asiaa ei voi muuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmä silmästä! Alat väittää exällesi että hänen nykyisensä tekee pahaa ruokaa ja haukkuu lapsia. Aloita siitä.

Vierailija
4/6 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuolle oikein mitään voi, muuta kuin hyväksyä tilanteen. Ikävä juttu, mutta loppupeleissä ihmisten käsityksillä sinusta ei ole merkitystä, vaan sillä millainen oikeasti olet

Vierailija
5/6 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon ajatellu niin, että jos ihminen on muodostanu kuulopuheiden perusteella näkemyksen, ei sen ihmisen näkemyksellä olis ollu painoarvoa muutenkaan

Vierailija
6/6 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutte kolmisin nuo aikatauluasiat selviksi. Eikö teillä ole selkeää vuorottelusysteemiä, vai ettekö vain noudata sitä?