Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäni konservatiivina miehenä

Vierailija
26.04.2023 |

Olen elänyt koko ikäni, 54 vuotta, aika konservatiivista elämää. En ole kiinnostunut kaikista nykyajan vimpaimista ja viimeisimmästä teknologiasta. En seuraa muoti-ilmiöitä, en tiedä, enkä edes halua tietää nykyajan "julkkiksia". Pukeudun mielummin mukavasti kuin muodikkaasti. Pidän yleensä enemmän vanhasta musiikista jota tehtiin ennen milleniaania, yms. Kunnioitan vanhoja arvoja ja käytöstapoja.
Elämäntapa on muutenkin enempi viime vuosisadalta kuin tältä. Käytän sosiaalista mediaa hyvin vähän ja harvoin. Tapaan ja keskustelen mielummin ihmisten kanssa kasvotusten... se on elämäntapa, ja tavallaan myös tavoite.
Mitä ajatuksia se herättää jos ja kun tapaatte minun kaltaisia ihmisiä? Onko muita minun kaltaisia?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heräsi ajatus että et pidä naisten tasa-arvoa hyvänä asiana. Varmasti sinulle on ok että naiset saavat äänestää, mutta muuten tasa-arvo on mielestäsi mennyt liian pitkälle.

Mistä sinä tähän vetäisit sen että tämä on minulle joku tasa-arvo kysymys? Minä olen tasa-arvon kannattaja henkeen ja vereen. Kunnioitan kaikkia naisia ja kohtelen naisia kuten herrasmiehen kuuluukin.

Ihan rehellisesti sanottuna juuri tällaiset kommentit kuin sinä kirjoitit, saa minut entistä enemmän pysymään elämäntavassani ja periaatteessani. Olet heti takajaloilla, ja ymmärtääkseni vielä täysin aiheetta.

Ap

Jos kannatat tasa - arvoa, et ole mikään konservatiivi.

Buumerit on näitä 50/50 tyyppejä, tasa-arvo tarkoittaa sitä että nainenkin käy töissä, mutta nainen hoitaa enimmäkseen myös kotityöt, lasten asiat, sukulaisten kanssa yhteydenpidon ja erilaisen metatyön, kun taas mies käy vain töissä ja hoitaa autoon liittyvät asiat.

Vierailija
22/29 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia mekin ollaan, mutta vielä enemmän hippejä tien päällä asumista ja tajunnanlaajentamista myöten. Olen liittänyt nuo asiat keski-ikään, me ollaan n 45 molemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patriarkaatin jäänne, setämies. Menneen talven lumia.

Vierailija
24/29 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh

Tee tosta Tinder profiili.

Vierailija
25/29 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herättää sellaisia ajatuksia, että onneksi emme tunne toisiamme.

Se kyllä kiinnostaa, kuinka hyvin tunnet historiaa kun haikailet sadan vuoden taakse?

Rakas ystävä. Äidinkieli ja matematiikka ei taida olla vahvinta lajiasi?

19. vuosisata loppui 23 vuotta sitten.

Ei vaan 123 vuotta sitten.

Vierailija
26/29 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heräsi ajatus että et pidä naisten tasa-arvoa hyvänä asiana. Varmasti sinulle on ok että naiset saavat äänestää, mutta muuten tasa-arvo on mielestäsi mennyt liian pitkälle.

Mistä sinä tähän vetäisit sen että tämä on minulle joku tasa-arvo kysymys? Minä olen tasa-arvon kannattaja henkeen ja vereen. Kunnioitan kaikkia naisia ja kohtelen naisia kuten herrasmiehen kuuluukin.

Ihan rehellisesti sanottuna juuri tällaiset kommentit kuin sinä kirjoitit, saa minut entistä enemmän pysymään elämäntavassani ja periaatteessani. Olet heti takajaloilla, ja ymmärtääkseni vielä täysin aiheetta.

Ap

Juuri näin. Pakko sanoa, että katsoin tänään sikaa tappaakseni Netflixin jotain uutta Uraäidit-sarjaa. Siinä oli miehiä alistavia vitsejä, ilmeisesti harhaluulona jonkinlaisesta tasa-arvosta tai mikä melkein vielä pahempaa, naisten voimaantumisesta. Girl, se ei ole voimaantumista, että kohtelet miehiä huonosti. Esimerkki vitsistä: miehet puhuivat keskenään meetingissä vähän jotain läppää, nainen kuittailee jotain vähän henkilökohtaista (näiden olevan kuin teinejä tms tämä vielä ok). Sitten mies kuittailee henkilökohtaisia takaisin, eli sanoo, ettei lapsesi varmaan enää tunne sinua ja nainen alkaakin itkeä. Eli ei kestä leikkiä, jonka itse aloitti. Mut hei, sehän on vain tasa-arvoa, ettei NAISELLE saa sanoa *pahasti*! (ei edes ollut paha)

N50

Vierailija
27/29 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos kannatat tasa - arvoa, et ole mikään konservatiivi.

Voihan hyvin olla. Kyllä kautta aikojen on ollut naisia paljonkin arvostavia miehiä.

Vierailija
28/29 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas misandroniitti!

Miksi et kutsu ap:ta inceliksi jolla katkis?

Vierailija
29/29 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh mitä miesvihaa tällä saadaan aikaan.

Herrajumala kun puistattaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan