Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisesta panemisesta saatte miehet nautintoa?

Vierailija
26.04.2023 |

Mulla on ollut onnea, että pitkissä parisuhteissani miehet ovat osanneet/nauttineet hitaasta sekä dynaamiikaltaan vaihtelevasta panemisesta. Nyt kuitenkin taas sinkkuna kun olen tapaillut muutamaa uutta miestä on heidän panemisensa ollut vain tosi nopeaa "rynttäämistä". Itse en saa sellaisesta menosta juuri mitään nautintoa. Siis vain että on vain sitä. Hiukan epätoivoinen olo nyt koko asian suhteen kun muuten noista miehistä olen pitänyt. Onko näin, että jotkut tai jopa useimmat miehet nauttii vain nopeasta panemisesta? Ettei hidas tunnu hyvältä vai pitääkö nämä vain "opettaa" monipuolisempaan menoon?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan lopussa nopeasti ja vaativasti. Muuten vaihdellen, huomaan milloin nainen nauttii enemmän ja teen niin. Hidastan ja taas yllätän naisen rytminmuutoksellani. Pitkitän noin omaakin hekumaani myös pitkillä suudelmilla välissä.

Vierailija
2/34 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne on hakeneet vaan nopeaa kassien tyhjennystä. Normaalia sekin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ne on hakeneet vaan nopeaa kassien tyhjennystä. Normaalia sekin on.

Ei ole ollut lainkaan tuosta kyse. Sen tiedän. ap

Vierailija
4/34 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lisäys tuohon aloitukseeni seksi ei siis kestoltaan ole ollut mitenkään nopeaa vaan ongelmana vain miehen tapa ryntätä vauhdilla koko ajan.

Vierailija
5/34 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelevasta, mutta rauhallinen on parempi kuin älytön kiire. Tosin mulla on sen verran hetkkä kuti, etten nopeaa tikkausta kestäisikään kuin hetken. Lopussa tekee mieli työntyä niin syvälle kuin voi, olinpa sitten pillussa tai pyllyssä ja laueta sinne syvyyksiin.

Vierailija
6/34 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan lopussa nopeasti ja vaativasti. Muuten vaihdellen, huomaan milloin nainen nauttii enemmän ja teen niin. Hidastan ja taas yllätän naisen rytminmuutoksellani. Pitkitän noin omaakin hekumaani myös pitkillä suudelmilla välissä.

Anna mulle.

Vierailija
7/34 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu fiiliksistä. Joskus kovempaa ja toisinaan rauhallisemmin. Rouva ei juuri yhdynnästä mitään saa fyysisesti, mutta ilmeisesti laiskuuttaan sitä tarjoaa. Hänelle itselleen pitää tehdä ihan muut temput.

Vierailija
8/34 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi rauhallisesti ja kiusoittelevasti, sitten kun nainen ei voi enää pidätellä vaan haluaa kovaa ja vähän rajummin niin sitten mennään sillä moodilla. Aika tilanteen mukaan mutta tuommonen alussa rauhalliseti sopii itsellenikin parhaiten.

Vierailija
9/34 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisesta, mistä nainen tykkää niin paljon, että saa ainakin yhden orkun. Erityisesti pidän, kun nainen ratsastaa itselleen orkun, välillä voin kyllä auttaa altapäin liikkumalla.

Vierailija
10/34 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo totutti jo nuorena hitaaseen syvällä pillun perillä tapahtuvaan naimiseen. On jotenkin ollut missakin geeneissä se, että paras nautinto tulee mahdollisiimman syvällä ja hyvällä hävyn paineella kalun juuressa. Vaimolla  vielä korkea häpykumpu, joten paine on suuri.  Itse asiassa ainoa tapa naida voimakkaammin satuttamatta vaimoa, koska kaluni on muuten liian armoton seiväs. Pienikin liike tuntunut isolla hyvältä itsellekin, varsinkin kun vaimon pillu puristanut aina koko mitalta.

Vierailija
11/34 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja lisäys tuohon aloitukseeni seksi ei siis kestoltaan ole ollut mitenkään nopeaa vaan ongelmana vain miehen tapa ryntätä vauhdilla koko ajan.

Etkö ole osannut sanoa, että hitaammin.

Vierailija
12/34 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo totutti jo nuorena hitaaseen syvällä pillun perillä tapahtuvaan naimiseen. On jotenkin ollut missakin geeneissä se, että paras nautinto tulee mahdollisiimman syvällä ja hyvällä hävyn paineella kalun juuressa. Vaimolla  vielä korkea häpykumpu, joten paine on suuri.  Itse asiassa ainoa tapa naida voimakkaammin satuttamatta vaimoa, koska kaluni on muuten liian armoton seiväs. Pienikin liike tuntunut isolla hyvältä itsellekin, varsinkin kun vaimon pillu puristanut aina koko mitalta.

Kun armoton seiväs uppoaa mankelipilluun, niin naapuri pitäjässäkin kuullaan se ulina. Mutta orkkua ei vaan irtoa.

Vierailija
13/34 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisesta.

Vierailija
14/34 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi kokeilla ensin niin tietäisi.

m49

Vierailija
15/34 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun armoton seiväs uppoaa mankelipilluun, niin naapuri pitäjässäkin kuullaan se ulina. Mutta orkkua ei vaan irtoa.

Äläpäs taas puhu potaskaa. Tuhansia kertoja on irronnut, joku reilu 4000 kertaa ainakin, joten vaimo voi sanoa saaneensa. Kaikilla  naisilla ei käy yhtä hyvä flaksi.

Vierailija
16/34 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläpäs taas puhu potaskaa. Tuhansia kertoja on irronnut, joku reilu 4000 kertaa ainakin, joten vaimo voi sanoa saaneensa. Kaikilla  naisilla ei käy yhtä hyvä flaksi.

Ennen oli ennen ja nyt on nyt. Enää ei irtoa. Ainakaan sun kertoman mukaan.

Vierailija
17/34 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen oli ennen ja nyt on nyt. Enää ei irtoa. Ainakaan sun kertoman mukaan.

Mitä selität taas. Sitä ei kukaan tiedä irtoaako enää vaiko ei. Eikä sitäkään kuinka kauan vaimo haluaa saada nuolemalla, eikä yhdynnässä.  Naisten halut on jatkuvassa muutostilassa, jos et sitä kokemattomana tiedä. 

Vierailija
18/34 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin oltu yhdessä jotain kymmenen vuotta, rouva yllättäen pyysi hidasta naimista ja pitkään, oli joskus ollut jonkun miehen hitaassa käsittelyssä. Rivoon mieleeni tuli rouvan käyneen jossain omine lupineen, se onkin toinen juttu.

Usein pannaan aluksi hitaasti, jopa penis on vain sisällä ja hyväillään toisiamme kunnes minut pyydetään alakertaan antamaan klitoriukselle viboja, missä eka orgasmi tulee. Hitaassa jyystämisessä rouvasta tulee pientä huohotusta, muttei huippu, lopullinen iso tulee rajussa panemisessa tai voi tulla 1-4 orgasmia, niissä rouvan suu on aika vinossa ja siitä minä nautin.

Nautin hitaasta jyystämisestä, muttei siinä laukea, vähän kuin nuoleminen jota rakastan. Rajussa panemissa nautin tissien heilumisesta, rouvan ujeltamisesta ja naitavan vartalon heilumisesta, ottaa molemista käsistä kiinni ja kiidyttää panemisen tahtia. Parasta jos rouva antaa nuolla pillun puhtaaksi, panemisen jälkeen se on herkänä ettei useinkaan anna nuolla.

Vierailija
19/34 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä häntä, tai tavallisesta heteroseksistä mutta sen tiedän: miten ennen oli helpompi miehisen miehen saada naista. Se oli silloin ennen kun naapurikylän tytön pirtille yöllä pyöräiltiin ja aitanoveen ensin piti koputtaa ja sitten vähän laulaa ja kun ovi aukesi niin silloin mies pääsi naimaan. Silloin olikin vähän toinen meininki..

Vierailija
20/34 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mieshän saa just miten itse haluaa. Toista se n naisella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi