Arvostatko miehiä?
Minä arvostan miehiä ja naisia yhtäpaljon, jokaista ihmistä arvostan riippumatta uskonnosta, ihonväristä, sukupuolesta. Mites teillä?
Kommentit (9)
Ollaan tosi alkeellisella tasolla, kun pitää sanoa että ei tuomitse sukupuolen tai ihonvärin tms. perusteella toista ihmistä. Olen 40-vuotias ja nämä opetettiin joskus pikkulapsena ja olivat itsestäänselvyyksiä jo viimeistään kolmannella luokalla. Olen huomannut, että viimeisen 10-15 vuoden aikana ollaan taannuttu niin lapsiksi, että nämä ovat nykyään politiikankin ykkösteemoja. Aivan pikkulasten hiekkalaatikkojuttuja.
Mutta en arvosta miehiä ja naisia jotka juopotelevat alvariin ja vetävät keuhkoisiinsa röökiä .Aiheutaen ympäristön haju haitat kuin levottomuutta huonolla käytökselään Humalassa ja krapulassa. Varsinkin vanhemmat naiset yksin asuvina kerostaloissa..
Riippuu ihmisestä eikä sukupuolesta. Joistakin miehiä arvostan ja joitakin en. Sama pätee naisiin.
Miehet itkee, on huonoj parisuhteessa, omaavat toksisen asenteen. En arvosta t: mies
Arvostan henkilöä tämän saavutusten, ajatusten tai muun vastaavan tekijän perusteella. Ei siinä sukupuolella ole merkitystä.
Arvostus ja kunnioitus pitää omalla osaamisellaan ja taidoillaan ansaita.