Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvostatko miehiä?

Vierailija
26.04.2023 |

Minä arvostan miehiä ja naisia yhtäpaljon, jokaista ihmistä arvostan riippumatta uskonnosta, ihonväristä, sukupuolesta. Mites teillä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan henkilöä tämän saavutusten, ajatusten tai muun vastaavan tekijän perusteella. Ei siinä sukupuolella ole merkitystä.

Arvostus ja kunnioitus pitää omalla osaamisellaan ja taidoillaan ansaita.

Vierailija
2/9 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tosi alkeellisella tasolla, kun pitää sanoa että ei tuomitse sukupuolen tai ihonvärin tms. perusteella toista ihmistä. Olen 40-vuotias ja nämä opetettiin joskus pikkulapsena ja olivat itsestäänselvyyksiä jo viimeistään kolmannella luokalla. Olen huomannut, että viimeisen 10-15 vuoden aikana ollaan taannuttu niin lapsiksi, että nämä ovat nykyään politiikankin ykkösteemoja. Aivan pikkulasten hiekkalaatikkojuttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ovat yhtä vastenmielisiä kuin naiset.

Vierailija
4/9 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan ihmistä sukupuolesta riippumatta jos se ansaitsee sen.

Vierailija
5/9 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan.

Vierailija
6/9 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en arvosta miehiä ja naisia jotka juopotelevat alvariin ja vetävät keuhkoisiinsa röökiä .Aiheutaen ympäristön haju haitat kuin levottomuutta huonolla käytökselään Humalassa ja krapulassa. Varsinkin vanhemmat naiset  yksin asuvina kerostaloissa..

Vierailija
7/9 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset hakee miesten huomiota.

Vierailija
8/9 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä eikä sukupuolesta. Joistakin miehiä arvostan ja joitakin en. Sama pätee naisiin. 

Vierailija
9/9 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet itkee, on huonoj parisuhteessa, omaavat toksisen asenteen. En arvosta t: mies