Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko milloinkaan julkaistu yhtään...

Vierailija
26.04.2023 |

Monesti täällä viestin kirjoituksen jälkeen tulee se ilmoitus että viestisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen.
Mietin vaan että onkohan tämän foorumin historiassa milloinkaan vielä julkaistu yhtään viestiä "hyväksynnän jälkeen"...
Eli jos tuo viesti tulee niin se on sama kuin viesti lensi roskiin...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko, että on.

Vierailija
2/4 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on muutaman kerran. Olen myös nähnyt että tänne on palautettu ketjuja jotka on ensin poistettu. Näissä tapauksissa kyse on ollut jostain ihan viattomasta ketjusta jonka joku on ilkeyttään antanut ilmi. Mikä saa minut uskomaan että täältä poistaa viestit jonkinlainen botti puhtaasti ilmiantojen perusteella ja sitten joskus myös ihminen tarkistaa poistetut ja plauttaa ne joita ei olisi tarvinnut poistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä on ketuttanut monesti, kun olen pitkästikin kirjoittanut. En ole vain muistanut käyttää koodisanoja kuten, että joku on ra....ti. Palstasta tulee sen vuoksi ihan väärä kuva siitä, että täällä kaikki olisivat äärioikeistolaisia ihmisvihaajia.

Vierailija
4/4 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseä on ketuttanut monesti, kun olen pitkästikin kirjoittanut. En ole vain muistanut käyttää koodisanoja kuten, että joku on ra....ti. Palstasta tulee sen vuoksi ihan väärä kuva siitä, että täällä kaikki olisivat äärioikeistolaisia ihmisvihaajia.

Jos nämä viestit jää jonnekin esim. sadoiksi tai tuhansiksi vuosiksi talteen, tulevaisuuden bittiarkeologit pitävät meitä tämän ajan ihmisiä varmaan hirviöinä kun vain kokoomuslainen ideologia on jäänyt tänne, eivätkä välttämättä ymmärrä että toisenlaiset mielipiteet on vain sensuroitu, kuten jossain ddr:ssä.