Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rahaa kolmeksi viikoksi 21 euroa

Vierailija
25.04.2023 |

Edellinen keskustelu poistettiin syystä jota en tiedä, mielestäni ihan asiallisesti keskustelin. Olen kai sitten käsittänyt Keskustelupalstat väärin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä saa kolme tuoppia. Kippis siis!

Vierailija
2/4 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksesi vain tippui etusivulta

Kysyin siinä että miksi olet päätynyt tähän tilanteeseen.

Nyt ymmärrän.

Ei tippunut, vaan se poistettiin. Vastasin myös kysymykseen useampaan kertaan. Tuollainen tarpeeton ilkeily taas on asia jota en ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on noin euro viikoksi ja jääkaappi tyhjä. Menen huomenna kalaan jos vaikka saisi kalaa niin saisin ruokaa sitten. Ruoka on vaan kallista  ja kyllä minä yritin elää säästeliäästi mutta raha loppui olen syöny makaroonilaatikkoa aika paljonkin viimeisen parin viikon aikana.

Vierailija
4/4 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, mun lempiaiheita.

Euron päivässä on nykyhinnoilla jo äärimmäinen tavoite (vaikka pakon sanelemakin). Onneksi on kevät, joten mahdollisuuksia on enemmän kuin keskitalvella. Tänään juuri kävin kurkkaamassa, että oma raparperini on jo hieman nousemassa, naapurin pihassa ovat jo edistyneet enemmän. Vuohenputken versoja on jo paljon, niitä voi hyödyntää ruuanlaitossa (pinaatin tapaan, vaikkapa pinaattikeittoa). Koivuista saa mahlaa, jossa on jonkin verran sokeria eli energiaa. Mahlaa ei saa juoksuttaa kuin maanomistajan luvalla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi