Keski-iän kriisi iski ja haluan ihastua
Avioliittoni on ihan kunnossa, vaikka kenelläpä viisikymppisellä ei olisi jo yhtä ja toista ryppyä rakkaudessa. Viime aikoina on vain alkanut vahvasti tuntua siltä, että haluan vielä jotain muuta elämältäni kuin mitä mieheni pystyy tarjoamaan. Haluan vielä ihastua ja rakastua. Haluan olla haluttu. Haluan vielä testata arvoani. Miten näihin ajatuksiin pitäisi suhtautua? Tunne on todella vahva.
Kommentit (21)
Ei kai muu auta kuin etsiä se ihastus ja antaa mennä.
Mielialalääkkeet voivat olla hyvä apu, jos epäilyttää. Ylimääräiset halut kyllä kaikkoavat.
Parisuhde on kyllä paskin diili miehille ikinä. Miksi naiset eivät arvosta tavan parisuhdearkea? Aina pitää olla vähän jännempää, vähän kimaltelevampaa.
Paljonko maksaa joku vm tai joku muu salaseuran jäsenyys?
Kuulostaa aivan villien vuosien jälkeiseltä sairaudelta.
Voiko taustalla olla piilevä lastenhankintahaave?
Madonna, Cher, Katri Helena jne seukkaavat nuorempien miesten kanssa. Dannyn naisversioita.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006346706.html
Ainakin Madonna on ollut välillä myös naisten kanssa.
Viimeiset libidon rippeet siellä vain kirkuu. Anna olla, muutaman vuoden päästä tunnet itsesi debiiliksi mietteinesi.
Vierailija kirjoitti:
Viimeiset libidon rippeet siellä vain kirkuu. Anna olla, muutaman vuoden päästä tunnet itsesi debiiliksi mietteinesi.
Totta, estrogeenin vähetessä testot ottaa vallan ja seksihalut jyllää kuin teininä.
Siihen voi suhtautua vaikka pidättäytymällä, tai sitten jollain muulla tavalla. Seksikaupassa on myös kaikenlaista välinettä millä kikkailla itsekseen, jos ei halua liittoaan riskeerata vieraan karjun kainalossa.
Olen 40-vuotias mies ja ihan samanlainen kriisi päällä. Ja tarkennan vielä kaikille, että seksi ei niinkään ole se juttu, vaan haluaisin kokea vielä sen suhteen alkuvaiheen huuman, kun on itse ihastunut ja toinen on samalla tavalla ihastunut. Ja olenkin tällä hetkellä ihastunut yhteen naiseen.
Varmasti nämä on ihan tyypillisiä tunteita. Neuvoni on, että älä tee mitään typerää. Ainakin minulla on hyvä parisuhde ja ihana perhe, joita en halua riskeerata. Eli olen tekemättä mitään ja odotan, että tunne menee ohi. Toivottavasti se menee ohi nopeasti, koska tämä on todella ahdistavaa.
Katso vaikka romanttisia leffoja, lue romanttisia kirjoja, kuuntele jotain sopivaa musiikkia. Hanki joku uusi harrastus. Kohdista tunne ja huomio johonkin muualle.
Haluan...tuntuu...haluan olla haluttu...haluan vielä testata arvoani...tunne on...
Mee kylmään suihkuun ja ajoissa nukkumaan. Viikonloppuna miehesi kanssa vaikka Silakkamarkkinoille.
Jos sulla on vielä tussu, tissit ja perse kunnossa, niin ei muuta kuin tyrkylle,.
Huhhuh. Itse toivon etten ikinä kuuna kullan valkeana enää ihastu. Vie kaiken energian ja järki jätättää. Ei sitä soopaa enää minulle kiitos.
Sama täällä. Lisänä että mieheni lopetti seksin yli vuosi sitten, eikä koskaan vieteä enää mitään aikaa tai lomaa yhdessä. Kun hän tulee kotiin töistä, niin menee kuulokkeet korvilla 'omaan huoneeseensa' katselemaan kännykästä leffoja, kunnes on aika mennä nukkumaan, nukumme myös eri huoneissa.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde on kyllä paskin diili miehille ikinä. Miksi naiset eivät arvosta tavan parisuhdearkea? Aina pitää olla vähän jännempää, vähän kimaltelevampaa.
Tämä on osa sitä voimaantumisperseilyä, jonka ansiosta naiset ovat paskoneet niin pariutumismarkkinat kuin ydinperheenkin. Naiset ovat antaneet itselleen luvan etsiä.aina parempaa ja tuhota jopa vuosikymmenien lujat suhteet ihan vaan tunnehuurujen perusteella. Ja kaikesta osaavat toki samalla näppärästi uhriutua ja projisoida syyt mieheen.
Kuten sanoit, parisuhde on todella paska diili miehille etenkin pohjoismaissa nykyään. Naiset ovat sen ihan itse paskoneet.
Säälittävää jos oma arvo riippuu siitä miten haluttu on miesten silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Haluan...tuntuu...haluan olla haluttu...haluan vielä testata arvoani...tunne on...
Mee kylmään suihkuun ja ajoissa nukkumaan. Viikonloppuna miehesi kanssa vaikka Silakkamarkkinoille.
Tää osu naulan kantaan :`D
Minä odottelin aikani kunnes tunne meni ohi. Tunteita ja ihastuksia tulee ja menee, mutta yli 25 vuotta vanhaa liittoa ei kannata pienestä kipata roskiin.