Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on ollut mieleenpainuvin syntymäpäiväsi?

Vierailija
25.04.2023 |

Hyvässä tai pahassa. Mitä silloin tapahtui? Paljonko silloin täytit?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisuushäiriöinen äitini unohti synttärini ollessani 10v, kun muistutin tästä sai hän minulle raivarit että olen itsekäs paska. Mitään juhlia ei järjestetty.

Vierailija
2/8 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista. Kaikki ovat olleet ihan tavallisia synttäreitä eli lahja ja kakku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne lapsuuden syntymäpävät. Minulla ei ole ollut ihan tuttipulloiän jälkeen yhtään kummia, menehtyivät silloin. Sitten oli muiden sisarusteni nimipäivät ennen ja jälkeen minun syntymäpäiväni. Heille tuli kortit ja lahjat ja myöhemmin korteissa myös käteistä rahaa.

Minä jäin kaikesta ilman. 

En ole aikuisiällä noteerannut omia syntymäpäiviäni mitenkään vaikka olen täyttänyt pyöreitäkin jo parit kolmet, enkä kyllä halua muistaa kovinkaan monen muunkaan syntymäpäiviä.

En pysty, olen pettynyt ja pyrin pitämään syntymäpäiväasiat syrjässä. Koskee.

Vierailija
4/8 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidiksi tultua, syntymäpäiviä on vietetty yhdessä lasten kanssa. Ne on ollut ihania.

Vierailija
5/8 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun omat vanhempanikaan eivät muistaneet syntymäpäivääni

Vierailija
6/8 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilut 30 täytin. Vaimo järjesti yllätysjuhlat. Onneksi ei ole sen jälkeen järjestänyt. Ei juuri kiinnosta juhlinnat.

Vierailija
7/8 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotisjuhlat, niin hyvässä kuin pahassa. Jos mulla olisi lapsia, en antaisi pitää samanlaisia pippaloita kotonani. Onneksi mitään ei tietääkseni mennyt rikki, mut onhan tollaiset aika riskialttiita tapahtumia.

Vierailija
8/8 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan silloin alakouluiässä joskus, kun ne järjestettiin, ja jotakuta jopa kiinnosti tulla.

Aikuisena en oikeastaan ole viettänyt enkä saanut lahjoja. Ei ole miesystäviäkään/avomiehiä kiinnostanut, tärkeämpää on ollut lähteä metsälle tms tai ei ole joudettu tapaamaan tai ei vain ole huomioineet jos muistaneetkaan.