Millainen on ollut mieleenpainuvin syntymäpäiväsi?
Kommentit (8)
En muista. Kaikki ovat olleet ihan tavallisia synttäreitä eli lahja ja kakku.
Ne lapsuuden syntymäpävät. Minulla ei ole ollut ihan tuttipulloiän jälkeen yhtään kummia, menehtyivät silloin. Sitten oli muiden sisarusteni nimipäivät ennen ja jälkeen minun syntymäpäiväni. Heille tuli kortit ja lahjat ja myöhemmin korteissa myös käteistä rahaa.
Minä jäin kaikesta ilman.
En ole aikuisiällä noteerannut omia syntymäpäiviäni mitenkään vaikka olen täyttänyt pyöreitäkin jo parit kolmet, enkä kyllä halua muistaa kovinkaan monen muunkaan syntymäpäiviä.
En pysty, olen pettynyt ja pyrin pitämään syntymäpäiväasiat syrjässä. Koskee.
Äidiksi tultua, syntymäpäiviä on vietetty yhdessä lasten kanssa. Ne on ollut ihania.
Reilut 30 täytin. Vaimo järjesti yllätysjuhlat. Onneksi ei ole sen jälkeen järjestänyt. Ei juuri kiinnosta juhlinnat.
18-vuotisjuhlat, niin hyvässä kuin pahassa. Jos mulla olisi lapsia, en antaisi pitää samanlaisia pippaloita kotonani. Onneksi mitään ei tietääkseni mennyt rikki, mut onhan tollaiset aika riskialttiita tapahtumia.
Varmaan silloin alakouluiässä joskus, kun ne järjestettiin, ja jotakuta jopa kiinnosti tulla.
Aikuisena en oikeastaan ole viettänyt enkä saanut lahjoja. Ei ole miesystäviäkään/avomiehiä kiinnostanut, tärkeämpää on ollut lähteä metsälle tms tai ei ole joudettu tapaamaan tai ei vain ole huomioineet jos muistaneetkaan.
Persoonallisuushäiriöinen äitini unohti synttärini ollessani 10v, kun muistutin tästä sai hän minulle raivarit että olen itsekäs paska. Mitään juhlia ei järjestetty.