Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heinänuhaiset, allergikot, miten pärjäätte?

Vierailija
25.04.2023 |

Ilma kuivaa, pölisevää. Itsellä yhtä kovat oireet kuin joskus nuorena kun en tiennyt tukkoisuuden, räkäisyyden ja "megaflunssan" olevan siitepölyallergiaa.

Antihistamiiniä otan tabletin iltaisin, silti yöllä krohisen limassa, niistän useita kertoja. Päivällä tukkoinen olo, nenähuuhtelu helpottaa. Illalla suihku helpottaa kun saa huuhdeltua päivän pölyt pois. Väsyttää, nukkuisin vuorokauden jos voisin. Hetäilisin tietty niistämään ziljoona kertaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama meno täällä. Onneksi nyt sataa.

Vierailija
2/6 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Kestine Lyo vie käytännössä kaikki oireet pois. Väsyttää kyllä, mutta kun ei ne vähemmän väsyttävät tunne oikein ainakaan silmäoireksiin auttavan hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutunut ottamaan ffp2 maskit käyttöön katupölyn ja siitepölyn takia. Olin viikonlopun pölyttömässä ympäristössä ja ärsytysoireet vähenivät selvästi. Kävelen työmatkat ja altistun matkalla valtavalle määrällä hiukkasia. Lääkkeet eivät auta katupölystä tuleviin oireisiin.

Vierailija
4/6 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on krooninen nuha ja nyt on alkanut vaivaamaan vielä limaisuus jota saa olla pitkin päivää sylkemässä ulos.

Vierailija
5/6 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä suoraan sanottuna perseestä, kun nokka on tukossa ja pärskit jatkuvasti. Saatan parhaillaan aivastaa kymmeniä kertoja putkeen, silmissä ihan sumenee joskus...

Vierailija
6/6 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antihistamiini aamuin illoin, flixonase aamulla. Sisällä ilmanpuhdistin päällä( myös yöllä), koska pakko on asuntoakin tuulettaa. Täysin oireettomaksi ei tällä tavoinkaan saa, mut siedettävä olo, itselleni koivu on se pahin allergeeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi