Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aina kun puhun naimisiin menosta, niin avomies alkaa " oireilla"

Vierailija
25.04.2023 |

Olen nyt kiinnittänyt huomiota, että avomies alkaa oireilla fyysisesti, kun otan puheeksi naimisiin menon. Ennen ajattelin, että se on vain sattumaa nämä oireet samaan aikaan, mutta tajusin, että ei voi joka kerta sattumalta alkaa samaan aikaan.
Olemme olleet kihloissa jo monia vuosia. Jo viime vuonna, kun otin naimisiin menon puheeksi, niin alkoi miehellä pistämään sydämeen. Viimeksi syke kohosi yllättäen, pari kertaa on ollut pää kipeä useamman tunnin, kerran vatsa meni sekaisin, ja nyt jopa oksensi viimeksi kun otin asian puheeksi ja kylmä hiki nousi otsalle.
Olen aivan hämilläni. Mikä saa miehen reagoimaan näin? Tämä ei todellakaan ole enää mitään sattumaa, vaan tässä täytyy olla jotain todella kummallista. Jossei mies haluaisi naimisiin, niin kai kertoisi suoraan. Ja olen myös sanonut monta kertaa, että voi sanoa suoraa, jossei halua mennä.Tuntuu vahvasti siltä, että miehellä on jotain salattavaa. Olen aivan hämilläni ja jokseenkin jopa järkyttynyt.
Mikä ihme miehellä on?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tossa auta muu kuin mennä naimisiin. Sen jälkeen et voi enää kysellä naimisiinmenosta ja oireet loppuu.

Vierailija
22/33 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä jauha siitä. Anna mies kosii !

Olemme kihloissa ja odotan miehen kosivan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy ap seuraavalla kerralla, että milloin me käväistään siellä maistraatissa. Sano , että sit ollaan naimisissa ja sillä siisti. Itse olen aina inhonnut juhlia ja etenkin ,kun ne pitää itse järjestää, vaikka ns pienimuotoisetkin.

Käväistiin eräänä syksyisenä arkipäivänä yli 50 vuotta sitten maistraatissa ja nyt on siis oltu naimisissa niin kauan.

Tehtiin oma pikku viikonloppureissu hotelliloman puitteissa sen päälle.

Ehdota tätä- ks mistä sitten kivistää.

Vierailija
24/33 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikälie.

Vierailija
25/33 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näitä, jotka suostuvat menemään vuosikauksiksi "kihloihin", vaikka avioituminen ei koskaan realisoidu. Fiksumpaa olisi kihlautua vasta kun hääpäivä on sovittu, niin ei roiku löysässä hirressä vuosia jonkun avioitumispelkoisen nysvääjän takia. Pahin tuntemani tällainen pariskunta on ollut yli 10 vuotta "kihloissa", eikä naimisiinmenosta ole edes puhetta. Miksi sitten mennä kihloihin, eläisivät vain reilusti avoparina.

Vierailija
26/33 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella naisella on tapana lihota monta kymmentä kiloa saatuaan sormuksen. Ei ihme miestäsi ottaa sydämestä.

Vierailija
27/33 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"arrrrgggh tää on ollut niin hyvä pano, mutta en ton kanssa naimisiin mennä, ei hemmetti mitä tässä nyt keksis...." t aloituksessa mainittu mies

Vierailija
28/33 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/33 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehelle kauhistuttavaa ajatus naimisissa olosta vai häistä?

Menkää naimisiin hääyötapahtumassa tai maistraatissa ilman isoja juhlallisuuksia. 

Vierailija
30/33 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ottaa sitä esille. Ei väkisin naimisiin. Puhu joskus erikseen toiveistanne ja arvomaailmoista, syyt. Ehkä hän ei tule menemään naimisiin lainkaan.

Vierailija
31/33 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä näitä, jotka suostuvat menemään vuosikauksiksi "kihloihin", vaikka avioituminen ei koskaan realisoidu. Fiksumpaa olisi kihlautua vasta kun hääpäivä on sovittu, niin ei roiku löysässä hirressä vuosia jonkun avioitumispelkoisen nysvääjän takia. Pahin tuntemani tällainen pariskunta on ollut yli 10 vuotta "kihloissa", eikä naimisiinmenosta ole edes puhetta. Miksi sitten mennä kihloihin, eläisivät vain reilusti avoparina.

Kihlautumisella osoitetaan sitoutumista tunteissa. Avioliittolla taasen, että ollaan valmiita muodostamaan myös talousliitto.

Vierailija
32/33 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ottaa sitä esille. Ei väkisin naimisiin. Puhu joskus erikseen toiveistanne ja arvomaailmoista, syyt. Ehkä hän ei tule menemään naimisiin lainkaan.

Siitä seuraa ero jossain vaiheessa, mutta sitä mies taitaa toivoakin.

Vierailija
33/33 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikeasti niin ahdistunut ajatuksestakin loppuelämästä kanssasi, että keho reagoi voimakkaasti heti kun asia tulee puheeksi.

En ymmärrä miksi roikut tuollaisessa miehessä, jonka kanssa on oltu jo vuosia kihloissa.

Siis jos itse haluat viettää hänen kanssaan lähtökohtaisesti loppuelämän tms.