Aina kun puhun naimisiin menosta, niin avomies alkaa " oireilla"
Olen nyt kiinnittänyt huomiota, että avomies alkaa oireilla fyysisesti, kun otan puheeksi naimisiin menon. Ennen ajattelin, että se on vain sattumaa nämä oireet samaan aikaan, mutta tajusin, että ei voi joka kerta sattumalta alkaa samaan aikaan.
Olemme olleet kihloissa jo monia vuosia. Jo viime vuonna, kun otin naimisiin menon puheeksi, niin alkoi miehellä pistämään sydämeen. Viimeksi syke kohosi yllättäen, pari kertaa on ollut pää kipeä useamman tunnin, kerran vatsa meni sekaisin, ja nyt jopa oksensi viimeksi kun otin asian puheeksi ja kylmä hiki nousi otsalle.
Olen aivan hämilläni. Mikä saa miehen reagoimaan näin? Tämä ei todellakaan ole enää mitään sattumaa, vaan tässä täytyy olla jotain todella kummallista. Jossei mies haluaisi naimisiin, niin kai kertoisi suoraan. Ja olen myös sanonut monta kertaa, että voi sanoa suoraa, jossei halua mennä.Tuntuu vahvasti siltä, että miehellä on jotain salattavaa. Olen aivan hämilläni ja jokseenkin jopa järkyttynyt.
Mikä ihme miehellä on?
Kommentit (33)
Ainoa johtopäätös tuosta on se, että mies ei halua naimisiin.
Ramppikuume?
Etkö voi kysyä suoraan haluaako naimisiin vai ei. Ja jos hänellä ei ole sitä mitään vastaan, niin ehkä hän ei todellakaan halua mitään suuria sukukekkereitä. Ehkä hän haluaa vain "hiljaaksiin hilpasta" naimisiin jos haluaa. Vain pari todistajaa. Eipähän tarvitse olla teatterinäyttämöllä tunti tolkulla.
Sillain käy kun painellaan napeista. Tilataan kuin karkkiautomaatista. Katos kuulemma onnellista ja painahan ESCistä.
Vierailija kirjoitti:
Ramppikuume?
Etkö voi kysyä suoraan haluaako naimisiin vai ei. Ja jos hänellä ei ole sitä mitään vastaan, niin ehkä hän ei todellakaan halua mitään suuria sukukekkereitä. Ehkä hän haluaa vain "hiljaaksiin hilpasta" naimisiin jos haluaa. Vain pari todistajaa. Eipähän tarvitse olla teatterinäyttämöllä tunti tolkulla.
Olen kysynyt monta kertaa ja sanoin haluavansa mennä. Pienet häät on tarkoitus muutenkin olla. Ap
Meillä mies on useaan otteeseen pyytänyt äitiään kyläilemään. Asutaan kaukana, joten kyläily vaatisi pitkän matkustusajan ja yöpymisen. Anoppi tuntui aina näiden ehdottelujen jälkeen sairastuvan, milloin oli sydänoireita, milloin räkätautia, myyräkuumekin taisi iskeä. Kai se stressi epämiellyttävästä asiasta aiheuttaa ihan fyysisiä oireita. Ei olla viime aikoina pyydelty kylään.
Ehkäpä mies on jo naimisissa.? Ei ole vain vielä ehtinyt kertoa tätä sulle.
No miksi jauhat asiasta jatkuvasti? Jätä aihe sikseen edes muutamaksi kuukaudeksi.
Ei halua naimisiin. Pelkää, että jätät, jos on rehellinen.
Miksi ihmeessä mennä naimisiin? Voitte olla avoliitossa.
Et ole sen arvoinen. Oot olosuhde suhteessa. Joissakin olosuhteissa saattaa syntyä jopa lapsia ennenkö mies pakkaa kamansa ja häipyy uuden luo.
Alttarilla mies sais varmaan paskahalvauksen ja jäis tahdon sanomatta.
Älä jauha siitä. Anna mies kosii !
se on kuullu liikaa siitä,miten puolisot muuttuu avioliiton solmimisen jälkeen. Kyllä vaan paras puoliso on rohkea :),tuli mitä tuli.
Muistutus:
Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema.
Ilm. 21:8
Mutta ei oireillut silloin kun pyysi sinua naimisiin kanssaan (kihlaus)? Ettekö silloin jo sopineet, että millä aikajänteellä häät pidetään?
Ehdota perheen perustamista, niin mies vie sinut samantien maistraattiin tai kirkkoon. Näin miehelle on yhteishuoltajuus taattu ja välttyy elatusmaksuilta mikäli tulosi kasvavat miestäkin suuremmiksi. Saa myös lainoilla pidettyä sinut Auswitchin kaltaisessa ympäristössä halutessaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä mies on jo naimisissa.? Ei ole vain vielä ehtinyt kertoa tätä sulle.
Tätäkin olen miettinyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ramppikuume?
Olen kysynyt monta kertaa ja sanoin haluavansa mennä. Pienet häät on tarkoitus muutenkin olla. Ap
Tuo kirjoitusvirhe-lipsahdus kertoo tilanteestanne paljon.
Jos se pelkää, että muutut avioliiton myötä huonompaan suuntaan?