Jätitkö ottamatta koronarokotteesi? Profiilisi on tutkittu
Olet tällainen:
Pienituloisuus tai palkkatulojen puute sekä mielenterveys- ja päihdeongelmat vaikuttivat aktiivisuuteen ottaa koronarokote.
Koronarokotteen jättivät ottamatta etenkin ne ihmiset, joilla ei ollut palkkatuloja, joiden äidinkieli oli muu kuin suomi tai ruotsi tai joiden lähisukulaiset, erityisesti äiti, eivät olleet ottaneet koronarokotetta.
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/nyt-selvisi-ketka-jattivat-koronarokot…
Kommentit (3846)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jätin raskaana ollessa k-piikin ottamatta. Sanoivat että on tutkittu että on turvallinen.
No nyt kerrotaan, että oli joo tutkittu HIIRILLÄ. Siis mä en saanut raskaana ollessa edes inkivääriä syödä kun ei oltu tutkittu tarpeeksi (muissa maissa inkivääri on ok) niin sitten olisin jonkun HIIRILLÄ testatun piikin voinut ottaa?? Usko meni. Tosin sitä ei alkuunkaan ollut, koska järkikin sanoi ettei mitenkään voinut olla mahdollista että ihmisillä olisi ehditty testata.
Ja sinä tomppeli uskot jos joku väittää, että on testattu (vain?) hiirillä? On se toki testattu hiirilläkin, mutta sen jàlkeen oli joukkotestit ihan ihmisillä, useita kymmeniä tuhansia.....
Oi sinä viisas, kerro tälle hölmölle lisää näistä testeistä, jotka on tehty raskaana olevilla naisilla, ja miten se rokote on vaikuttanut heidän synnyttämiinsä lapsiin pitemmällä tähtäimellä!
Mutta ah, ihmistestiryhmän lapsethan ovat parhaillaan alle kaksivuotiaita ja omani kuuluu siihen kontrolliryhmään. Tulokset nähdään vuosien päästä, jos mitään kehdataan myöntää. Toki rokotehaitat pyritään pimittämään viimeiseen saakka.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jätin raskaana ollessa k-piikin ottamatta. Sanoivat että on tutkittu että on turvallinen.
No nyt kerrotaan, että oli joo tutkittu HIIRILLÄ. Siis mä en saanut raskaana ollessa edes inkivääriä syödä kun ei oltu tutkittu tarpeeksi (muissa maissa inkivääri on ok) niin sitten olisin jonkun HIIRILLÄ testatun piikin voinut ottaa?? Usko meni. Tosin sitä ei alkuunkaan ollut, koska järkikin sanoi ettei mitenkään voinut olla mahdollista että ihmisillä olisi ehditty testata.
Ja sinä tomppeli uskot jos joku väittää, että on testattu (vain?) hiirillä? On se toki testattu hiirilläkin, mutta sen jàlkeen oli joukkotestit ihan ihmisillä, useita kymmeniä tuhansia.....
Oi sinä viisas, kerro tälle hölmölle lisää näistä testeistä, jotka on tehty raskaana olevilla naisilla, ja mit
Oi sinä viisas, kerro minulle millä rokotteella olisi ollut vuosien päähän vaikutuksia. Vastaukseen ei mieluusti mitään geenidnamanipulaatiomyrkkyinjektiosoopaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kaikki fiksut ei ottanu niitä myrkkyjä
Et kyllä sinä ainakaan ole kovin fiksu jos luulet rokotteen olevan joku myrkky.
no tällä viikolla Floridassa on julistettu kpiikki bioaseeksi, oli paikallisissa uutisissa
Varmaan jotain maga porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja propaganda uppoaa tyhmiin, ei osata itse ajatella ja luoda omia mielipiteitä. Itse jätin ottamatta koska tiesin että on kokeellinen ja otin selvää mitä tuo ns rokote sisältää,ihan täyttä myrkkyä koko rokote ja nyt useampi sairastunut ja jatkuvassa sairaskierteessä.
Näköjään et tiennyt yhtään mitään.
Kieltäydyn jyrkästi koronarokotteesta!
Vierailija kirjoitti:
Mikä sai sut nostamaan tämän ketjun tänään. Miksi kirjoitat tollaseen sävyyn. Kerro meille
Onneksi enää ole painostusta koronarokotukseen, niin kuin oli edellisen hallituksen aikana. Silloin jo tiedettiin, ettei koronarokote estä saamasta koronaa eikä estä rokotettua tartuttamasta koronaa, niin silti painostettiin ottamaan koronarokotteita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sai sut nostamaan tämän ketjun tänään. Miksi kirjoitat tollaseen sävyyn. Kerro meille
Tuli yhtäkkiä mieleen tämä ketju ja päätin käydä nostamassa.
En ottanut, en kuulu mihinkään ap,n mainitsemista. Sairastin koronan jo ennen rokotteiden saapumista, sain siitä suojan, totesin ettei tauti vaadi mitään rokotteita. Olen itse 20 vuotta vakitöissä painellut perheenisä, supisuomalainen vieläpä. M38v
Piikkiproteiinin määrä kehossa on ongelma. Modernin rokotteessa oli 5 kertainen määrä vaikuttavaa ainetta, joka muodosti piikkiproteiinia, kuin on pfizerin rokotteessa, niin modernin rokotteet on onneksi monissa maissa kielletty. Sairastaminen muodostaa myös piikkiproteiinia kehoon, joten rokottautumalla ensin ja saamalla sen jälkeen koronan yhteisvaikutus on myös vaarallinen ja iäkkäämmillä hengenvaarallinen.
Vierailija kirjoitti:
Saitteko rokotehaittoja?
En saanut haittoja koska en osallistunut kokeeseen. En myöskään ole sairastanut koronaa koska en ottanu k-piikkejä.
Suomen valtion asianajaja soveltaa lakia mielensä mukaan koronapassi käräjillä.
Mikäs minä olen, kun otin kaksi kappaletta mutta sitten jätin leikin sikseen? Koronaa en ole sairastanut, ellei se voi tulla täysin huomaamattomana versiona.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs minä olen, kun otin kaksi kappaletta mutta sitten jätin leikin sikseen? Koronaa en ole sairastanut, ellei se voi tulla täysin huomaamattomana versiona.
Koronaa ei voi sairastaa oireettomana vaikka toisin koitetaan väittää.
Koronan aikana on alettu valehtelemaan monista päivän selvistä asioista, osa kansasta uskoo kun tarpeeksi on peloteltu valtamedian toimesta.
Hyvissä duuneissa ja ihan kantasuomalainen, ihan niin kuin muut perheestä. Kukaan meistä ei ole ottanut rokotetta paitsi äitini joka peloteltiin piikki ottamaan. Että mistäs tämäkin juttu keksitty?
Seuraavaksi apinavedätys rikkoa ja uusia piikkejä "riskiryhmille" eli niille ketkä eläkkeellä tai eivät kykene töihin, eli heistä parempi päästä eroon kun eivät enää tuota valtiolle mitään?? Milloinkohan lopuillakin aukeaa silmät tällä suurella vedätykselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Tai voisit sanoa esimerkiksi, että se testattiin miljoonilla...Sinä et ymmärrä nyt eroa etukäteen testaamisen ja testaamisen välillä. Koronarokotetta tosiaan testattiin pandemian aikana. Rokottamalla massoja "turvalliseksi" väitetyllä testaamattomalla tuotteella. Siksi rokote sai ensin vain poikkeusluvan. Siksi rokote oli vapaaehtoinen. Siksi valmistajalle myönnettiin täysi vastuuvapaus. Siksi koko ajan tilastoitiin millaisia, ja kuinka paljon sivuvaikutuksia ilmaantuu. Suomessakin tämä oli seurattavissa THL:n sivuilta joka päivä.
Tämä oli täysin poikkeuksellista koko rokotteiden historian mittaiselta ajalta. Sallittiin globaalit massarokotukset ilman normaaleja turvallisuus- ja tutkimuskäytäntöjä. Suomessa esim. tehtiin maailmassa yhtenä ensimmäisenä maana rokotustutkimuskeskuksen toimesta ihmiskokeet vauvoilla ja taaperoilla. Suomalaisilla tietenkin. Meillähän on niitä kai liikaa. Normaalisti mennään turvallisuus- ja tieteen tarkat metodit edellä. Siksi rokotekehityksessä (oikeat rokotteet, eikä geenieditointituotteet, kuten tämä) on ensimmäinen tutkimusvaihe, jonka perusteella tehdään johtopäätökset saatijen tulosten mukaan, ja vasta sitten siirrytään seuraavaan vaiheeseen. Ja vain, jos ei ole ilmennyt mitään sellaista, mikä estäisi seuraavaan vaiheeseen siirtymisen. Ja edelleen seuraavan vaiheen tutkimustulokset käydään huolella läpi, tehdään johtopäätökset (ja joka vaiheessa tarvittavia muutoksia, jos jotain ilmenee, mikä ei johda kuitenkaan suoraan tuotteen hylkäämiseen) ja yhteenveto, ennen kuin siirrytään seuraavaan. Turvallisuus edellä...kunnes päästään ihmiskoeasteelle (jos päästään) ja joka tehdään hyvin pienelle ja tarkoin rajatulle joukolle (yleisimmin miehiä, alle 65v ja perusterveitä). Tutkimusjoukkona siis käytetään täysin toisenlaista ihmisjoukkoa, kuin kelle rokotteita suositellaan ja annetaan (perussairauksia, immuuninpuutoksia eri syistä, yli 65v, raskaana olevat naiset, kehitysvammaiset, tietyt ehdot täyttävät lapset). Kaikki koevaiheet tehdään peräkkäin. Toisiaan seuraavina. Perustuen aiemmista tehtyihin tuloksiin. Koronarokotteiden testaamista tehtiin ensimmäistä kertaa rinnan. Siis useita testivaiheita samaan aikaan rokotusten jo alettua. Siis myöhempiä tutkimusvaiheita, ennen kuin aikaisemmat oli edes valmistuneet, ja joista ei tietoa ja yhteenvetoja seuraavien vaiheiden perustelemiseksi ollut. Olemassakaan.
Sitä paitsi tuo 20% oli kokonaismäärä, joka ei rokotetta ottanut/saanut ottaa. Siinä on suurin osa EVVK porukkaa ja sitten niitä, jotka eivät voineet ottaa.
Hardcore rokotevastustajia on varmaan jokunen sata, mutta mölyä heistä lähtee. Toisella kotimaisella " tomma tunnor bullrar mest"