Ehdotanko vapaata suhdetta?
Miestä ei kiinnosta enää seksi. Tai kiinnostaa, kerran kuussa suurinpiirtein. On alkoholisoitunut, en tiedä onko kyvytkin menny. Häpeän halujani, kun hän niitä arvostelee. Saan jokakerta pakit ja enää en viitti edes ehdottaa. Musta on epäreilua, että hän näin päättää mun seksielämän olevan ohi. Tuskin suostuu vapaaseen suhteeseen, mutta onko se häneltä pois jos ei kerran kiinnosta? En tiiä mitä järkeä tässä suhteessa on. Kaipaan hellyyttä ja hyvänäpitoa, häntä ei kiinnosta. Ennen läheisyyttä oli jonkinverran, kun vielä seksikin kiinnosti. Tunnen olevani umpikujassa. Mä en tajua miten hyvä ja rakastava suhde on yhtäkkiä tämmönen.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
No tuon kuvauksen perusteella sanoisin, että avoin suhde ei ole ratkaisu yhtään mihinkään. Minusta teillä on nyt kaksi vaihtoehtoa: joko mies haluaa lähteä parantumaan sairaudestaan ja rakentamaan suhdetta uudestaan, tai jos se ei käy, sinä lähdet rakentamaan omaa elämääsi ilman häntä. Alkoholistin kanssa ei kannata suunnitella yhteistä tulevaisuutta, ellei halua siitä tulevan synkkä ja rankka.
Hänen elämänhallinta on aika olematonta. Jos ilmoitan, että lähden, (Hän ei ole yhtään väkivaltainen)tilanne olisi hänelle niin pysäyttävä, kun tajuaisi mitä kaikkea se tarkoittaa, että ei tiedä mitä epätoivoinen ihminen voisi saada päähänsä.
(No saahan niistä lukea. Tai sitten mulla on vilkas mielikuvitus).
Eikös olekin ikävää, kun ei saa seksiä tarpeekseen suhteessa ollessa.
Mitäpä, jos tekisit nyt ihan itsenäiset päätöksesi itse.
Vierailija kirjoitti:
Eikös olekin ikävää, kun ei saa seksiä tarpeekseen suhteessa ollessa.
Mitäpä, jos tekisit nyt ihan itsenäiset päätöksesi itse.
Ratkaisu ongelmaan on lähempänä kuin arvaatkaan. Saattaa kurkistaa peilistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuon kuvauksen perusteella sanoisin, että avoin suhde ei ole ratkaisu yhtään mihinkään. Minusta teillä on nyt kaksi vaihtoehtoa: joko mies haluaa lähteä parantumaan sairaudestaan ja rakentamaan suhdetta uudestaan, tai jos se ei käy, sinä lähdet rakentamaan omaa elämääsi ilman häntä. Alkoholistin kanssa ei kannata suunnitella yhteistä tulevaisuutta, ellei halua siitä tulevan synkkä ja rankka.
Hänen elämänhallinta on aika olematonta. Jos ilmoitan, että lähden, (Hän ei ole yhtään väkivaltainen)tilanne olisi hänelle niin pysäyttävä, kun tajuaisi mitä kaikkea se tarkoittaa, että ei tiedä mitä epätoivoinen ihminen voisi saada päähänsä.
Suurin rakkauden teko minkä alkoholistille voi tehdä on lakata mahdollistamasta juominen, on se sitten viinan, rahan tai turvallisen tilan tarjoamista. Pelkäät ehkä että jos lähdet, niin hän on ojan pohjalla. No, jos ojan pohjalla olo on se mitä hän vaatii parantuakseen, se tulee tapahtumaan ennemmin tai myöhemmin. Jos jäät, niin ehkä kymmenen vuotta myöhemmin, mutta mieti millaiset kymmenen vuotta.
Itse olen ollut alkoholisoitunut ja silloin ehdotin vaimolle vapaata suhdetta. Sanoi silloin harkitsevansa lähtöä tai sitten muuta seuraa, minä tulin lopulta järkiini ja lopetin sen ilta tissuttelun. Nyt lähes kymmenen vuoden tissuttelun jälkeen seksiä kolme kertaa viikossa 5 vuoden ajan. Että tsemppiä ja keskustelkaa.
Meinaako ap siis, että jos vain seksiä jostain saisi, niin ukon ryyppäämistä voisi ihan tyynesti vierestä katsoa vuodesta toiseen?
Hei, tuota mä en usko.
Vierailija kirjoitti:
Meinaako ap siis, että jos vain seksiä jostain saisi, niin ukon ryyppäämistä voisi ihan tyynesti vierestä katsoa vuodesta toiseen?
Hei, tuota mä en usko.
Älä älä nyt tuollaista oleta. Meitä kun on moneen junaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata tuhlata omaa elämää siihen, että yrittää pitää toista pystyssä. Et sinä ole vastuussa hänestä. Kadut myöhemmin jos et arvosta omaa elämääsi elämällä omaa elämääsi.
AP, onko teillä avioehto ja onko miehesi varakas?
Näihin kysymyksiin kun vastaat, tiedät mitä tehdä.
Suhdetta ei kannata koskaan avata. Se ei johda mihinkään muuhun kuin hankaluuksiin.
Kannattaa tehdä joko kaikkensa että saisi suhteen toimimaan, tai sitten erota.
Sexpon edustajat aikoinaan ehdottivat tuota kohdalleni ja menin pilaamaan koko elämäni.
Vierailija kirjoitti:
Suhdetta ei kannata koskaan avata. Se ei johda mihinkään muuhun kuin hankaluuksiin.
Kannattaa tehdä joko kaikkensa että saisi suhteen toimimaan, tai sitten erota.
Sexpon edustajat aikoinaan ehdottivat tuota kohdalleni ja menin pilaamaan koko elämäni.
Kiva kun tulit kertomaan kohtalostasi.
Sinusta ei olekaan vähään aikaan kuulunut mitään. Joko asiat on kunnossa?