Sokerin hinta tuplaantunut jo valmiiksi ja Orpon hallitus lyö siihen nyt lisäverot päälle
Köyhät kyykkyyn ja lyttyyn!
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009533848.html
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsilla ei ole harrastuksia, liian kalliita ja nyt ei voitaisi enää edes karkkia ostaa. Meillä lapset alipainoisia.
Anna niille tarpeeksi ruokaa niin painokin nousee normaaliksi.
Kyllä ne saa, mutta pituutta tulee 10 cm vuodessa niin ne on hoikkia. Toinen on myös nirso, eli ei syö mitä tahansa.
Ei ne saa, jos ovat alipainoisia. Pituuskasvu ei selitä alipainoa, vaan alipaino on seurausta siitä, ettei syö tarpeeksi. Nirsoilulle tulee stoppi, kun ei pompita lapsen pillin mukaan, vaan sitä syödään mitä on tarjolla.
Toinen lapsista oksentaa eli ei pysty syömään kaikkea.
Itselläni on keliakia, mutta työttömänä ei ole rahaa keliakia ruokavalioon eli syön leipää.
Sillä hinnalla, millä ostat leipää saisit monta kiloa gluteenitonta ruokaa esim. juuresten ja linssien muodossa. Mutta kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia. Onneksi sinulla ei oikeasti ole lapsia. Olisi muuten lasun paikka tuollainen sekoilu.
Ei minun lapsellani ole keliakiaa, se keliakia on minulla. Olen masentunut, en jaksa leipoa mitään. En saa nukuttua, kun taas ollaan leikkaamassa pienituloisilta rahaa pois.
Opettele käyttämään rahat oikein ja jätä tuhat höttöhiilarit kauppaan niin saat hyvän unen.
Ehkä normi ihmisellä, mutta ei sellaisella jolla vastoinkäymisiä on ollut enemmän kuin tarpeeksi.
Kyllä se vastoinkäymisten keskelläkin auttaa, että syö kunnolla ja käyttää rahat oikein. On yksi murhe vähemmän.
Ex-poliitikon kommentti Pohjanmaalta? Jokaisella on ongelmia.
Ei, vaan ihan normaalin ihmisen kommentti Keski-Suomesta. Totta kai jokaisella on ongelmia, mutta ei ne ainakaan sillä poistu, että ulvoo täällä rahattomuuttaan.
Mulla on todella hyvän mallinen vartalo ja jos jätän sokerin pois ja laihdun niin kaikki miehet kuolaa mun perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsilla ei ole harrastuksia, liian kalliita ja nyt ei voitaisi enää edes karkkia ostaa. Meillä lapset alipainoisia.
Anna niille tarpeeksi ruokaa niin painokin nousee normaaliksi.
Kyllä ne saa, mutta pituutta tulee 10 cm vuodessa niin ne on hoikkia. Toinen on myös nirso, eli ei syö mitä tahansa.
Ei ne saa, jos ovat alipainoisia. Pituuskasvu ei selitä alipainoa, vaan alipaino on seurausta siitä, ettei syö tarpeeksi. Nirsoilulle tulee stoppi, kun ei pompita lapsen pillin mukaan, vaan sitä syödään mitä on tarjolla.
Toinen lapsista oksentaa eli ei pysty syömään kaikkea.
Itselläni on keliakia, mutta työttömänä ei ole rahaa keliakia ruokavalioon eli syön leipää.
Sillä hinnalla, millä ostat leipää saisit monta kiloa gluteenitonta ruokaa esim. juuresten ja linssien muodossa. Mutta kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia. Onneksi sinulla ei oikeasti ole lapsia. Olisi muuten lasun paikka tuollainen sekoilu.
Ei minun lapsellani ole keliakiaa, se keliakia on minulla. Olen masentunut, en jaksa leipoa mitään. En saa nukuttua, kun taas ollaan leikkaamassa pienituloisilta rahaa pois.
Opettele käyttämään rahat oikein ja jätä tuhat höttöhiilarit kauppaan niin saat hyvän unen.
Ehkä normi ihmisellä, mutta ei sellaisella jolla vastoinkäymisiä on ollut enemmän kuin tarpeeksi.
Kyllä se vastoinkäymisten keskelläkin auttaa, että syö kunnolla ja käyttää rahat oikein. On yksi murhe vähemmän.
Ei auta. On kyse muista vastoinkäymisistä kuin pelkästä työttömyydestä.
Ei tietenkään auta. Mikään muu ei auta kuin av:lla parkuminen.
Sinulla ei ole ollut paljoa vastoinkäymisiä joten et tiedä mistä puhun.
Ex-poliitikon kommentti Pohjanmaalta? Jokaisella on ongelmia.